kosten studentenvisum

Funky Lady

XPdite Sponsor
hallo

kan iemand mij helpen...Ik wil graag weten hoeveel een studentenvisum kost. Ik heb DIMIA uitgebreid bekeken, maar kan het nog niet vinden. Ik moet het eigenlijk precies weten. Ben namelijk bezig met het aanvragen van een studiebeurs en daarvoor moet ik een begroting maken met bewijs. Dus als iemand weet waar ik die kosten kan vinden  dat kan ik dit in mijn begroting stoppen.

Ik weet dat er allerlei verschillende zijn.... volgens mij moet ik Student Visa subclass 573 hebben.

groetjes elzelien
 
Ik denk dat ik het gevonden heb:
http://www.immi.gov.au/allforms/990i/990i_studying.htm

Groetjes Lin
 
De kosten van het visa zijn niet zo hoog (ik heb 425$ betaald voor tafe) echter mijn studie geld is 9.500$ per jaar en ik heb een formulier moeten tekenen dat ik ruim 47.000$ voor de komende 2 jaar ter beschikking heb.

Cheers en succes Jan Martijn.


Ps.1 de kosten van het studie geld verschillen erg per studie soort.
Ps.2 als je een studie volgt die op de TRA lijst staat en 900 uurin 2jr werkt kun je voor een perminent visa gaan, dit is dan ook iets wat erg veel internationale studenten doen die niet genoeg punten halen voor een skilled visa.
 
Hai Jan martijn

De kosten van de studie die ik wil doen weet ik inmiddels 18600$ Ja ja dat is geen kattepis........Dat van de TRA lijst wist ik nog niet dus heb het direct even uitgezocht, maar helaas mijn studie valt niet onder TRA lijst.

Jij bent inmiddels al aan het studeren in Ozzie? Ik hoop in februari te kunnen gaan.



groetjes elzelien
 
Heeft iemand een link naar die TRA lijst.

Mijn vrouw is geinteresseerd in het volgen van een hotel/tourisme opleiding.
 
Back
Top