Ik heb deze draad met belangstelling gelezen. Als Aussie die verdwaald is in Nederland heb ik wel het voorrecht hier een luxe leven te leiden. Mijn Aussie hart geeft me echter wel de instelling dat het eigenlijk allemaal niet zoveel uitmaakt als je maar je natje en je droogje hebt en gelukkig bent. Hoeveel heb je eigenlik nodig? Als je in Nederland een eigen huis hebt en die verkoopt kun je over het algemeen een zeer mooi huis kopen in Oz. Hypotheek lasten heb je dus niet meer....een aanzienlijke besparing dus!
Verder een beetje eten (BYO), autootje, benzine, rates etc.....nee zoveel heb je niet nodig en je woont natuurlijk wel in het beloofde land! WAT DOE IK NOG HIER? :cry: Oh ja ik wet het weer....dat luxe leventje waarvan ik net heb uitgelegd dat het humbug is :wink:
Anybody wanna buy a fully furnished house near The Hague? :wink:
Verder een beetje eten (BYO), autootje, benzine, rates etc.....nee zoveel heb je niet nodig en je woont natuurlijk wel in het beloofde land! WAT DOE IK NOG HIER? :cry: Oh ja ik wet het weer....dat luxe leventje waarvan ik net heb uitgelegd dat het humbug is :wink:
Anybody wanna buy a fully furnished house near The Hague? :wink: