Laat ik mezelf introduceren...

Jij hebt het goed vertoeven in Sydney?

Het is goed vertoeven in Sydney en dit weekend weer heerlijk genoten van de prachtige natuur die in en rond de stad te vinden is. Een prachtige wandeling in een national park, en vanaf de heuveltop hebben wij rond kijkend geen sporen van beschaving kunnen vinden of horen. Dat zijn de dagen dat je denkt: "waarom heb ik zolang gewacht met de grote stap?".
 
Welcome! Mocht je info/ tips willen hebben over het skills assessement van social worker, vraag maar raak! Ik heb net (12 weken geleden) mijn aanvraag naar de AASW verzonden.

Voor de rest, een stap tegelijk en geduld is een schone zaak
Welcome! Mocht je info/ tips willen hebben over het skills assessement van social worker, vraag maar raak! Ik heb net (12 weken geleden) mijn aanvraag naar de AASW verzonden.

Voor de rest, een stap tegelijk en geduld is een schone zaak
Hi Kazz,

Heb je intussen al antwoord gekregen vanuit het AASW?
Ik probeer het ook het traject in te gaan en ik zou graag met je babbelen voor tips en adviezen.
Zou ik je eventueel een prive bericht kunnen en mogen sturen? Of gaat dat niet via dit forum?
 
Hi @juulvdoever. Je kunt privé berichten sturen... maar pas nadat je 10 berichten op het forum gepost hebt. Daarna kun je op de naam/avatar van iemand klikken en dan Start Conversation klikken.

Of @Kazz stuurt jou een berichtje, dat werkt wel gelijk denk ik ;)
 
Hi @juulvdoever. Je kunt privé berichten sturen... maar pas nadat je 10 berichten op het forum gepost hebt. Daarna kun je op de naam/avatar van iemand klikken en dan Start Conversation klikken.

Of @Kazz stuurt jou een berichtje, dat werkt wel gelijk denk ik ;)

Uhm zou werken als ik wat eerder het berichtje had gezien maar thanks for the tag, heb een berichtje gedaan.
 
Zeker, als je op 4,5 miljoen mensen eentje weet te scoren waar je het langer dan een jaar mee kunt uithouden krijg je als beloning toegang tot Australië ;)

Dit is de manier waarop ik het doe. Veruit de makkelijkste manier :p

Nee zonder gekheid, veel succes gewenst met uitzoeken, al die vragen die je hebt heb ik zelf min of meer ook omdat we nog in de orienterende fase zitten. Het is allemaal echter veel makkelijker aangezien mijn vriendin Australische is.
 
Back
Top