ff tussen de bedrijven door snel een update.....het zijn drukke weken die laatste weken. Afgelopen zondag hadden we ons afscheid feest....lekker weer, lekker in de tuin, kort broek t-shirtje en blote voetjes.....mijn favoriete outfit. Het was lekker druk, kinderen erbij, een lekker zooitje....(was blij dat we ons huis al hebben verkocht).....af en toe wel emotionele momentjes bij mij en Marion (we hadden voor de zekerheid allebei maar onze zonnebril opgezet, kon niemand zien dat we af en toe een traantje moetsen wegpinken
).....het is gek, we dromen al jaren over Australie, hebben ons visum, en verschrikkelijk veel zin om te gaan, maar zo'n tuin vol moet hele goede vrienden doet je wat.....het is geen twijfel die toeslaat maar het besef dat het hier ook echt heel leuk is met al die mensen die je goed kent.....
Wij zijn de maandag daarop vertrokken naar een huisje op een camping in de buurt, daar is het lekker rustig en schoon, kunnen we er in ons eigen huis een lekker zooitje van maken....en dat is het nu een zooitje, dozen, uit elkaar geschroefde bedden, kasten, dozen, fietsen, surfplanken, dozen, borden, vuilniszakken, en nog meer dozen. Ben nu al bijna de hele dag fietsen en surfplanken aan het poetsen....wat een k klus, maar in een zonnetje is het goed toeven (nog steeds erg warm in NL!!!)
Morgen komt het verhuizbedrijf de grote spullen inpakken en overmorgen staat de 20 voeter voor de deur......dinsdag overdracht van ons huisje en woensdag vliegen.......als ik zo zeg lijkt het wel of ik het over iemand anders heb :wink:...MAAR WIJ ZIJN HET DIE GAAN
Ik kijk wel erg op tegen het afscheid op schiphol. Er komt gelukkig alleen familie, maar droog houden doen we het zeker niet (zou ook niet goed zijn)....
Misschien komt mijn volgende post wel uit Australie, we weet.....ga snel weer een de slag!!!!!!
Gr aan iedereen!!
Frank