Laatste stand van zaken: Op naar Perth

[quote author=Inga link=topic=6789.msg85914#msg85914 date=1175183715]
Playdate voor jullie meisje??
[/quote]

He Hinke,

Lijkt me leuk om een keertje af te spreken.....Onze kleine Bo vindt het denk ik errug leuk om ff lekker de zandbak onveilig te maken met een NL maatje.....en wij zijn natuurlijk  ook erg benieuwd naar de zuidelijke wijken.....

Verder bedankt iedereen. we zijn nu allebei vrij en gisteren heerlijk naar het strand geweest. Het was echt top weer hier in NL (19 graden aan de kust uit de wind). Verder weinig nieuws onder de zon. Morgen gaan we beginnen om de eerste verhuisdozen in te pakken. Ook mijn surfplankjes en de auto te koop gezet op marktplaats.....

Nog precies 4 weken en we GAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!

Gr Frank

ff tussen de bedrijven door snel een update.....het zijn drukke weken die laatste weken. Afgelopen zondag hadden we ons afscheid feest....lekker weer, lekker in de tuin, kort broek t-shirtje en blote voetjes.....mijn favoriete outfit. Het was lekker druk, kinderen erbij, een lekker zooitje....(was blij dat we ons huis al hebben verkocht).....af en toe wel emotionele momentjes bij mij en Marion (we hadden voor de zekerheid allebei maar onze zonnebril opgezet, kon niemand zien dat we af en toe een traantje moetsen wegpinken  :up:).....het is gek, we dromen al jaren over Australie, hebben ons visum, en verschrikkelijk veel zin om te gaan, maar zo'n tuin vol moet hele goede vrienden doet je wat.....het is geen twijfel die toeslaat maar het besef dat het hier ook echt heel leuk is met al die mensen die je goed kent.....

Wij zijn de maandag daarop vertrokken naar een huisje op een camping in de buurt, daar is het lekker rustig en schoon, kunnen we er in ons eigen huis een lekker zooitje van maken....en dat is het nu een zooitje, dozen, uit elkaar geschroefde bedden, kasten, dozen, fietsen, surfplanken, dozen, borden, vuilniszakken, en nog meer dozen. Ben nu al bijna de hele dag fietsen en surfplanken aan het poetsen....wat een k klus, maar in een zonnetje is het goed toeven (nog steeds erg warm in NL!!!)

Morgen komt het verhuizbedrijf de grote spullen inpakken en overmorgen staat de 20 voeter voor de deur......dinsdag overdracht van ons huisje en woensdag vliegen.......als ik zo zeg lijkt het wel of ik het over iemand anders heb :wink:...MAAR WIJ ZIJN HET DIE GAAN :up:

Ik kijk wel erg op tegen het afscheid op schiphol. Er komt gelukkig alleen familie, maar droog houden doen we het zeker niet (zou ook niet goed zijn)....

Misschien komt mijn volgende post wel uit Australie, we weet.....ga snel weer een de slag!!!!!!

Gr aan iedereen!!
Frank

Wow Frank! Het is nu echt bijna zover!!!  :up:

Alvast hele goed reis  :plane: en een geweldig begin in Australie  :up:

Groetjes,
lela

Heel veel succes met die laatste dingen regelen. En laat maar lekker toe, hoor, die emoties, het hoort er gewoon bij.
Groet, Hinke

Hey Frank, Marion & Bo,

Heeeeele goede vlucht! en tot snel?

Groetjes Menno, Marie, Marlon en Nick

Spannend hoor  :wink: :wink: :up:!!!

Heel veel succes en sterkte met het afscheid nemen en de vlucht!!

Liefs Eutrice

Ik wens jullie een hele fijne reis  :plane: en alvast veel plezier in Perth.

Groetjes,
Susan

Een hele goede vlucht en veel succes met de laatste emotionele dagen in Nederland.

Chantal

Wij wensen jullie ook een hele goede vlucht alvast en een nog betere start in Perth.
En sterkte op Schiphol met de traantjes weg pikken, hoort erbij.

Groetjes Erna

Puinhoop, emoties.
Dat hoort er allemaal bij.

Heel veel suc6 en een prettige vlucht toegewenst.

Groeten,
Wilco

Succes met de laatste loodjes en een goede start in Australie! :up:

Groetjes,
Marina

Jeetje,

Wat gaat dat snel ineens, zaterdag zijn jullie al gepakt en gezakt kan me een beetje indenken hoe het er op dit moment bij jullie uitziet,  :grin:
Heel goede vlucht en veel plezier Down Under en die baan komt heus wel, ga eerst maar ff lekker acclimatiseren.

Mariette

Namens Frank en Family (mag vast wel van ze, ik zal het ze morgen zeggen) zeg ik dat ze veilig en wel in Perth aangekomen zijn.
Omdat hun spullen met pc nog onderweg zijn, hebben ze niet de mogelijkheid om het forum op te komen.
Ze hebben en huurhuis met meubels en kunnen dus even vooruit.
Auto is gekocht, werk is zoekende, en ze zijn op zoek naar een ander huurhuis zodra hun eigen spullen arriveren.
We hebben hen op hun derde dag op een feestje getracteerd met bbq. Was erg gezellig en zij hebben zi weer wat mensen leren kennen. Altijd makkelijk.

Wat leuk om te horen dat goed gaat met ze!
Doe ze de groetjes van ons!

Nog even en we zijn ook in Perth,
Groetjes Menno, Marie & kids

ps. wij hebben de eerste 2 maanden een huis in Currumbine

Back