Laatste stand van zaken: Op naar Perth

@Marie, Currumbine is om de hoek. Wij wonen in Ocean Reef.

@Erna, ik zal het doorgeven.

Even  :eek:fftopic: , Wilco is het leuk wonen in die omgeving? (met kinderen?) Wij zijn erg benieuwd want we hebben op het internet leuke woningen gezien.
En zijn er files richting centrum op spitstijden? Dat is altijd handig om te weten!

Groetjes Menno & Marie

Fijn te horen dat alles goed is gegaan. :up:
Op naar een baan, maar zolang er nog geen werk is eerst maar ff lekker genieten en omgeving verkennen.

Mariette

Menno en Marie, het ligt er aan waar je woon, maar misschien is het beter om met de trein te gaan.
Want de Mitchell Freeway staat 's ochtends en 's avonds aardig dicht.

Volgens Silvia is dat wel een leuke wijk. Zij gaat er vaak boodschappen doen, bij de Woolworths.

Gisteren heb ik Frank en Marion gezegd dat ik even hun update gedaan heb, en adt was geen probleem.

Even een update:
De container van Frank en Marion komt volgende week aan in Freo.
Frank belde net en hij heeft een baan. Hij begint op 5 juni bij zijn Ozzie baas.
Ben benieuwd hoe dat bevalt na enkele weken vakantie.

Hoi Frank (en de rest van het forum),

Wij vertrekken 4 juli a.s. naar Perth en zijn druk in de weer met verhuizers.
Eén van onze opties is KHZ. Hoe is het bij jullie tot nu toe verlopen met KHZ?
Begrijp dat je inboedel er natuurlijk nog niet is, misschien kan je al iets melden hoe het op de verhuisdag ging. Overigens komen wij met 2 kids (1 1/2 en 2 1/2 jr oud) naar Perth.
Leuk om te lezen in dit topic dt er meer met jonge kinderen recent zijn aangekomen.

Wellicht tot ziens!

Esther, Aad, Myra & Luke

Een laatste update over Frank en Marion.

De container wordt vandaag bij hun huis afgeleverd.
Kunnen ze eindelijk hun kleine huis uit en in het andere huis hun leven gaan beginnen.
Frank heeft werk en heeft het naar z'n zin, auto van de zaak. En de werktijden, ongelovelijk.
Van 8 tot 4. Nou, dat noem ik geen werken meer zeg.  :grin:
Bo vermaakt zich ook prima.

Frank hoopt zo snel mogelijk internet te hebben, zodat ze weer online kunnen zijn.

Hoop dat Frank en familie een leuke pakjesdag hebben vandaag, lijkt wel Sinterklaas als je spullen komen.

En Wilco misschien een optie om met Frank van baan te wisselen????????

Erna

Uh, nee laat maar.
Dan liever iets meer verdienen, kunnen we ons te bouwen huisje gaan betalen.

De container is leeg, alles schijnt er te zijn en hopelijk hebben ze vanacht lekker in hun eigen bedje geslapen.

Hallo allemaal, Hier Frank alleen nu niet meer uit Haarlem maar vanuit Joondalup (suburb van Perth). Na een lange radio stilte eindelijk weer eens een berichtje van mijzelf......Wilco bedankt dat jij al onze forumvrienden in de tussentijd op de hoogte hebt gehouden over ons reilen en zeilen.....vanaf vorige week hebben we eindelijk weer internet en na onze eerste skype-golf nu wat meer tijd om me weer eens te melden op XPdite.....

Het is hier te gek, we hebben nieuwe vrienden, ik heb een baan, we hebben een huis, twee auto's en het erg naar ons zin....wat wil je nog meer!!
FF wat trefwoorden: ruimte, papagaaien, parken, speeltuinen, heerlijk huis, verschrikkelijk veel ruimte, stranden, leuke mensen, West Coast Eagles, lekker eten in de stad, Toyota Hilux V6, Lancelin, 4WD, sporten, een tuin, veel grasmaaien, Kangaroos, 30 vakantie dagen, windsurfen (nog niet gedaan), golfsurfen (nog niet gedaan), en achterlijk veel ruimte..........

Spreek jullie,

Gr Frank   

Wat een vreselijk leven zeg  :grin:

Goed te horen dat jullie het zo naar de zin hebben  :up: :up:

Groetjes,
Lela

He Frank & Marion,

Mooi hoor! Laat je nog weten waar precies in Joondalup (desnoods via PM, om niet je precieze adres online te zetten ;-)... ?

Back