LaStaVa BartJeannou

46 uur voor take off, gisteren een emotioneel afscheid van de oma! Zij wil niet mee naar Schiphol, als dit een voorteken is voor wat gaat komen dan gaat dat heftig zijn!!

Spannend hoor! Ja dat zal heel heftig zijn zo'n afscheid, zeker ook voor de achterblijvers op leeftijd.
Ik wens jullie een goede reis en heel veel sterkte met alles!!:up:

Na het zware en emotionele afscheid gaat het avontuur echt beginnen. Veel succes en vergeet niet te genieten in die eerste hectische weken down under.

46 uur voor take off, gisteren een emotioneel afscheid van de oma! Zij wil niet mee naar Schiphol, als dit een voorteken is voor wat gaat komen dan gaat dat heftig zijn!!
Oma is een wijze vrouw.
Om dezelfde redenen wil ik ook niemand op Schiphol hebben als wij volgende week vertrekken. In de afgelopen maanden hebben wij het afscheid nemen plezierig uitgesmeerd, zodat we met iedereen een
1 op 1 contact konden hebben. Aangezien ik (Mr. Mountains is al in Oz met het nest bezig) met onze tweeling van 10 jaar ga reizen, wil ik een kalm vertrek. Wil niet dat de kinderen van streek door de emoties van anderen zo het vliegtuig in moeten. Het reizen zelf kost al genoeg kruim.
Goede reis Bart en Jeannou!:up:

Afscheid nemen is niet fijn, het is zwaar, maar het hoort erbij. Is ook wel fijn om te weten dat het mensen zichtbaar wat doet, als het dan eindelijk zover is. Geeft je toch ook weer kracht (zo heb ik het ervaren).
Goede reis allemaal!

Inmiddels een appartement gevonden in Waterloo, helemaal relaxed om nu een huis te hebben met zwembad en gym! We waren na 2,5 week ook wel klaar met een hostel. De banenjacht valt me erg tegen, als je geen Australische werkervaring hebt dan leggen ze CV onderaan de stapel. Ben nu op banen aan het solliciteren die toch wel enkele stappen lager liggen qua niveau. Heb de komende week 3 gesprekken gepland, hoop dat daar wat uitkomt. Verder voldoet Sydney meer dan, aan onze verwachtingen. Het mooie weer doet natuurlijk ook een duit in het zakje.

Back