Lastava PlienB (300, 309/100 visum)

Bedoel je WhatsAppWeb/desktop?
Wat @FritsC zegt! Inhoudsopgave toevoegen is lekker overzichtelijk, ook voor jezelf. Via whatsapp kan je de chat history naar jezelf emailen, openen in excel en zo alle tekst weghalen zodat alleen de datum en tijd stempels overblijven. In het chatvenster van skype kan terugspringen en alle tekst kopieren en plakken met datum en tijd stempel. Dit hoeft inderdaad niet gevalideerd te worden. Wij hebben alles digitaal aangevraagd. Houdt er rekening mee dat je alle bestanden houdt want als je na een prospective marriage een partner visa aanvraagd moet je ALLES nog een keer doen :')

Ik heb het gevonden, alleen werkt het niet geloof ik....? export chat, without media en dan gebeurt er niks....maar misschien ben ik te ongeduldig twee jaar iedere dag chat is natuurlijk aardig veel;)

Bewaar je ook het aanvraag formulier door het op te slaan als pdf?
Kan je doen, maar heb ik zelf niet gedaan. Je kan altijd op je ImmiAccount aanloggen en je formulier zien. Maar als je eenmaal je visum hebt, zal het verder een worst wezen. :D

Bedoel je WhatsAppWeb/desktop?
Op mijn Android heb ik vanuit een chat-venster de optie More/Email chat

Kan je doen, maar heb ik zelf niet gedaan. Je kan altijd op je ImmiAccount aanloggen en je formulier zien. Maar als je eenmaal je visum hebt, zal het verder een worst wezen. :D

Op mijn Android heb ik vanuit een chat-venster de optie More/Email chat
Oh ik heb een iPhone, ik zoek het wel uit. Als je formulier beschikbaar blijft is dat genoeg en idd als ik een visum heb dat maakt het mij ook niet meer uit:)

nee ik bedoel op je phone naar whatsapp --> chat die je wilt exporteren --> druk op naam persoon --> scroll naar beneden naar ' exporteer chat' kies voor media niet bijvoegen en mail :) (Iphone) dan krijg je een txt bestand wat je kan inlezen in excel via importeren en je kan daar ook kiezen welke gegevens je in een kolom wilt hebben (datum en tijd) en alle tekst in een volgende kolom. Verwijder de kolom met tekst en klaar :)

Back