LaStaVaZa BobtheCactus

Ik ervaar de winter hier als een koude lente in nederland.

En Radelaide??? 😃
Helemaal mee eens. Winter is niet winter. Plus het is maar 2-3 maanden.

Je gaat me toch niet zeggen dat je nog nooit van Radelaide gehoord hebt?! 😳😂

“…According to UrbanDictionary.com, ‘Radelaide’ is a slang term for the city of Adelaide, South Australia. Often used by those who enjoy the sights, lifestyle and culture of Australia’s 5th-most-populated city…”

Helemaal mee eens. Winter is niet winter. Plus het is maar 2-3 maanden.

Je gaat me toch niet zeggen dat je nog nooit van Radelaide gehoord hebt?! 😳😂

“…According to UrbanDictionary.com, ‘Radelaide’ is a slang term for the city of Adelaide, South Australia. Often used by those who enjoy the sights, lifestyle and culture of Australia’s 5th-most-populated city…”
Nooit de naam Radelaide gehoord inderdaad 😃tot nu dan. maar we hebben weer wat geleerd.
De omschrijving klopt en weer wel met het gevoel dat wij hier hebben. 👍

Bizar hè! En ja, je kunt het 10x zeggen tegen Hollanders maar dan nog geloof je niet echt hoe ONGELOFELIJK koud het binnen kan zijn en hoe onprettig dat is. We zijn in Nederland (en zeker ook de rest van NW Europa) zo ongelofelijk verwend/het is hier zo ongelofelijk slecht. Dat weet je pas echt als je het zelf meemaakt. Maar ik had iig mijn best gedaan om je er op voor te bereiden hahaha.

Zoals je zelf al zei: Het is wel erg zonnig in de winter dus dat scheelt in ieder geval voor de winter depressie, maar dat warmt je huis verder maar nauwelijks op.

Moest wel lachen om je 'Lyneham in Noord Canberra' Dat is al de inner-Canberran in je hahaha. Het is 2 kilometer noord van het meer of zo, dus ja, officieel Noord. Maar er si nog wel wat verder noord tegenwoordig. Je bent uiteraard nooit meer welkom in het zuiden als je nu je liefde voor Noord verklaart. Gelukkig heb je een housesit in Jerra, wat dan weer meer zuid is ;) #SouthRules

Werkt Meneer van Mevrouw BobtheCactus nu toch remote ook? (want dat was een beetje een lastige?)

Thanks voor de update! Keep us posted!
Heel heel misschien kom ik in September nog in Canberra, maar dat laat ik dan wel even weten!

Haha ja ik maak het mezelf gemakkelijk door Canberra gewoon in 2 stukken te delen, boven en onder het meer 😂 voor nu hebben we nog geen echte voorkeur kunnen ontwikkelen omdat we ons vooral in het noorden hebben voortbewogen.... Maar. ALS we dan in het zuiden rijden, dan merken we wel op dat het wat rustiger is en ruimer opgezet... We hebben nog geen housesit in het zuiden, maar wie weet komt dat nog! Jerrabomberra ligt daar in elk geval tegenaan en kwam heel chill op ons over toen we er langs gingen.

Leuk, laat maar weten als je in de buurt bent!

Haha ja ik maak het mezelf gemakkelijk door Canberra gewoon in 2 stukken te delen, boven en onder het meer 😂 voor nu hebben we nog geen echte voorkeur kunnen ontwikkelen omdat we ons vooral in het noorden hebben voortbewogen.... Maar. ALS we dan in het zuiden rijden, dan merken we wel op dat het wat rustiger is en ruimer opgezet... We hebben nog geen housesit in het zuiden, maar wie weet komt dat nog! Jerrabomberra ligt daar in elk geval tegenaan en kwam heel chill op ons over toen we er langs gingen.

Leuk, laat maar weten als je in de buurt bent!
Denk dat je conclusie klopt. Noord voelt iets meer/dichter bij 'whatever is happening'. Zuid is ruimer opgezet met betere views richting the Brindabella's.
Maar op zich kun je moeilijk mis gaan in Canberra vanwege de grootte van de stad, beperkte hoeveelheid verkeer en weinig tot geen echt slechte wijken.

Enjoy je trips en house sits!

Back