Hoi allemaal!
Ik dacht, ik schrijf weer eens een update. We zitten inmiddels ruim acht maanden in Australië en vinden het helemaal geweldig. We zijn nog steeds aan het housesitten!!! De stand tot nu toe: 23 honden, 11 katten, 20 schapen, 4 geiten, 8 kippen, 1 paard en 3 vissen.
We zijn gestart in Canberra. Na een flitsbezoekje Melbourne naar de Hunter Valley gegaan, toen weer terug in de omgeving Canberra, daarna omgeving Noosa (
@afterbang nog even gespot in zijn jungle), Maroochydoore, vervolgens Gold Coast hinterland, net iets onder Batemans Bay, Sydney's outskirts, Newcastle - Bowral - en nu drie sits op de door ons zo geliefde Mornington Peninsula.
Verder op de planning na de MP: omgeving Sunshine coast – maandje vakantie in NL – Batemans Bay en daarna een lange zit in Canberra! We zijn nog volgeboekt tot begin september en zullen dan onze "tijd in Canberra" gaan starten, de 2 jaar wonen en werken in deze leuke stad!
Althans, zo is het plan.
Qua werk is het allemaal wat minder soepel verlopen. Ik zal het hier online heel kort houden wegens je weet maar nooit. Mijn oude werkgever heeft zijn bedrijf verkocht en een remote medewerker zag men niet zitten bij het nieuwe bedrijf. Als je de lange versie wil, stuur maar een DM
Anyway, ik ben nu voor mezelf 'begonnen' .... maar ben vooral ook nog wel veel aan het genieten van alle vrije tijd die ik ineens heb. Dankzij het housesitten hebben we even lekker kunnen sparen en dankzij de vele housesit boekingen lukt dat ook nog wel even zo! Ook weleens lekker om een beetje te ontspannen. Ik ben zo erg gewend om gewoon altijd fulltime te werken. Was er wel even klaar mee, zeker na de behandeling die ik van beide werkgevers heb gehad.

mocht dat allemaal niet gaan lopen, dan ga ik solliciteren in de winter in Canby.
Anyways, we zijn dus momenteel op de Mornington Peninsula en ondanks het wat grijze weer genieten we enorm. Het is een beetje bewolkt en regenachtig, maar goed, dat kan het droge landschap zeker gebruiken. Tevens vind ik het niet koud ofzo dus helemaal prima zo!! Warm genoeg gehad in QLD hahaha.
Tot zover!!