LaStaVaZa Familie S

jippie!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D

zoooooooooooooooo super blij voor jullie!!!!!

Waar een wil is, is een weg en jullie hebben hem gevonden!!!!!!

Ben echt mega super blij voior julllie en hoop dat jullie nu in alle rust naar het vertrek kunnen toeleven....

Waar blijft die CO :lol:

Niet zo snel, eerst nog even de SS en de Visum aanvraag indienen. :grin:

Super goed dat jullie deze weg hebben gekozen. Hoe lang schat Rob in dat jullie bezig zijn en moeten wachten voor jullie visum?
Begrijp dat je nu niet naar priority 1 gaat of juist wel??? Snap der niet zoveel meer van al die verschillende visums, eisen, prioriteiten, wachttijden enz... enz... :lol:

Kan er wel inkomen dat je nu een rust hebt, de druk is eraf, zeker voor Fokko, geees, wat een pressure als alles van je IELTS uitslag afhangt, he?

Jullie gaan in iedersgeval naar Oz, wil nog wel graag van je horen hoe en wat betreft jullie nieuwe visum richting.

Smiles, Betty

Het word een 475 visum, dat is tijdelijk visum, maar na 1 jaar werken en 2 jaar wonen kan je een permanent visum aanvragen.
Verder zitten er geen voorwaarden aan. Een formaliteit begrepen we.

Rob laat niets los over de tijd die het gaat duren, maar het is volgens mij cat. 3
Dus zolang de SMP's er nog niet zijn kan het snel gaan. :wink:
Ach we wachten het af, terug naar Nederland gaan we in elk geval nooit.
Gelukkig zijn we ook Europeaan! :up:

Goed om te lezen, succes met de nieuwe route (en de nieuwe LaStaVaZaWaggaWagga)

:lol: Uit betrouwbare bron: Solid plasterer staat op de bij de minister ingediende voorstel voor de SMP van Tasmanie!!!
Wordt het dan toch nog een permanent visum?? :lol:
Heb even gevraagd wat de IELTS eisen zullen zijn, spannend hoor!!
Wordt het dan toch een 176??? :lol:

:lol: Uit betrouwbare bron: Solid plasterer staat op de bij de minister ingediende voorstel voor de SMP van Tasmanie!!!
Wordt het dan toch nog een permanent visum?? :lol:
Heb even gevraagd wat de IELTS eisen zullen zijn, spannend hoor!!
Wordt het dan toch een 176??? :lol:

Dus dan toch maar niet naar Wagga Wagga? :p

Weten we nog niet, liever naar Tasmanië op een permanent visum dan naar Wagga Wagga op een tijdelijk. :nana:
Wagga is al aangevraagd, we moeten de IELTS afwachten van Tasmanië.
Alles om van Steven en Wendy te winnen natuurlijk. >:D

De strijd is wel om een permanent visum (175/176), dus mochten jullie naar Whata Whatever gaan. Tja...dan is de strijd over voor jullie :p :evil:

Hoop dat Tasmannie uitpakt voor jullie! :up:

Las op een ander forum van iemand die binnen 2 maanden een SS voor S.Aus. had!! Echt snel!! En wij maar wachten hier :|

Jakkes joh, nog steeds geen nieuws??
Zouden die 30 weken dan echt kloppen?? :cry:
Hoeveel weken zijn jullie nu verder?

De strijd is wel om een permanent visum (175/176), dus mochten jullie naar Whata Whatever gaan. Tja...dan is de strijd over voor jullie :p :evil:

Hoop dat Tasmannie uitpakt voor jullie! :up:

Las op een ander forum van iemand die binnen 2 maanden een SS voor S.Aus. had!! Echt snel!! En wij maar wachten hier :|

Klopt Steven, wij hadden onze SS voor SA binnen een maand volgens mij? Betty

Voor 1 juli adverteerden ze er zelfs mee hoe snel ze waren, soms was dat maar twee weken. :lol:

Jakkes joh, nog steeds geen nieuws??
Zouden die 30 weken dan echt kloppen?? :cry:
Hoeveel weken zijn jullie nu verder?

Helemaal niks gehoord, alleen dat het ontvangen is en "beeing prossed".
In mijn signature staat de datum dat het ontvangen is en de datum wat het maximaal kan worden als ze die 30 weken aanhouden..Hopen niet dat het zolang zal duren, willen nu wel dat visum in gang zetten!
Je gaat bijna denken om een SA SS aan te vragen..Maar het is niet waar wij heen willen.

Pfff..ander vragen wij stiekem voor NT aan en dan ruilen we stiekem. :grin:
Misschien hebben solid plasterers daar wel voorrang. :up:

Goed plan Margot!!:grin:
Of zullen we Wendy alsnog met een grote snor een Ielts af laten leggen? :grin:

Twijfel of ik een mailtje zal sturen naar NT Goverment, of ze al iets weten...missischien een beetje opdringerig....nog maar ff afwachten denk ik:lol:

Die snor lijkt me een goed plan!! Laten we dat maar gaan doen. :grin:

Je kan altijd naïef mailen of die 30 weken wel klopt of dat het een schrijffoutje was, omdat het je zo raar voorkomt. :up:

Aan de andere kant komt de SMP er niet sneller door. Afwachten dus ;-)

Back