LaStaVaZa Familie S

Wij hadden toendertijd haast met het SS van QLD (achteraf voor niks maar dat is een ander verhaal <_< )

Maar ik heb toen gebeld en gemaild - wel héél vriendelijk :rolleyes: - en dat heeft wel geholpen, denk ik :lol: misschien was het anders net zo snel gegaan hoor maar ik zou gewoon even van je laten horen Steven, baat het niet...

Family S sterkte met wachten, hopenlijk wordt al dat wachten snel beloond!

:smile:
Marika

Van het weekend misschien toch maar een vriendelijk mailtje sturen dat ze moeten opschieten met dat SS:evil: :evil:
Je hebt gelijk Marika, baat het niet....bedankt voor het duwtje :wink:

Groeten Steven

:lol: Luxe probleem!! We kunnen ook naar ACT, ze hebben daar de IELTS eisen van de solid plasterer afgehaald. :lol:

Tijd voor een thuis vergadering wat we gaan doen............ wachten of nu al stappen zetten richting een 176??

k zou proberen gelijk voor een permanent visum te gaan, anders zit je over 2 jaar met hetzelfde dilemma.
En wat als er weer regeltjes veranderen.....moet er niet aan denken!

Groeten Steven

Nu we aan minimaal 1 van de staten aan de SMP voldoen is dat ook ons plan.
Nu is het alleen de vraag nog, welke?
En hoe lang wachten we op alle SMP's??
Want de meeste staten kost aanvragen niks, maar de kosten aan M2A zijn er wel giga per aanvraag, dus dat is ons dilemma.......:cry:
Het liefste vroegen we aan voor elke staat waar we aan de voorwaarden voldoen, zodat we kunnen kiezen.
Maar daar hebben we het geld niet voor.
Het liefste gaan we toch naar Tasmanië.
(Na Zuid Australië te hebben afgestreept zijn we eigenlijk pas goed naar alle staten gaan kijken en stiekem lijkt Tasmanië ons fijner. :up:)
Stom genoeg nooit naar gekeken, alleen naar alle "gewone" staten gekeken en daar rolde SA uit.
Maar nu dus ook TAS bekeken.
Geen miljoenen steden, gewoon het Groningen van Australië.
Dat voelt veilig, maar ja, we weten de IELTS eisen van Tasmanië nog niet.....
En de hertoetsing van Fokko zijn IELTS is nog niet terug, dus weten we niet wat zijn gemiddelde daarom zal zijn.
(want daar rekenden ze mee op de vorige sponsorship lijsten.)
We wachten nog heel even af, maar niet te lang, want dan vis je straks bij ACT ook naast het net en dan zit je alsnog op een tijdelijk visum in OZ.
Pfff, heftig hoor, ik wou dat we wat minder haast hadden, dan kon je rationeler naar dit soort zaken kijken. :oops:

Moet je per SS extra betalen bij M2A? Het is toch een all-in prijs?
SS aanvragen kost niks en ik zou er anders zelf achter aan gaan! Ik wil julllie best helpen, stelt niks voor!

Als jullie hart bij Tas ligt, zou ik nog even wachten. Die paar weken maken ook geen verschil meer. De SMP's moeten voor het einde van dit kalenderjaar bekent zijn.

Ik heb je even privé een berichtje gestuurd!! :cool:

Ja, we wachten eerst ook Tasmanië eerst af. Maar wachten duurt wel lang.
Gelukkig hebben we daar wel een betrouwbare bron die ons wel het 1 en ander verteld tot nu toe. :up:

Wow, en zo krijg je opeens meer mogelijkheden!

Ik zou de SMP van Tasmania afwachten! Gezien jullie er best graag naar toe zouden willen! Kun je later altijd nog kijken of het SS ACT wordt of toch Wagga Wagga?
Waarom vraag je toekomstige SS niet zelf aan zo maak je natuurlijk wel meer kans op een prioriteit 2.
Anywaysf... fijn dat jullie alsnog wat meer vrijheid hebben in which way to go to OZ!

Liefs, Betty

Het gaat vooral om studenten en hoger opgeleiden. Dat ze meer kans moeten hebben op een Permenant Visa.
Denk niet dat het voor Tradies nadelig zal zijn. Denk zelfs dat er miischien nog een extra paar punten zijn te behalen( hoop ik) Dan misschien net 10 extra, dan kan ik een 175 aanvragen zonder SS :wink:

We zullen zien...het word nu wel echt spannend allemaal...:up:

@ Fam. S Mocht je hulp nodig hebben voor een SS aanvraag, wil ik jullie beslist helpen! FREE OF CHARGE!!:wink:

Net even op comlaw gelezen, maar alle punten kon ik nog terug vinden. :wink:
Straks even verder lezen.

Thanks tzt weten we je te vinden. :up:

Steven80; Waarom zou je een 175 willen aanvragen als je voor 176 kan gaan en je op de ss/smp lijst staat?

Is een goed alternatief.
gaan ook in eerst instantie voor een 176 met SS...maar stel we krijgen geen SS....

Back