LaStaVaZa Familie S

wow dat is idd snel!!! wat geweldig! en spannend! Dan kom je toch ineens in een stroomversnelling denk ik :).
super hoor

Staan de koffers al ingepakt??? Even snel Medicls doen en hup, op het vliegtuig zou ik zeggen!!!

Huh? Lees net dat jullie al een CO hebben!! Geweldig, maar, hoe hebben jullie dat zo snel voor mekaar gekregen??? Wij zitten nog steeds te wachten...? Ga inderdaad je koffers maar inpakken, dit is echt zo supper snel. Er staat volgens mij 1 jaar voor van moment van visumaanvraag indienen tot visum in priority 2. Echt gefeliciteerd, ben stikkes jaloers!!! :smile: Betty

Dank je wel! :smile:
:oops: Eerlijk gezegd voelen we ons ook wel een beetje bezwaard.... :oops:
Zoveel mensen hier die al zo lang wachten en wij doen niks bijzonders en binnen 2,5 week hebben wij een CO!!
We hebben echt niets meer of minder gedaan als iemand anders.
Gewoon digitaal ingediend.

Maar we zijn er wel heel blij mee hoor. :wink: :lol:
Die van jullie komt nu vast ook snel!

Hoe ging die medicals eigenlijk?...heb jullie daar niet over gehoord.

Zullen we voor zaterdag wat afspreken bij de beurs?

Medicals gingen goed, morgen de x-ray nog.
Ik ben na de medicals met buikgriep mijn bed in gedoken en vandaag net weer een beetje op de been.
(Hoezo stress?? :grin:)
De VOG is aangevraagd en de andere stukken zijn bijna allemaal ingescand en klaar voor verzending!

Als je er geen problemen mee hebt dat we beide kids :lol: :lol: ook bij ons hebben, dan spreken we heel graag iets af!! :up:

Ja het gaat heel snel bij jullie, hartstikke gaaf natuurlijk maar dat zorgt voor een hoop extra gestressssss
cheesy.gif

Krijg je die VOG in het engels of nederlands? Anders moet dat weer vertaald worden...
sad.gif

Succes morgen bij de X-rays
afro.gif

Groeten Steven

STOM!! We hadden tijdens de periode van Sponsorship, indienen bij het DIAC en de feestdagen een hoop uitgesteld, want het zou wel een poosje duren voordat we een CO zouden krijgen. En dan hadden we alle tijd voor die extra dingen, doe maar Februari lekker rustig... B) :grin:
Dus nu hebben we alles in 1 keer!! :D
Maar wel leuke stress.
De VOG zou in het Engels komen hadden ze ons verzekerd, maar we moesten ook nog een paar andere dingen indienen en die moesten nog wel gecertificeerd en vertaald, maar van de locale notaris hadden we van de laatste twee keer geen nota meer gehad en hij had vrijdag nog wel even tijd en de vertaalster is zo lief, die maakt er spoed van zodat het makkelijk op tijd af komt. Dus het lukt wel binnen die 28 dagen. :up:
Mits de VOG op tijd in de bus ligt. :huh:

Huh? Lees net dat jullie al een CO hebben!! Geweldig, maar, hoe hebben jullie dat zo snel voor mekaar gekregen??? Wij zitten nog steeds te wachten...? Ga inderdaad je koffers maar inpakken, dit is echt zo supper snel. Er staat volgens mij 1 jaar voor van moment van visumaanvraag indienen tot visum in priority 2. Echt gefeliciteerd, ben stikkes jaloers!!! :smile: Betty

Hoi Betty

Volhouden hoor !!!!!!!! Jullie Visum komt echt wel :up: :up: :up:
wij duimen voor jullie dat jullie nu ook snel aan de beurt zijn.

Sas

:lol: De medicals zijn onderweg naar Sidney
De VOG's zijn al binnen.
De vertalingen heeft onze vertaalster al op de bus gedaan. (supersnel, echt giga gaaf!!)
De meeste stukken zijn al ingescand.
Nu de nieuwe verklaring van Fokko zijn baas nog afmaken en laten ondertekenen en dan zijn we al weer klaar!! :lol:

:lol: De medicals zijn onderweg naar Sidney
De VOG's zijn al binnen.
De vertalingen heeft onze vertaalster al op de bus gedaan. (supersnel, echt giga gaaf!!)
De meeste stukken zijn al ingescand.
Nu de nieuwe verklaring van Fokko zijn baas nog afmaken en laten ondertekenen en dan zijn we al weer klaar!! :lol:
Sidney? ??? Dan ga je toch een probleem hebben. :)

Bart

Hoezo?? Daar moesten de medicals toch naar toe??

:grin: :grin: :grin: Sydney, spellingsfout!! Ik schrok me gek!! :grin: :grin: :grin:

Back