LaStaVaZa Familie S

Hahaha.... Bart was me voor... Wat een goede grap! Hoop dat je niet te hard bent geschrokken :)

Schrok me gek, we hadden er net hele gesprekken over gehad of die stukken niet gewoon naar Adelaide moesten. :lol:
Maar gelukkig had Bart een linkje gemaakt en daar door viel het kwartje snel.
Nu moeten we er hard om lachen. :up:

Stukken zijn allemaal richting DIAC, dus het is weer wachten geblazen. :wink:

Hee, op die site kijken wij ook al een tijdje, er zitten echt een paar beauty's bij. Johan zijn oom heeft nog een huisje te koop, super locatie (is ook te zien aan de prijs) hier

WAUW!! Als we het geld daar toch eens voor hadden!! :up:
Wel ver van Hobart, ach we zien wel waar we terecht komen.

In dit geval betaal je echt alleen voor de locatie, want dit is een heleboel geld voor een niet al te moderne 3x1...

Klopt, hij staat ook te koop met de gedachte dat als de gek het er voor geeft is ie weg en anders hebben we tot die tijd een leuke vakantie woning. Je zit op 50m van het strand en verder niets dan rust en ruimte. Hij heeft het huis zelf gebouwd (vooe een habbekrats, hij werkt zelf in de bouw) in de tijd dat er alleen recreatiewoningen stonden inmiddels zijn er al meer woningen permanent bewoond.

Groetjes
Yvonne

Mooi filmpje!
afro.gif

En dan ben je op visite bij een oom (Imker) die net 71 is geworden deze week en zit je te denken:
"Het zal wel 1 van de laatste keren zijn
cry.gif
"
Zegt hij tot onze grote verbazing:
"Ik vind het zo gaaf dat jullie naar Australië gaan, ik heb altijd al willen weten hoe de imkers daar werken, dan kom ik een paar weken op visite en dan koop ik een goed foto toestel en dan ga ik daar genieten!! " :? :grin:
Zeggen we droog: "Ja dan kan je mooi met je stiefdochter en zoon mee! "
Zegt meneer droog:
"Nee, ik wil niet afhankelijk zijn, ik kom lekker alleen! Ik red me wel als jullie aan het werk zijn, lekker wandelen" :up:
En hij is er nog toe in staat ook!
En al gebeurd het nooit, dan ga je toch lekkerder weg!! :smile:

Wow, dat is snel, van harte gefeliciteerd!!!!!

Geniet ervan, vanavond lekker champagne!

Wanneer willen jullie vertrekken?

Groet,
Annemarie

Gefeliciteerd!
afro.gif
afro.gif
afro.gif
afro.gif
BINNEN 1,5 MAAND NA AANVRAAG!! RECORDTIME!!!
Zet Fokko maar aan het werk, het huis moet verkocht worden!!
grin.gif
grin.gif
afro.gif
afro.gif

Bedankt!!! Vanavond echt groot feest en dan snel de woning afmaken en verkopen. :up:

:nana: Toch raar hoe snel die mensen gaan werken als je zegt dat je wilt winnen van Steven!! :nana:

Back