Ik heb inmiddels alweer 2 maanden geleden de test gedaan... nu wachten tot ik het officiele papiertje mag ophalen.De druk is minder leuk, maar spannend dat het nu snel gaat. Succes!
Heb je dit niet ook moeten doen voor je visa aanvraag? Wij wel namelijk. Ik heb alle reizen die ik me kan herinneren in TripIt staan. Die gebruik ik dan ook, plus wat Q weet/zich kan herinneren
Ach, wat binnen Europa is en zonder paspoort stempel kan je achterwege laten. Zolang het wel consistent is met een eerdere visum applicatie en met de travel records van de Australische immigration.Ja, maar dat was 10 jaar voor 2012, dus dat lijstje is useless want bijna alles van die lijst is nu meer dan 10 jaar terug
En ik heb vooral de laatste 8 jaar heel veel voor werk gereisd, in Europa, maar ook daar buiten....
Allez, ik heb wat te doen vandaag denk ik ...
De meeste meerdere keren, en dan ook nog de data...?!
Hoe zijn jullie hier mee om gegaan. Moet ik echt alle vakantie foto's door, zakelijke agenda van de laatste jaren enz.?
Of al het Europesche auto gebeuren zonder grenzen maar gewoon vergeten (dan heb ik nog handenvol met werk aan work related travel)
Ja, het is een bijzonder proces... Ik dacht het ceremonieel in te dienen op Australia Day, maar geloof dat de webserver ook een snipperdag heeft....Klopt, mijn partner loopt ook knalhard tegen het vereiste van een positiecheck na 90 dagen in het buitenland aan. Zie maar eens een politie verklaring te krijgen uit China. Zijn 'collega's' daar zeggen doodleuk: als je een jaar visum krijgt is dat een bewijs dat je je goed hebt gedragen, anders kom je er echt niet meer in. Leg dat maar eens uit aan de Australische bureaucratie.
Je kunt ook je 'Movement records' opvragen bij de Australian Border Force. Ik heb daar ook gebruik van gemaakt. Je krijgt een PDF met al je movements.Thanks @FritsC, ik zal eens kijken of ik vandaag nog een creatieve mindset in combinatie met een investigative mindset bij elkaar kan brengen
Oude paspoorten, ja die moet ik ook nog wel hebben, dat we midden in een verhuizing zitten helpt vast niet mee met vinden
Thanks. Heb het form open staan. Hoe lang duurde het ongeveer voor je antwoord kreeg?Je kunt ook je 'Movement records' opvragen bij de Australian Border Force. Ik heb daar ook gebruik van gemaakt. Je krijgt een PDF met al je movements.
Movement records
Arrival and departure records of travellers to and from Australia dating from 1981, are contained within the Movements Reconstruction database.www.abf.gov.au
Was best snel... 2 weken ofzo..Thanks. Heb het form open staan. Hoe lang duurde het ongeveer voor je antwoord kreeg?
Totale doorlooptijd vanaf aanvraag: 14 maanden, dat is inclusief 2 maanden aangevraagde verlenging in verband met de aanvraag van de police checks.
Nu is het wachten op de uitnodiging voor de ceremonie. Wanneer die plaatsvindt hangt verschilt natuurlijk per LGA. We gaan weer in de wachtstand.