FRL
Member
Helaas zijn de regels voor wat inclusie voor priority processing per 1 aug. ietwat verandert. Waar wij destijds gewoon een fee betaalden voor priority en je die terugkreeg wanneer het niet ging lukken, daarna je op een bepaald tijdstip een van de vrije plaatsen online kon proberen te bemachtigen, moet tegenwoordig je IELTS/PTE binnen 8 weken verlopen of je binnen 8 weken 33 worden om in aanmerking te komen. Je kunt het nog wel steeds aanvragen maar de kans op die priority lijkt daarmee flink te slinken. Aangezien ik met drie maanden 33 word heb ik deze maar niet aangevinkt. Inmiddels zijn we een paar weken verder en lijkt de priority aan onze neus voorbij te gaan en ben ik bang dat een lodge van een EOI en ROI vóór mijn 33e wel niet zal gaan lukken. Zonde, zonde.. had ik wellicht toch beter kunnen wachten en een skills assessment binnen de 8 weken voor mijn verjaardag kunnen doen. Vetassess is niet zo rap met beantwoorden van mails aangaande dit onderwerp want ik zal wel niet de enige zijn met problemen zoals deze!