Lastavaza Handyman 457 aanbieding binnen!

is het niet handiger om eerst je papieren/visum in orde te hebben en dan pas naar werk te zoeken? :p

Denk het wel, mits het mogelijk is.
In ons geval is dat dus volgens de kenners niet mogelijk.
Het heeft met de recente werkervaring te maken.
Ik ben er van overtuigd dat ik in Australie een bedrijf ga vinden die me wil sponsoren en wij vinden dit een prima manier om het zo te proberen.

When there's a will, there's a way + When one door is closed, another is open!
 
Last edited:
Denk het wel, mits het mogelijk is.
In ons geval is dat dus volgens de kenners niet mogelijk.
Het heeft met de recente werkervaring te maken.
Ik ben er van overtuigd dat ik in Australie een bedrijf ga vinden die me wil sponsoren en wij vinden dit een prima manier om het zo te proberen.

When there's a will, there's a way + When one door is closed, another is open!

Helemaal mee eens en mooie houding! Denk dat de meeste mensen sneller opgeven aangezien voor sommige het een heel (soms veel te lang) en kostbaar proces is.
 
Gisteren IELTS gedaan in Dusseldorf. Erg slecht dat je daar geen headphones krijgt voor de luistertest! De kroeg op loopafstand heft dit nadeel wel op. Ik moest lang wachten voordat ik de spreek test kon doen, dus besloot ik een paar biertjes te nuttigen, dit was een top keuze!!! Geen zenuwen en ik sprak vloeiend (of misschien overmoedig door het bier)
:)

Ik moest schrijven over de volgende stelling: Adults play more and more games nowadays.
What is the reason and is this a good or a bad trend (of iets wat er op leek).

Spreken ging over het volgende:

* introductie waar ik woon en hoe het openbaar vervoer geregeld was in ons dorp.
* Daarna over geluid: wat vind je fijn geluid en wat niet en denk je dat er nu meer of minder geluid is dan vroeger.
* Wat vind je van buiten wandelen
* Denk je dat je nog lang in je huidige woonplaats blijft wonen

2 min praten kaartje:
*Noem een positive verandering die je onlangs mee heb gemaakt.
*Wat was de verandering en waneer of zoiets.

3e gedeelte ben ik alweer vergeten
 
Last edited:
In Sydney kreeg ik ook geen headphones, het kan ook wel als je maar geen blaffende zeehond achter je hebt zitten :)
 
Niet om te zeuren, maar in klaslokaal klaslokaal, op kantoor, op een gemeentehuis, in een rechtzaal, bij een supermarkt en gewoon op straat krijg je daar ook geen koptelefoon. Het is dus ergens logisch dat de luistertoets dus ook niet met koptelefoon gaat ;)

Ik ben wel blij dat ik al deze toetsen niet heb hoeven doen, haha.
 
In Amsterdam ook geen headphones.
Niet om te zeuren, maar in klaslokaal klaslokaal, op kantoor, op een gemeentehuis, in een rechtzaal, bij een supermarkt en gewoon op straat krijg je daar ook geen koptelefoon. Het is dus ergens logisch dat de luistertoets dus ook niet met koptelefoon gaat
Ik vind het wel een verschil of je iemand live hoort spreken of vanaf een CD uit een oude radio in een lokaal met slechte akoestiek. Daardoor was het soms gewoon net wat moeilijker te verstaan.
 
Headphones zou fijn zijn. Maar zoals Thijs zegt. In real life is er ook vaak omgevingsgeluid. Mompelende mensen en blaffende zeehonden om je heen. Dus los van dat het niet meehelpt is het wel realistisch. Wellicht dat ze de waardering er op aangepast hebben?

(Al zou ik ook liever headsets hebben)
 
In Amsterdam ook geen headphones.

Ik vind het wel een verschil of je iemand live hoort spreken of vanaf een CD uit een oude radio in een lokaal met slechte akoestiek. Daardoor was het soms gewoon net wat moeilijker te verstaan.

Dit dus! Ik hoorde de laatste 2 cijfers van een telefoonnummer niet omdat iemand er door heen hoeste.

Tevens las ik op internet dat ze bijna overal ter wereld al headphones hadden vandaar mijn verbazing. Maar dit klopt dus niet.
 
Super mooie dag vandaag.
Uitslag IELTS overall band 7 en vanochtend goed nieuws in mijn mailbox.
Er is een bedrijf wat me wil sponsoren!
We hadden niet gedacht dat het zo snel zou gaan, ik had 3 bedrijven aangeschreven :D. Nu ff alles op een rij zetten.

Hebben jullie nog tips voor bepaalde voorwaarden?
 
Super mooie dag vandaag.
Uitslag IELTS overall band 7 en vanochtend goed nieuws in mijn mailbox.
Er is een bedrijf wat me wil sponsoren!
We hadden niet gedacht dat het zo snel zou gaan, ik had 3 bedrijven aangeschreven :D. Nu ff alles op een rij zetten.

Hebben jullie nog tips voor bepaalde voorwaarden?

Hoppa, gefeliciteerd!
 
Gefeliciteerd! Wij wachten op de goedkeuring van onze aavraag van het 457 visum! We verwachten dat deze er over ongeveer 3 weken is en dan tickets boeken en gaan. Ik heb geen tips voor bepaalde voorwaarden maar ik kan je wel vertellen wat wij krijgen van mijn man zijn baas.
Sowieso de kosten voor het visum van mijn man, dat zijn ze verplicht. En wij krijgen voor 1 jaar gratis onderdak en gas licht water en alle kosten voor het wonen! Dat is super, zo kunnen we flink sparen en hebben we zat tijd om zelf een woning te zoeken.

Als je al dingen wilt regelen voor je visum kan je alvast internationale geboorte aktes opvragen, internationale trouwakte, paspoorten, health care aanvragen, credit card aanvragen, referentie brief in het Engels regelen op papier van het bedrijf met handtekening. Deze dingen kosten best wat tijd, een credit card aanvragen duurt gauw een week of 2.
Succes spannend hoor!
 
Gefeliciteerd! Wij wachten op de goedkeuring van onze aavraag van het 457 visum! We verwachten dat deze er over ongeveer 3 weken is en dan tickets boeken en gaan. Ik heb geen tips voor bepaalde voorwaarden maar ik kan je wel vertellen wat wij krijgen van mijn man zijn baas.
Sowieso de kosten voor het visum van mijn man, dat zijn ze verplicht. En wij krijgen voor 1 jaar gratis onderdak en gas licht water en alle kosten voor het wonen! Dat is super, zo kunnen we flink sparen en hebben we zat tijd om zelf een woning te zoeken.

Als je al dingen wilt regelen voor je visum kan je alvast internationale geboorte aktes opvragen, internationale trouwakte, paspoorten, health care aanvragen, credit card aanvragen, referentie brief in het Engels regelen op papier van het bedrijf met handtekening. Deze dingen kosten best wat tijd, een credit card aanvragen duurt gauw een week of 2.
Succes spannend hoor!

Hartelijk bedankt voor de tips. Wow een jaar huur etc.!!!! Dat is echt een waanzinnig goede deal! Wij zijn nog in onderhandeling en willen graag in het contract, dat ze me (na verloop van tijd) van een PR voorzien. Het sponsorship betalen hun inderdaad. Gelukkig hebben we de meeste documenten al geregeld.

Hoeveel tijd heeft het in totaal bij jullie gekost, als jullie het visum over 3 weken binnen hebben?
 
Last edited:
Hartelijk bedankt voor de tips. Wow een jaar huur etc.!!!! Dat is echt een waanzinnig goede deal! Wij zijn nog in onderhandeling en willen graag in het contract, dat ze me (na verloop van tijd) van een PR voorzien. Het sponsorship betalen hun inderdaad. Gelukkig hebben we de meeste documenten al geregeld.

Hoeveel tijd heeft het in totaal bij jullie gekost, als jullie het visum over 3 weken binnen hebben?

28 aug dit jaar hadden wij het contract binnen!
 
Back
Top