LaStaVaZa Move123

Helaas hier wat minder nieuws. Huis toch niet verkocht, dus staat opnieuw in de verkoop. Ook de IELTS was een tegenvaller.
3 negens op spreken, luisteren en lezen en een 7,5 op schrijven. Heb een remark aangevraagd, maar nog geen reactie. Was wel even een domper, zeker omdat de andere ook zo goed waren.

Verder hier wat minder op het forum. Merk dat ik nu een beetje een baalmoment heb. Geen uitnodiging, Ielts niet gelukt en huis weer opnieuw in verkoop was even minder leuk. Maar we gaan gewoon vol goede moed verder hier. Het is alleen soms even jammer dat je er niet gewoon ff voor een weekje op vakantie kan. Kan natuurlijk wel, maar is zonde om ons budget te gebruiken voor vakantie terwijl we straks elke euro kunnen gebruiken..

Anyway, ook leuk nieuws, want we verwachten onze tweede! Onder het mom van 'het kan nog wel even duren en we leven hier gewoon verder' besloten om gewoon ons gezin voor te laten gaan en daar van te genieten. Kan kleine vertraging opleveren als we ineens een uitnodiging zouden krijgen en alles heel snel gaat, maar waarschijnlijk is het alleen een extra persoon op de aanvraag en een extra ticket ;)
 
Hè gadverdarie (huis en IELTS) Hopelijk is het straks een voordeel. IELTS binnen en dan daarna gelijk je huis (wel) verkocht? Je weet nooit hoe het balletje rolt!

Gefeliciteerd met de aanstaande gezinsuitbreiding!
 
Gefeliciteerd!! Wat leuk!

Herkenbaar het baal gevoel. Alles gaat al zo traag en dan lukt zoiets als Ielts nèt niet.
 
Wat een week hebben we hier gehad!
Huis gister officieel verkocht dus daar zijn we vanaf!
Vandaag de remark in de bus en ik heb een 8 voor writing! YAY!
Dus vanavond meteen de 189 aanvragen en de 190 aanpassen :)
Wilde toch even mijn blijdschap delen met mensen die het ook begrijpen ;) haha
 
Wow! Dat is wel gaaf dat het nu opeens allemaal bij elkaar komt!

Gefeliciteerd, geniet er even van voor je weer het volgende doel najaagt ;)
 
Hi friends! Nou het is lang stil geweest, maar dat komt omdat het vanuit Aus ook stil is. haha.
We hebben alleen vandaag een mail gehad met 'you have a message in you skillselect mailbox. Maar als ik inlog zie ik nergens iets.. help! haha. Waar vind ik dit bericht?
 
Ha, zou het een invite van NSW kunnen zijn? Als je kijkt bij de status van je eoi’s, staat er dan niet toevallig invited??? Heb je vast zelf allang bekeken natuurlijk maar just in case :) En je hebt niet toevallig net je verjaardag gehad en daardoor je punten aantal is verlaagd? Dat was bij ons t geval en toen kregen we ook een bericht van Skillselect per email maar ook geen duidelijk bericht toen we inlogden maar helaas wel nieuwe DoE en minder punten. Ik hoop natuurlijk op de eerste optie voor jullie, fingers crossed!
 
Wij hebben zowel voor de pré uitnodiging, definitieve uitnodiging en de grant alle info in de mail gehad. Dus wij hoefde niet speciaal in te loggen om te weten of wij een pre uitnodiging, definitieve uitnodiging of een grant hadden. Dit stond al in de mail vermeld.
 


OFX
Back
Top