Heleen1985
Active Member
yeahhh gefeliciteerd, fijn zeg! Die IELTS gaat je vast wel lukken, wanneer ga je weer?
Ja doen we ook zeker. Het is zo gek want op het moment van binnenkomen ben je helemaal happy en vervolgens denk je 2 seconden later, ' OK, what's next?' haha.Lekker! Even genieten van deze stap hoor voor je weer vooruit gaat kijken. Gefeli!
Ja doen we ook zeker. Het is zo gek want op het moment van binnenkomen ben je helemaal happy en vervolgens denk je 2 seconden later, ' OK, what's next?'
Ja ik had inderdaad al meer gelezen over het niveau van de scholen.. Ben erg benieuwd hoe het zal zijn.NSW heeft inderdaad zoveel leuke plaatsen en overal zijn scholen! Voordeel is dat niet iedereen rural wil wonen, dus er moeten genoeg banen te vinden zijn. Schrik niet van het niveau op de high schools. Ik moet zeggen dat dat me wel tegen is gevallen.
State Sponsorship lijkt me een prima optie
Wat betreft NSW, in al onze vakanties naar OZ hebben we de eerst 5x NSW links laten liggen onder het mom 'dat is te druk, te bewoond, etc. Nu we er min of meer in wonen (ACT is redelijk landlocked door NSW zeg maar ) valt het ons op dat NSW gewoon ontzettend mooi is en het heel makkelijk is om de natuur in te gaan en dergelijke. (en je hebt strand, bush, bergen enz.)
En nee, Sydney is echt niet de enige stad in NSW hoor. Er zijn genoeg andere steden en stadjes en scholen hebben ze al snel lijkt me. Niet iedereen rijdt naar Sydney voor onderwijs. Dan ben je lang onderweg uit Broken Hill, Eden of Byron Bay.
Grijp je kans!
Andere update; we hebben een bod op ons appartement ontvangen en moeten morgen alleen nog ja zeggen! Dus daar zijn we in ieder geval vanaf..
Ja true. We hadden gewoon onze zinnen gezet op SA. Maar we hebben inmiddels de EOI ingediend (just now..) dus we gaan gewoon voor NSW. Zitten we er in ieder geval!State sponsored is gelijk PR, what are you worried about? You will love it!