Ronald74
Member
Vandaag van het Nuffic een waardering ontvangen van mijn HBO diploma, mijn c.v. is zo goed als gereed en de werkgever heeft binnen twee weken een vertaalde werkgeversverklaring. Mijn deadline is 1 juli, zodat ik voldoende tijd heb om alles te verzenden voor de Skills Assesment. Uiteraard voor die tijd ook nog naar de notaris die voor een kleine vergoeding mijn documenten zal certificeren op echtheid. So far so good. Klein beetje zorgen maak ik me wel, als ik de postings lees over hoe het op dit moment gesteld is met de Australische economie, ook in relatie tot de arbeidsmarkt. Wie weet komt daar wel verandering in als er nieuwe verkiezingen komen, en er weer het vertrouwen is van ondernemers om te investeren.
Helaas kwam op de nieuwe SOL lijst mijn beroep ook dit keer niet voor. Wat niet wegneemt dat er nog mogelijkheden zijn voor mij. Mijn doel is om in aanmerking te komen voor een State Sponsorship Visa. Waar ik eerst dacht dat alleen WA "building inspectors" nodig zou hebben, kwam ik tot de ontdekking dit beroep ook op de lijst van NT voorkwam. Dat is goed nieuws, en voorlopig blijf ik ook alles positief benaderen. Vind de stappen tot nu toe al een bijzondere reis. Kan niet wachten...
Clock is ticking
Helaas kwam op de nieuwe SOL lijst mijn beroep ook dit keer niet voor. Wat niet wegneemt dat er nog mogelijkheden zijn voor mij. Mijn doel is om in aanmerking te komen voor een State Sponsorship Visa. Waar ik eerst dacht dat alleen WA "building inspectors" nodig zou hebben, kwam ik tot de ontdekking dit beroep ook op de lijst van NT voorkwam. Dat is goed nieuws, en voorlopig blijf ik ook alles positief benaderen. Vind de stappen tot nu toe al een bijzondere reis. Kan niet wachten...
Clock is ticking