Zo, mag ook wel weer eens een update doen. De tijd vliegt voorbij, nog maar 7 weken werken en dan sluit ik daar een periode van 7 jaar af... Leuk om te zien dat mijn collega's en cliënten nu al bezig zijn met mijn afscheidsfuif
Ik heb het megadruk met van alles en nog wat, feb/maart zijn ook alle verjaardagen in onze familie en nu zeker met mijn vertrek en de chemo behandelingen van mijn moeder ligt de nadruk vooral op het vieren van deze verjaardagen en goed ook ;-)
Met mijn moeder gaat het gelukkig boven verwachting goed, maar omdat ze toch af en toe niet lekker is, woon ik nu bij haar. Ik ben vorige week mijn huis uit gegaan en zit dus nu weer even bij haar. Het legt wel een bepaalde druk op je leven, maar ja, het is tijdelijk en eigenlijk meer dan de moeite waard.
Daarnaast ben ik druk bezig met solliciteren, ik solliciteer vooral op functies in Sydney, maar ook in de afgelegen gebieden, lijkt me fantastisch om daar een bepaalde periode te werken. Helaas tot nu toe geen uitnodigingen gehad voor een Skype gesprek, maar ik weet ook niet of dit in de sociale sector erg gangbaar is... Ik hoop dat de reacties positiever worden naarmate mijn aankomst daar dichterbij komt.
Verder las ik ergens op dit forum (kan alleen de link niet meer terugvinden....) een tip over housesitters en daar heb ik mij even in verdiept. Wat een goede tip was dat zeg! Dus wie het ook was: dank!! Wat zou het geweldig zijn als ik in mijn beginperiode hier en daar relatief goedkoop (of gratis) op iemands huis zou kunnen passen. En natuurlijk op een hond passen ofzo, geen enkel probleem
Leuk om weer even ieders updates te lezen en te zien waar iedereen mee bezig is en wat hen bezighoudt. Ik zal de komende tijd weer wat actiever aanwezig zijn, heb zoveel aan dit forum gehad, hoop dat ik er bij mijn vertrek ook nog wat uit kan halen en anderen weer kan helpen