LaStaVaZa Skippy79

Gaaf! Snap je voorkeur voor Sunshine Coast of Whitsunday's vergeleken met de Gold Coast. Maar het is zeker nergens zoals België ;)

Ik ben geen grote stad mens, en vind de gold coast gewoon te druk. maar op 30min daarvan kan je wel mooi rustig wonen hadden wij gezien.
Wij kwamen op sommige plekken en zeiden direct " hier kunnen wij ons thuis voelen" Ik was al heel blij, want veel vanNSW vond de vrouwtje maar niks, en dacht ik van " ze gaat nooit naar Oz willen verhuizen" maar hoe dichter bij de qld grens kwamen hoe meer en meer ze het leuk vond.

idd een banana bender, hoewel ik een blue in hart en nieren zijn verkies ik toch ook voor Qld. Wij zaten in Clairview tijdens de laatste state of origin game en vond het toch fijn om mijn blues jersey aan te trekken tussen de banana benders, ze konden het wel appreciëren. Onze voorkeur gaat er toch uit naar Airlie, maar wij moeten zien of er tegen dan een zaak te koop is, of een mooie pand te huur/koop is voor een zaak en anders wordt het een andere leuke plek

Miss Bang zie ik ook met een schuin oog naar QLD kijken. Maar dan zeg ik altijd maar weer dat Pauline Hanson er vandaan komt en dan koelt ze weer af ;) (en ik weet niet het, alleen banana benders stemmen op Pauline, maar toch :p)

Airlie Beach is zeker een leuke en goede plek voor een zaakje. Veel toerisme, mooi weer, mooi de Whitsunday's voor de deur. Toppie!

Wij zijn meer een community mensen, en dat heb je direct bij airlie, hoewel er mega veel toeristen rond lopen de hele jaar, denken wij hiervan te kunnen leven, iets aan de locals aanbieden dat er nog niet is, of nog niet goed wordt gedaan, en iets aan de toeristen. het enige wat ik van airlie jammer vindt is dat je tijdens de zomer maanden niet de water in kan zonder een stingersuit, maar ja een zwembad of de lagoon is ook wel tof..
Pauline Hanson, komt van zuid Qld, das bijna NSW :D:D:D

Pauline Hanson, komt van zuid Qld, das bijna NSW :D:D:D

Ik zal het onthouden ;) Voorlopig zitten we in ACT, dat is redelijk anti Pauline en pro Labor en Greens. Vooral de laatste club wordt ikzelf wel blij van. Beetje een tegengeluid tegen de soms wat achtergebleven ideeën (kool, homehuwelijk, euthanasie)

Succes met de puzzel!

wij hebben besloten om te wachten met de aanvraag voor vrouwtje haar visa tot na de nieuw jaar, zo willen wij het activeren van het visa vermijden met een vakantie, maar om daar in een keer heen te gaan. Ik heb begrepen dat de visa nu ergens tussen 4 en 10 maand wordt vertrekken, een pak sneller dan een jaar geleden blijkbaar.. Voor de rest niks nieuws om te melden.. sparen, sparen en nog eens sparen;)

Back