LaStaVaZa van de Witjes

Wow, gefeliciteerd zeg! Komt jullie vertrek dan toch eindelijk echt in zicht, jullie hebben er intussen lang genoeg op gewacht!

Geniet ervan,
Annemarie

Gefeliciteerd!!!! Echt helemaal super! Eindelijk zit er schot in.. enne niet te veel drinken he ;)

We zijn afgelopen weekend een weekendje weg geweest en hadden besloten dat het niet uit maakte of we wel of geen nieuws hadden voor we weggingen we zouden ons toch gaan bezatten, dus nog voldoende alcohol in het bloed voor een aantal weken :grin:

Van harte gefeliciteerd. Wij :up: dat jullie huis snel verkocht gaat worden.
Maar het visum heb je maar mooi in je broekzak

Gaan jullie wel gelijk een visum aanvragen?
Hoop dat jullie huis snel verkocht mag worden
afro.gif
afro.gif
afro.gif
afro.gif

De visumaanvraag gaat dit weekend de deur uit, we krijgen zaterdag de uitslag van de 2e keer IELTS binnen, nog een aantal formuliertjes invullen en de rest ligt al bij M2A. Ik heb morgen maar verlof genomen ik moet dit zo snel mogelijk de deur uit hebben, dan heb ik weer een beetje rust. Het huis gaat hopelijk nu ook snel, de verkoop in onze regio trekt wat aan en de kijkers op internet waren afgelopen week al verdubbeld. We houden goede moed en we hebben nog een paar maandjes voor we het visum hebben.

Groetjes
Yvonne

Het is weer zover, het kan ook niet een keertje meevallen. Het enige waar we ons geen zorgen over maakte is toch niet helemaal voldoende. Johan heeft bij het schrijven een 5,5 gehaald de vorige keer was het een 6,5 en hij had het gevoel dat alles zeker niet slechter was gegaan. Maar helaas het mag niet mee zitten. Dus gelijk maar een nieuwe test afgesproken, kan pas op 16 april. En een review van de test van 5 maart aanvragen. En ik maar denken dat het vanaf nu alleen maar gewoon wachten was.

Heeft iemand al eerder een review aangevraagd, ik kan het nergens vinden op de IETS website????

Groetjes
Yvonne

Jeetje, wat balen zeg! Het geluk moet jullie toch eens gaan toelachen, het wordt jullie wel heel moeilijk gemaakt!

Er zijn een paar XPditers die een review met succes hebben aangevraagd/verkregen, ik weet alleen even niet meer zo snel wie. Misschien even op zoeken hier?

Veel succes :up: :up: :up:

SHIT!! Dat is echt niet leuk! Hoop dat je succes hebt met de review en anders met de volgende Ielts test
afro.gif

Ik dacht het gezien te hebben op de uitslag van de Ielts voor een review...weet het niet zeker...

hey Yvonne,

dat is echt wel heel spijtig!

Ik heb een review aangevraagd, maar bij mij haalde het niks uit, wat niet wil zeggen dat het bij jullie anders kan zijn natuurlijk!

Gewoon aanvragen die review, je weet maar nooit!

succes :up:

Bedankt, ik heb al een mail gestuurd naar de BTLC dus ff afwachten ook hebben we voor 16 april een datum betaald en de papierboel de deur uit gedaan. Hopelijk horen we beter nieuws van Rob morgen en loopt de visumaanvraag verder geen vertraging op. Ik heb geen idee of de IELTS gelijk bij de aanvraag moet of dat het al voldoende is als we een datum hebben staan. Ik ben zo bang dat ze binnenkort weer de deur dicht gooien net als vorig jaar en dat we dan buiten de boot pissen. Ik wil zo snel mogelijk de boel weg hebben.

Ik hoopte dat de SS het spannendste zou zijn, ik heb nu voor het eerst in mijn leven zo'n grote knoop in mijn maag dat ik niet kan eten, misschien toch nog ergens goed voor. :cry:
Groetjes
Yvonne

Ik begrijp je frustratie volkomen!

Sommige mensen fietsen vlotjes het hele proces al fluitend door en anderen moeten ontzettend veel tegenslagen en moeilijke zaken incasseren.

Ik denk dan steeds dat het zo moet zijn dat we het zo hard willen dat eens we er zijn we er zo hard ons best voor gedaan hebben dat het wel moet lukken!

Nog even volhouden :up:

Fokko heeft na de review ook een half puntje erbij gekregen, dat is voor jullie voldoende!
Ik ga hard duimen dat het goed komt! :up:

Na een mail krijg je een formulier gemaild, die stuur je op met het resultaat papier.
Maak je het geld over en binnen 6 weken heb je de nieuwe uitslag. :wink:

Lieve Yvonne,

Het waren wij die in 2009 een review vd IELTS hebben aangevraagd! Ro had bij zijn eerste IELTS overal voldoende voor behalve 'WRITING' net als jullie nu dus. We hebben de stoute schoenen aangetrokken en de Writing laten remarken in OZ. Normaal gesproken duurt dit zo'n 6 weken, wij hebben toen urgentie aangevraagd en hadden binnen 4 weken de uitslag. Een heel punt omhoog! Van 5,5 naar een 6,5. Later nog dubbel geluk toen bleek dat de IELTS eisen voor SS van SA minimaal op alle catagorien 6,5 moest zijn.
Dus... ga ervoor. Kost je 100 euro die je trug krijgt als je punt omhoog gaat. Ro had toen wel een tweede keer IELTS afgelegd. Die keer was alles voldoende maar had hij voor 'Reading' een 5,5. Uiteindelijk bleek hij dus de eerste keer het prima gedaan te hebben. Blijft toch een moment opname vinden wij. Zo ontzettend frustrerend die stomme IELTS! Maar ge moet er doorheen! We leven met jullie mee en wensen jullie heel veel succes met de volgende IELTS en of remarking!

Groetjes, Betty

Back