LaStaVaZa van de Witjes

Bedankt Betty, ik heb vandaag vooral behoefte aan de goede verhalen, dit help enorm met het weghelpen van de knoop in mijn maag. Ik hoop dat ik vannacht weer een beetje kan slapen ik heb de hele dag het gevoel van jetlag door de paar uurtjes slaap van afgelopen nacht.

Bedankt
Yvonne

Ook wij hebben een review aangevraagd voor René zijn schrijven en ja hoor 1 punt omhoog dus preceis voldoende :smile: :smile: Zeker met het onderdeel schrijven is het de moeite waard om een review te doen. Wat de ene misschien niet kan lezen en dus niet goed vind is bij een ander misschien anders. Zeker als er eerst een voldoende was voor schrijven!!!

Gewoon volhouden jullie zijn goed bezig en de moed niet laten zakken. :up:

Groetjes
Sas

Ondanks dat er maar een week voorbij is gegaan is er toch veel gebeurd. Eerst de teleurstelling van het net niet halen van de IELTS. Daarna gelijk de nieuwe test aangevraagd en betaald in Utrecht voor de 16e April en gelijk de review van de test van 5 Maart. Toen kregen we afgelopen vrijdag weer een tegenvaller en stond er een mailtje dat de 16e vol zat en dat er pas eind Mei weer plek was.

Weer op zoek naar andere mogelijkheden en we kwamen op Aaken in Duitsland uit. Gisteren betaald en vandaag alle papieren op de bus en de test in Utrecht afgemailt. Na vandaag nog een paar mailtjes heen en weer met de locatie in Utrecht blijkt er a.s. zaterdag een plek te zijn vrijgekomen en of Johan dan de test wil doen. Natuurlijk gelijk terug gemailt dat Johan dat graag zal doen. Dus zaterdag een dag naar Utrecht voor Johan en dan hebben we die uitslag dus 13 dagen erna al binnen en hopelijk deze keer wel goed, anders hebben we altijd nog de review lopen maar dat is natuurlijk helemaal niet zeker.

Alles ligt nu in handen van Johan en hopelijk zit het deze keer mee. Alle duimende mensen alvast bedankt en nog ff doorduimen het lijkt te helpen.

We laten de test in Aaken nog staan, we krijgen toch het geld niet terug dus als vrijdag de 15e blijkt dat de test alsnog niet goed is dan kunnen we alsnog naar Aaken rijden.

Groetjes
Yvonne

Heel veel succes toegewenst! Zet 'm op Johan! Je kunt het, dat heb je immers allang bewezen! Concentreer je op die Writing, en Reading! Volgens ons de moeilijkste catagorien! Wat een gedoe he? Geeess, alsof je na een jaar je Engels vergeten bent? Draait allemaal om geld! Wij vinden het echt super belachelijk dat jullie die IELTS opnieuw moeten doen. Maar het zij zo, ge kunt er jammer genoeg niet omheen! Nogmaals, heel veel goodluck vanuit Roosendaal, wij :up: :up: :up: ook voor jullie!

Bets

Ik doe mee :up: :up: :up: :up: het zal toch een keer mee moeten zitten?? :up: :up: :up:

Ik begrijp het helemaal hoor.. ik heb bijna mijn masters afgerond (had maanden geleden al gekund), maar ik struikel over 1!!! toets (en daar betaal je dan E1700 voor..). Ooit zal ik die eens moeten gaan halen...

Ik hoop dat het jullie komende zaterdag eindeijk eens mee zit, en echt gaat lukken. Fingers crossed!! :up: :up: :up:

Hoi Yvonne,

Wat een gedoe om die test zeg, je wordt het stilaan spuugzat, dat kan ik me voorstellen!
Maar JULLIE ZIJN ER BIJNA!!! Dus geef niet op, de weg is voor iedereen hobbelig, hoor!
Ik kan me echt niet voorstellen dat er bv. meer dan 5% van de emigranten alles maar dan ook alles van een leien dakje hebben zien gaan! Dat is bijna ondenkbaar.
The way to paradise is going through hell sometimes, but it must be worth it!

So, SUC6 and hold on!!! :up: maal de ... veelste macht :win1:

Nou we zitten inmiddels in Duitsland, omdat Johan helaas voor het schrijven weer net niet voldoende punten had, een 5,5. Hij was een beetje bang geweest voor het luisteren maar daar had ie nou net een 7,5 voor. Gisteren middag om 16 uur stonden de resultaten op internet en om 17 uur zaten we bepakt en bezakt met een hotel reservering in de auto. We maken er maar gelijk een weekend Aken van, we zitten in een hotel midden in het centrum dus beter kan het niet. Ik heb het al gezien ik ga me hier vandaag wel vermaken maar ik had hier liever onder andere omstandigheden naar toe gereden.

Groetjes
Yvonne

Jemig.... Drie keer is scheepsrecht zulle we maar hopen, mijn duimen draaien!! :up: :up:
Geniet van het weekend!!
En vergeet niet om een herbeoordeling aan te vragen, je krijgt je geld immers terug als de punten worden bijgesteld!! Op alle paarden zou ik nu wedden. :up:

Jeetje, balen zeg. Ik zal voor jullie duimen dat het dit keer wel goed gaat! :up: :up: :up: En alsnog heel veel plezier in Duitsland!

Groet,
Annemarie

Balen! Al is die 7,5 mooi meegenomen. Hopelijk heeft het vandaag beter uitgepakt voor jullie :up:

Super balen! Maar petje af, doorgaan!!! Wat dat betreft hebben jullie zekers de Ozzie instelling, Keep on going! We wensen jullie super veel sucess met de IELTS! xxx

waarom toch hé Yvonne?!!!

Het moet jullie gewoon lukken!!!!!!

Sterkte en de duimen draaien hoor :up: :up: :up: :up: :up:

Shit Yvonne!! Dat is minder leuk nieuws! Hier nog een paar duimen!
afro.gif

Zo weer terug in Nederland, Johan heeft een goed evoel over de test, een stuk profesioneler :up: dan in Nederland. Maar het blijft natuurlijk weer 13 dagen wachten en hoplijk is de 1e review eerder en positief. :oops:

WHAAAAAA Johan geslaagd voor de IELTS en hoe, 7,5 luisteren , 7,5 lezen, 6,5 schrijven, 6,5 spreken overall 7. eindelijk

Back