roncor
Member
Mijn huidige werkgever gaat meewerken aan een visa 186 voor South Sydney, maar dan moeten wij wel alle kosten betalen (ook die van de werkgever). Dit wisten we al van te voren, maar je hoopt toch nog op een bijdrage van de werkgever. Het salaris wat ze nu aanbieden ligt lager dan wat ik nu in euro ontvang. Hier is het laatste woord nog niet over gevallen natuurlijk.
Ik vlieg volgende week naar Australie voor een andere baan. Wil toch zelf even kennismaken met de mensen en het bedrijf. Bij dit bedrijf is een visa 187 van toepassing. Begin oktober zal ik dus moeten beslissen of ik bij mijn huidige werkgever blijf of naar dat andere bedrijf.
Mijn vrouw en dochter gaan dan mee. Zelf heb ik een 7,5 gehaald met de IELTS test, maar moeten mijn vrouw en dochter nu ook een verplichte test afleggen?.
Spannende tijd de komende weken
Ik vlieg volgende week naar Australie voor een andere baan. Wil toch zelf even kennismaken met de mensen en het bedrijf. Bij dit bedrijf is een visa 187 van toepassing. Begin oktober zal ik dus moeten beslissen of ik bij mijn huidige werkgever blijf of naar dat andere bedrijf.
Mijn vrouw en dochter gaan dan mee. Zelf heb ik een 7,5 gehaald met de IELTS test, maar moeten mijn vrouw en dochter nu ook een verplichte test afleggen?.
Spannende tijd de komende weken