Nou als je echt aandringt...
Haha nee Afterbang, meer de generatie van mn opa en oma, haha. Daar behoor jij nog lang niet toe!!Maar zou het wellicht ook niet zo zijn dat mensen die (bijvoorbeeld) in de gezondheidszorg werken daar opener over zijn omdat je functie duidelijk ingeschaald is en daarbij de salarissen dus eigenlijk best bekend zijn.
Ik heb altijd bij commerciele organisaties gewerkt (banken en IT bedrijven) en daar is het toch meer vraag en aanbod wat je salaris bepaald en heb ik echt geen idee wat mijn collega's verdienen. Maar misschien heb je gelijk hoor. Vergeleken met jou ben ik ook een ouwe soepkip!
Hmm wel erg off topic... Sorry Ernie!
Jemig wat een verhoging na 1 maand! Gaaf man!
Zo'n salaris verhoging wil ik ook wel hebben.
In mijn geval wel. Netto inkomen is ongeveer gelijk gebleven vergeleken met wat ik voorheen verdiende. Belangrijkste verschil in positieve zin is de werkweek (nu 5 dagen, 38 uur, was 6 dagen, 55 uur). Belangrijkste verschil in negatieve zin is "cost of living" die hier 50% hoger is dan voorheen (volgens Numbeo.com en mijn persoonlijke ervaring)mooie bedragen allemaal. Was dat voorheen ook zo? Dus voordat jullie geemigreerd waren?
Ik werk casual als pca (bejaardenverzorgster) en verdien 33 dollar per uur (incl. toeslagen, voornamelijk nachtdienst). En dat is weinig vergeleken bij wat manlief verdient.
mooie bedragen allemaal. Was dat voorheen ook zo? Dus voordat jullie geemigreerd waren?
Docent middelbare school, 8 jaar ervaring: 74k
Ik klaag niet, maar door de redelijk dure huur is het nou ook weer niet zo dat ik superveel overhoud. Ik verdien wel veel meer dan in NL.