lekkere dingen invoeren

hehe, ik ben eindelijk wat wijzer geworden :D
Heb het hele net afgezocht of het toegestaan was om stroopwafels naar Australie te sturen, en nu heb ik toch wel het idee dat ik het ga proberen!
Whahaha eerst zend ik de stroopwafels, hopelijk volg ik zelf snel ;)
Bedankt voor de info! :D
THNX
 
In Acacia Ridge (Net ten zuid westen van Brisbane) zit ook nog een nederlandse winkel, net langs Beaudessert Road.
Daar kun je dus ook vanalles krijgen.
 
[quote author=Maaike_d link=topic=1690.msg62539#msg62539 date=1150138924]
hehe, ik ben eindelijk wat wijzer geworden :D
Heb het hele net afgezocht of het toegestaan was om stroopwafels naar Australie te sturen, en nu heb ik toch wel het idee dat ik het ga proberen!
Whahaha eerst zend ik de stroopwafels, hopelijk volg ik zelf snel ;)
Bedankt voor de info! :D
THNX

[/quote]

Is geen probleem hoor. Wij krijgen ze per post, per persoonlijke courier of kopen ze hier in de supermarkt. Nog nooit problemen gehad en altijd (compleet) aangekomen!
 
Jeps mijn pakketje met twee pakjes stroopwafels en nog meer (niet eetbaar) 'zooi'  is veilig aangekomen  :-D
Best snel eigenlijk al, maar 9 dagen, terwijl er 12-15 voor stond :)
Hahahaa en krijg je na 3.5 dag al te horen dat er van de 20 stroopwafels nog maar 3 over zijn Whahaha geweldig :)

Het werd me inderdaad met veel dank afgenomen, erg leuk om zo mensen blij te kunnen maken :)
 
[quote author=bono link=topic=1690.msg18553#msg18553 date=1119094605]
Zit er ook een winkel met Hollandse lekkernijen in de buurt van Cairns, of in ieder geval in Noord-Queensland??
[/quote]

ik heb in Rockhampton gezeten en daar zag ik steeds meer in de winkels liggen! gewoon supermarkt bedoel ik dan!

en vis internet is er ook veel te bestellen!!!!
 
Ik hou niet van reclame maken, maar ik ben toch zo blij met www.dutchfood.com.au. Ze hebben drop, stroopwafels, bastognekoeken en nog veel meer Nederlands lekkers. Ze hebben zelfs oldtimers scheepsknopen! Helaas geen trekdrop, maar dat komt vast nog wel.

Vorige week dinsdag heb ik voor AUD 100 muntendrop, katjesdrop, tikkels, stroopwafels, salmiak rockies en wybertjes besteld, en het was er op woensdag al! Eén dag later!!!!! (Dat we in Cessnock zitten valkbij sydney helpt wel, maar toch is het supersnel).  En ze zijn niet duur ook, opsturen vanuit Nederland kost veel meer.  :p  :-D
 
Voor wat betreft NL food in OZ weet ik alleen het volgende:

toen ik in Aidelaide in de Woolies of Safeway of hoe dat daar ook maar heet (groene strepen, rode letters, witte achtergrond) zag ik daar een kleine stellage met een paar Nederlandse producten er op, zoals bijvoorbeeld chocolade hagelvlokken.

Ik was met stomheid geslagen :-o  maar wel tof :cool:
 
Bij de Woolies is een Dutch Section. Dat is ongeveer een meter breed en 5? schappen hoog. Vlokken, King pepermunt, onbijtkoek, speculaasjes, gevulde koeken, appelkoeken, appelmoes, ketjap (niet nederlands lijkt me?) beschuit ja en nog wat meer  van dit soort spul. En dan hebben we natuurlijk nog het Nederlandse winkeltje in Acacia Ridge (jummie Brinta!!). Maar hier bestaat al een heel draadje over :wink:

Groetjes Lin
 
[quote author=ak link=topic=1690.msg64481#msg64481 date=1151881901]
Helaas geen trekdrop, maar dat komt vast nog wel.

[/quote]

Trekdrop kun je bestellen bij boodschappenuitholland.nl, heerlijk, mmmmmmmmmmmmmm :)

Erna
 
Back
Top