Libanezen in Australie = Ellende?

Mannen zijn gewoon griezels, en die met baarden helemaal!
   :-D :-D :-D nou, hou op schei uit (verslikte me ongeveer in mijn soep hier) :up:

Volledige ban op mannen met baarden te beginnen met deze knakker.....
santa.jpg
 
Jan, Piet, Joris en Corneel, die hadden baarden (Dit is even voor de wat ouderen onder ons). En dat waren volgens mij Nederlanders. DUS.....................................alle Nederlanders met baarden zijn terroristen, toch?
 
[quote author=linda link=topic=5484.msg69361#msg69361 date=1156830853]
Sluit bij voorbaat maar alle mannen op, alle problemen opgelost.

Mannen zijn gewoon griezels, en die met baarden helemaal!
[/quote]

:-D  :-D  :-D
Ik heb het idee dat ik een foto van Linda op het internet heb ondekt:

3745518-sm.jpg


Ben jij dit lieve meisje met een pistool op zak?
 
[quote author=linda link=topic=5484.msg69361#msg69361 date=1156830853]
Het kan mij niet ver genoeg gaan.
[/quote]

En mij ook niet!

Weet je wat? We zetten alle mannen met baarden en alle mannen die Ali, Achmet of Muhammed heten, meteen achter slot en grendel, op een heel eng communistisch eiland genaamd Cuba, zonder enige vorm van rechtsbijstand, waar niemand de boel komt controleren. Op deze manier krijgen we een veiligere wereld!

Of was iemand al op dat idee gekomen?

:|
 
[quote author=AJ link=topic=5484.msg69459#msg69459 date=1156879881]
[quote author=linda link=topic=5484.msg69361#msg69361 date=1156830853]
Het kan mij niet ver genoeg gaan.
[/quote]

En mij ook niet!

Weet je wat? We zetten alle mannen met baarden en alle mannen die Ali, Achmet of Muhammed heten, meteen achter slot en grendel, op een heel eng communistisch eiland genaamd Cuba, zonder enige vorm van rechtsbijstand, waar niemand de boel komt controleren. Op deze manier krijgen we een veiligere wereld!

Of was iemand al op dat idee gekomen?

:|
[/quote]

owwww deed men dat vroeger ook niet met engelsen die stout waren geweest en ook op een 1 of ander groot eiland werden gezet....kan ff niet op de naam komen...  :evil:
 
Ik vind de discussie erg interessant, daarom ook het verzoek om On-topic te blijven.

Bedankt
Bacchus.
 
Welke discussie kan je nou interessant vinden?

In Nederland zit een lading criminele marokkanen. een grotere groep is niet crimineel.
In verhouding gezien  met autochtonen, zitten er meer alochtonen in de bak dan autochtonen.

Als een aantal  mensen uit groep X iets gedaan hebben, dan draait de hele groep er niet voor op, als je generaliserend bezig bent en daardoor gaat discrimineren. (ie: als je de groep onderscheid, afkomst, geaardheid etc).

Ik zie eigenlij weinig discussiepunt... Kan iemand mij eens een goede stelling geven, waarover gediscussierd wordt? want die mis ik een beetje, en dan is het m.i. ook een niet erg interessante discussie.
edit: 1 reactie van Jeroen kan wel interessant zijn. Moet je zulke dingen onder de aandacht brengen (is tot nu toe nog geen discussie over geweest overigens).... Maargoed, krijg je tig keer ja en dat was het :p
edit2: No offence uiteraard!!! Ik  vroeg me alleen af waar je op doelt met "de discussie" :)
 
Back
Top