Lin-shinji .Sinds 31 mrt 2006 in Canberra, en is mama van Zoe Rebecca!

lin-shinji

New Member
Saaie zondagochtend, dus ook maar een berichtje van mij voor de laatste stand van zaken.

Vorige week gebelt naar Berlijn op maandag, ze belden me woensdags terug, en nu heb ik een afspraak voor de 10e januari 2006. De dame vertelde dat ik ook al in November kon, maar dat heeft voor mij geen nut, ga in december eerst nog wat spullen van John (fiance) ophalen in Perth, en kan toch pas rond maart vertrekken ,dus de 10e is prima. Ze was erg aardig, vroeg of ik het NOIM-form had, en bewijs dat John financieel voor me kan zorgen, foto's en dat was het, so far so good, geen moeilijke vragen, haha, nog niet)
Ga eerst ff een sneak preview bezoekje afleggen aan Berlijn op 1 december (ga met Marina mee voor haar visum)
dan de 15e vlieg ik naar Perth (als Marina de 1e haar visum krijgt vliegt die de 15e gezellie mee met kids en 80 ! kilo bagage  :-D ) Heb ontzettende zin in die vlucht.
Alleen moet ik helaas de 4e januari weer terug naar Nederland, maar een week daarna kan ik al naar Berlijn,en als ik mijn visum dan krijg ,kan ik beginnen met regelen van laatste zaken (spullen verschepen,verzekeringen etc... afscheid nemen van vrienden  :cry:) en dan hopelijk rond de 15e/20e naar Perth voor de bruiloft van Marina, en dan door naar Canberra ,naar John en de kids.
2 jaartjes in Canberra en dan terug naar Perth,daar woont de rest van John's family en hij wil toch wel graag weer die kant op .
Nou, dat was 't wel zo'n beetje.

groetjes lin
:-D

@Lin,

Over sneak preview gesproken.. Het uitzicht op de AU ambassade aan de Wall strasse van dicht bij:

au_ambassade_1.jpg

en het hele gebouw:

au_ambassade_2.jpg

M.vr.gr.

Perthpete

Nou Lin......nog genoeg te regelen dus,
maar je weet waar je t voor doet.
En in ieder geval volgende maand nog een leuk uitstapje voor de boeg.

Succes met alle voorbereidingen.

Bert

we maken er een feestje van!!!!  :dance: :blahblah: :cheer: :call: :drink: :drinking: :plane: naar onze:

:wheelchair:    :dancing:

haha

Ben ik weer, vanmorgen John aan de lijn gehad, hij heeft nu ook alle papieren klaar, alleen nog niet de stat dec van zijn zus, maar die heeft altijd tijd zat, als ik haar in december zie in Perth ,zet ik haar vastgebonden aan tafel om de stat dec te schrijven, :-D en ze mag pas 'los' als ze klaar is.  :evil:
Maar belangrijker, John is bij Janice,    (de wedding celebrant) geweest ,en we hebben nu ook het NOIM-form.

enne...... de trouwdatum is verzet, van oktober naar juli, zodat mijn moeder en Rebecca(petekind) er ook bij kunnen zijn. Mijn moeder wilde heeeeeeeeel graag, mijn andere zus is in Japan getrouwd, daar was ze ook al niet bij, ze had zoiets van, ja hallo, wil toch wel 1 bruiloft van mijn dochters meemaken.
Dus zaterdag 8 juli 2006, om 11 uur ga ik trouwen, ha, wie had dat ooit gedacht..
het wordt geen grote bruiloft, gewoon klein feestje met wat familie en vrienden, omdat de meeste die ik erbij wil hebben niet kunnen komen, zal wel raar zijn zonder mijn beste vriendin, wilde graag dat ze getuige was, maar die durft dus echt niet te vliegen  :cry: nou ja, in gedachten is iedereen erbij, het zal best een leuk fessie worden, over het algemeen heb ik het aardig naar mijn zin bij aussie feestjes ,dus dat zal nu niet anders zijn.

groetjes lin

YES YES LIN! gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik noteer het alvast hoor! Wij zullen er in iedergeval bij zijn dus van dat "kleine" feestje komt helemaal niks he!
We maken er een knalfeest van!

Zou super zijn, alleen klein probleempje, we trouwen toch maar in Canberra, da's makkelijker omdat ons mam en Rebec 3 weken op vakantie komen, en in Perth is John's huis nog steeds verhuurd, en om ons ma en rebec bij andere mensen in huis te zetten ,dat wil ik niet ,dus blijven we voor het trouwgebeuren in Canberra, en dan gaan we nog 2 weken met zijn 4-en langs de kust vakantie vieren.
John's kids gaan dan 2 weken naar zijn ex, en dan gaan John, ik, mam en Rebec een stukkie australie verkennen.

hmmmmm, balen, maar dan houden we nog wel een extra feestje zodra we in perth zijn, wil de rest van John's family ook wel.

gr lin

:cry:  :cry:  :cry:
oh joh, misschien is er tegen die tijd wel een goedkope deal naar Canberra! Komen we gewoon een weekendje Canberra verkennen en een bruiloftje meepikken!
Laat het maar aan mij over haha!

YOU'RE THE BEST!!!!!!!!!!!

zou wel gaaf zijn, anders zijn er alleen ons mam en rebec van "mijn kant" .
en John's vrienden zijn wel leuk, maar eigen kluppie vrienden is toch nog leuker  :-D

Ik zal eens gaan kijken. Misschien als we er vroeg bij zijn...?
Ik zou het ook heel gaaf vinden hoor als we het zouden kunnen meemaken!
Oh kan nu niet wachten zeg! Ga je trouwens mee met mij een jurk uitzoeken als we in Perth zijn? Als je ergens een middagje kan, lijkt me leuk!

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, helemaal leuk, ik maak wel een middagje vrij.
gezellie samen de stad onvelig maken.

Ik moet ook nog op jacht naar een jurk, ga voor de gein binnenkort al jurken passen samen met mijn ma en Rebec, maar weet niet eens of ik voor een traditionele bruidsjurk ga of meer voor een avondjurk-achtig iets.
Ik denk avondjurk achtig ,kan ik die meteen gebruiken voor het jaarlijkse bal van John's werk. (hollandse zuunigheid, he)

Oke afgesproken dan. Ik wil eigenlijk wit satijn ofzo slank met spaghetti bandjes. lijkt me wel mooi. en dan zon tiara in mijn haar. (geen sluier hoor, dat zijn ondingen, ik spreek uit ervaring haha  :lol:)
Anyway, heb zin, vindt Perth heel leuk om te shoppen dus kan niet wachten!
Laat ik de kids by Mike  :evil:

Gefeliciteerd Lin...............leuk........trouwen in Canberra.
Daar heb ik een Job offer lopen, dus wie weet wordt het toch nog druk op jouw feest.

Bert

Hey Lin,

Alvast gefeliciteerd.
Wel jammer dat er van jouw kant weinig mensen komen, maar het wordt echt wel een (knal) feest, hoor :wink:.
Misschien ken je tegen die tijd wel al veel mensen, wie weet :).

Groetjes,
Mel

Ook van ons een felicitatie. Ik heb ak eerder gezegd dat het allemaal wel goed zou komen!!

Zet 'm op meid, en veel voorbereidend sux6

Rene

Misschien toch nog 1 familielid erbij op het feest, mijn nichtje was het weekend bij me op bezoek(ze woont op dit moment in London) en zij wil proberen om rond die tijd ook in Australie te zijn, zodat ze het feest kan meemaken. Zou wel heel leuk zijn, zij is de ultieme party animal,ze staat garant voor leuke feestjes....(heb ik dit weekend wel weer gemerkt, ik heb vandaag net weer een beetje mijn stem terug  :-D)

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

lin

Hey tof joh!! the more the merrier    :drink:  hahaha
Zie je wel, het gaat helemaal goed komen!!
Nog 10 nachtjes he, dan hebben wij feest haha!  :lol:

Hey Lin,

Voor het forum heb je geen stem nodig :lol1:.

Maar inderdaad super als je nicht kan komen :up:.

Mel

Back