Lin-shinji .Sinds 31 mrt 2006 in Canberra, en is mama van Zoe Rebecca!

Top :congrats:  Lin, helemaal geweldig......  :dance: :happy: :happy: :w00t: :w00t:  WOOOOOOOOOOOOOOOOOW.

Weer een die mee naar Oz mag..... Geweldig, ben erg benieuwd naar je verhaal... :up:

Groeten Koen & Katrina  :-D

Hallo, daar ben ik weer.
VISUM IS BINNEN, YIPPIEEEEEEEEEEEEEEEE  :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D.

Gister om 9.55 begon het gesprek met ehm......... zo zenuwachtig, ik heb haar naam niet eens meegekregen, haha, leuke jongedame, naam begon met iets van Ro.....
We hadden geeneens plek in het kantoortje, dus we zaten gewoon boven in de wachtruimte, een stagiaire erbij om te kijken hoe het werkt.
Nou,toen begonnen met de papieren, even form 40 en 47, NOIM form, bewijsje John's baan(toen ze zag dat hij voor defensie werkt, werd ze wel ff blij, oh heel goed, bij defensie,jaja, betrouwbaar persoontje mijn aussie, hahaha) en vragen over hoe we elkaar hebben leren kennen, en toekomstplannen,wat foto's en dat was het.
Na 10 ! minuten stond ik weer buiten, en kon ik om 11 uur terugkomen.

Ik belde John, en toen ik zei, ja, sorry ,sta al weer buiten, werd ie erg stil ,hij dacht dat het mis was, want na 10 minuten weer buiten staan, vond ie erg raar, hij dacht echt dat het hele visa verhaal in de sope gelopen was. hihi,was zijn straf omdat ie mij zo voor de gek gehouden heeft omdat ik zo zenuwachtig was  :evil:, maar zelf net zo erg, maar toegeven, ho maar.

Nou, om 11.10 was ik weer aan de beurt, ok, zei ze, even snel ,want er zitten alweer mensen op me te wachten, hier is je paspoort terug met je visum erin !!??
Alles was in orde ,,fijn dat alles zo duidelijk was.  Ikke; ehm, ik heb nog veel meer bewijs, kaartjes, stat decs, gezamelijke bankrekening, hoeft dat allemaal niet??.
Nee, zei ze, als alle officiele papieren goed zijn, is dat niet echt nodig, is alleen als je een geval op het randje van de twijfel bent.
Nou, lekker, John helemaal gek gemaakt met het verzamelen van bewijs en mensen gek gezeurd dat ze hun stat decs op tijd af moesten hebben, heb ik het niet nodig.
Maar ja, wel een paar hele lieve stat decs van vrienden aan over gehouden  :wink:

Nou, en om 11.20 zaten mijn pa en ik alweer in de auto terug naar Nederland, goh, t ging allemaal zo snel, was er ff stil van, (en dat gebeurt niet snel)

Wel meteen een hele berg smsjes verstuurd, en allemaal leuke reacties teruggehad,dus op zich was het wel een leuke rit terug naar huis.

en ff meteen dit forum bedanken, alle info heb ik hier gevonden met hulp van leuke,enthousiaste mede-forummers, en dat scheelt een hoop tijd en geld en stress, dus BEDANKT ALLEMAAL..

Nu de laatste loodjes, volgende week komen ze offertes maken voor het verschepen van de spullen, dan ticket boeken en laatste zaken regelen, en dan ...........................
OP NAAR AUSTRALIA.

groetjes lin

YAHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!! Onwijs gefeliciteerd met je visum Lin!!!!! ZO, een interview van 10 minuten, ze worden steeds korter!! Heel veel sterkte met de laatste loodjes hier in Nederland.

Groetjes, Marielle

Nogmaals Lin, hartstikke tof.... :up:

Ik denk dat je dezelfde dame had als ik, ik stond binnen het half uur buiten.... :-D.... was die dame lang met donker haar tot net over haar schouders??? Die hebben wij namelijk ook gehad en inderdaad ook de naam vergeten... lol

Ongelooflijk he hoe snel het kan gaan.... JIPPIE weer een BRUIDJE naar OZ..... :lol1:

Misschien even vermelden dat de prijs omhoog is gegaan, wij moesten nu ipv €855,- nu €870,-  betalen... ivm de jaarlijkse verhoging... :)

Suc6 nu met de laatste loodjes en houd ons op de hoogte... :up:

Gr.Koen & Katrina

Hé Lin,

Van harte met je visum. Daar drink er 1, 2, 3 of nog meer op.  :congrats: :congrats: :congrats: :balloons2: :balloons:

@ Koen,
ja lange dame met donker haar..  naam , geen idee? wel erg aardig..

tja, zenuwen he... ik vergat zelfs bijna mijn eigen naam,  :-D :-D :-D :-D

gr lin

Nou Lin, dan was je niet de enigste hoor, ik probeerde via de uitgang naar binnen te lopen en katrina struikelde bijna over het trapje in de interview kamer.... :-D

Maar zoals je zegt ik heb de naam van de caseofficer ook niet onthouden... was niet belangrijk op dat moment... :-D

Gr.Koen

Nee, klopt. Het enige belangrijke is dat geweldige stickertje !!

ik heb wel het idee dat het vandaag pas begint door te dringen, gister had ik zoiets van, ja leuk, eindelijk ik heb hem, en vandaag ist meer van YIEHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,IK HEB HEM

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

gr lin

Ja precies dat hadden wij nou ook, we kwamen thuis en de volgende morgen hadden we zoiets van ... goed.... wat moeten we nu gaan regelen... we hebben het VISUM nu.... :-D :-D :happy: :happy: ..... maar wat nu...

Geweldig gevoel is het toch niet???  :up:

Gr.Koen

Ah, was ik helemaal vergeten, ik dacht ik had het al gezegt...  :blush:

:-D :shout: Congratulations!!!!!!!!!

:)
Annemarie

Hey Lin,

Super, joh :up:.
Eindelijk, he!!!

:happysun: :happysun: :happysun:

En nu inderdaad de laatste loodjes nog :).

Heel veel succes en geniet er lekker van.

Groetjes,
Mel

Van Harte Gefeliciteerd  :up:

Wij schuiven wel een beetje op, kunnen jullie ook naar binnen  :roll: :-D

Gr. Ton en Ineke

Lin......van harte gefeliciteerd!
Op naar ozzie......naar je lover.....en klaarstomen voor het huwelijk.

Ja, het begint nu te komen, ben vanalles aan het regelen nu, en wil de 30e maart vertrekken.

SPANNEND !!!!!!!

MAAR GAAT WEL LUKKEN.

OH, EN IEDEREEN TROUWENS DE GROETJES VAN MARINA,
die heb ik vandeweek gesproken, ze heeft nog steeds geen internet, maar alles gaat wel goed, wel ff wennen, ook omdat ze in een hele nieuwe wijk woont, en de eerste weken geen auto had.

enne, ik moest ook even zeggen dat ze het Forum wel mist.,

groetjes lin

Nou Linda, hartelijk gefeliciteerd met je stickertje.
Ik ben blij voor je dat alles zo snel goed is gekomen.

Doe Marina ook de groetjes, ik heb wel al wat sms contact met haar gehad.

Ze communiceert nu trouwens al gelijk in het engels, want haar nieuwe telefoon kan geen nederlands :-D

Nou, update-je.
Dinsdagmorgen tussen 8 en 8.30 komen ze van  van den Eijnden movers mijn spullen inpakken, en worden ze verscheept naar Sydney.
Gister nog een doosje verstuurd op het postkantoor, alles wat ik nu nog heb aan spullen / kleding zit in 2 dozen.

Dus het begint nu echt op te schieten.
Ben op het werk een nieuw meisje aan het inleren, blijf een weekje langer dan geplend op het werk, tot 24 maart, en dan......................................
paar daagjes relaxen bij mam en Rebecca, afscheidsfeestje en dan zoefffffffffffffffffffffffff.........................
on my way to Canberra.

groetjes Lin

ps; iemand nog een mooie vw polo uit 2000 kopen, hahahaha
da's t enige wat ik nog ( ff ) moet doen,nou ja, en een handjevol instanties bellen  :x

Hey Lin,

Nu begint het echt op te schieten :). Voor je het weet, is het alweer zover. Eindelijk, he :)!!!
Neem je veel spullen mee, trouwens of zijn ze zo klaar met inpakken?
Heel veel succes met de laatste loodjes en natuurlijk ook sterkte met het afscheid.
[move]:plane: Op naar Canberra!!![/move]

Groetjes,
Mel

ongeveer 8m3.
een complete slaapkamer, boekenkast, en verder doooooooooooooooozen met kleren(John schrikt zich rot als ik op de stoep sta, hahahaha.

en wat persoonlijke dingetjes.

gr lin

[quote author=lin-shinji link=topic=3072.msg46302#msg46302 date=1138950240]
en verder doooooooooooooooozen met kleren(John schrikt zich rot als ik op de stoep sta, hahahaha.
[/quote]

Ja, dat wordt dan een extra kast kopen (of een nog groter huis :p)
Kleding, tja, ik zou ook alles meenemen! Vooral m'n schoenen,  :lol:. Zéér belangrijk!!

Groetjes,
Mel

Back