Hallo, daar ben ik weer.
VISUM IS BINNEN, YIPPIEEEEEEEEEEEEEEEE :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D.
Gister om 9.55 begon het gesprek met ehm......... zo zenuwachtig, ik heb haar naam niet eens meegekregen, haha, leuke jongedame, naam begon met iets van Ro.....
We hadden geeneens plek in het kantoortje, dus we zaten gewoon boven in de wachtruimte, een stagiaire erbij om te kijken hoe het werkt.
Nou,toen begonnen met de papieren, even form 40 en 47, NOIM form, bewijsje John's baan(toen ze zag dat hij voor defensie werkt, werd ze wel ff blij, oh heel goed, bij defensie,jaja, betrouwbaar persoontje mijn aussie, hahaha) en vragen over hoe we elkaar hebben leren kennen, en toekomstplannen,wat foto's en dat was het.
Na 10 ! minuten stond ik weer buiten, en kon ik om 11 uur terugkomen.
Ik belde John, en toen ik zei, ja, sorry ,sta al weer buiten, werd ie erg stil ,hij dacht dat het mis was, want na 10 minuten weer buiten staan, vond ie erg raar, hij dacht echt dat het hele visa verhaal in de sope gelopen was. hihi,was zijn straf omdat ie mij zo voor de gek gehouden heeft omdat ik zo zenuwachtig was :evil:, maar zelf net zo erg, maar toegeven, ho maar.
Nou, om 11.10 was ik weer aan de beurt, ok, zei ze, even snel ,want er zitten alweer mensen op me te wachten, hier is je paspoort terug met je visum erin !!??
Alles was in orde ,,fijn dat alles zo duidelijk was. Ikke; ehm, ik heb nog veel meer bewijs, kaartjes, stat decs, gezamelijke bankrekening, hoeft dat allemaal niet??.
Nee, zei ze, als alle officiele papieren goed zijn, is dat niet echt nodig, is alleen als je een geval op het randje van de twijfel bent.
Nou, lekker, John helemaal gek gemaakt met het verzamelen van bewijs en mensen gek gezeurd dat ze hun stat decs op tijd af moesten hebben, heb ik het niet nodig.
Maar ja, wel een paar hele lieve stat decs van vrienden aan over gehouden :wink:
Nou, en om 11.20 zaten mijn pa en ik alweer in de auto terug naar Nederland, goh, t ging allemaal zo snel, was er ff stil van, (en dat gebeurt niet snel)
Wel meteen een hele berg smsjes verstuurd, en allemaal leuke reacties teruggehad,dus op zich was het wel een leuke rit terug naar huis.
en ff meteen dit forum bedanken, alle info heb ik hier gevonden met hulp van leuke,enthousiaste mede-forummers, en dat scheelt een hoop tijd en geld en stress, dus BEDANKT ALLEMAAL..
Nu de laatste loodjes, volgende week komen ze offertes maken voor het verschepen van de spullen, dan ticket boeken en laatste zaken regelen, en dan ...........................
OP NAAR AUSTRALIA.
groetjes lin