Gister een gesprek gehad met mijn baas, ik blijf tot half maart, en dan kan ik naar Australie, yeah.
Duurt allemaal wat langer dan geplend, maar ja, ik heb zowieso weinig keus om eerder te gaan door familie omstandigheden .
En ik heb zoveel te regelen als ik terugkom van vakantie dat die paar weken extra zelfs wel van pas komen.
Ik heb een lijstje gemaakt, maar goh, je moet toch aan veel dingen denken, verzekeringen opzeggen,doktor, tandarts, auto verkopen, spullen verschepen, etc etc .......en last but not least FEESTJE ORGANISEREN :-D
nog 2,5 week en dan eindelijk weer naar Aust voor vakantie, lekkerrrrrrr ,want die sneeuw hier, nou sorry, maar da's echt niet mijn ding. Rotweer, zou vandaag bruidsjurken gaan passen, maar dat heb ik maar afgezegd, 1,5 uur in de auto met dit weer, no thanks.... dan maar in Australie rondneuzen. Ga zowieso rondshoppen voor wedding dress daar met marina, dus kan ik ook meteen ff voor mezelf kijken, wordt zeker gezellig, 2 bijna bruiden op jacht naar DE jurk, hahaha
groetjes lin