Lin-shinji .Sinds 31 mrt 2006 in Canberra, en is mama van Zoe Rebecca!

Ook van ons gefeliciteerd  :up: en heel veel suc6 op 10 januari in Berlijn !

Wij gaan zelf op 6 januari dus als we nog tips hebben geven we ze wel door.

Greetz,
Koen

@ Koengaroo, spannend de 6e, en tips hoor ik graag, altijd fijn.

Gelukkig ga ik volgende week ook al met Marina mee naar Berlijn, wel lekker vast een sneak preview.

groetjes lin

Gister een gesprek gehad met mijn baas, ik blijf tot half maart, en dan kan ik naar Australie, yeah.
Duurt allemaal wat langer dan geplend, maar ja, ik heb zowieso weinig keus om eerder te gaan door familie omstandigheden .

En ik heb zoveel te regelen als ik terugkom van vakantie dat die paar weken extra zelfs wel van pas komen.
Ik heb een lijstje gemaakt, maar goh, je moet toch aan veel dingen denken, verzekeringen opzeggen,doktor, tandarts, auto verkopen, spullen verschepen, etc etc .......en last but not least FEESTJE ORGANISEREN  :-D

nog 2,5 week en dan eindelijk weer naar Aust voor vakantie, lekkerrrrrrr ,want die sneeuw hier, nou sorry, maar da's echt niet mijn ding. Rotweer, zou vandaag bruidsjurken gaan passen, maar dat heb ik maar afgezegd, 1,5 uur in de auto met dit weer, no thanks.... dan maar in Australie rondneuzen. Ga zowieso rondshoppen voor wedding dress daar met marina, dus kan ik ook meteen ff voor mezelf kijken, wordt zeker gezellig, 2 bijna bruiden op jacht naar DE jurk, hahaha

groetjes lin

Hi Lieke, bedankt.

Maarre ben helemaal nog niet zenuwachtig, stom he, maar voel me nog steeds verdoofd door het overlijden van mijn stiefvader, denk dat dat gevoel nog ff sterker is dan het interview.
Ben de laatste dagen errug down, ook wel door het feit dat John en ik geen oud en nieuw samen konden vieren, maar ben zooooooooo blij dat ik op tijd een ander ticket kon regelen om bij de crematie te zijn.
Dus ben nog niet erg bezig met Berlijn, ergens wel goed, denk dat ik pas zenuwachtig wordt op maandag als we naar Berlijn rijden...
het voelt allemaal nog erg dubbel, mis John en wil per direct terug naar Aust, maar ik wil ook zo graag hier zijn bij mijn moeder en Rebecca..

t is nog niet echt een happy newyear gevoel voor me .
Hoe is jouw oud en nieuw geweest zonder Jay, zal ook wel ff slikken zijn geweest/

spreek je snel (in ieder geval de 10e ) groetjes Lin

Hey Lin,

Vervelend allemaal hoe één en ander is gelopen.
Heel veel sterkte in iedergeval.

Groetjes,
Mel

Hoi Lin,

Sjeemig, jij maakt ook wat mee zo allemaal bij elkaar, wat een gemengde gevoelens zullen dat zijn. Ik wil je hierbij veel sterkte wensen. Kan me voorstellen dat je in zo'n tijd, en dan ook nog kerst en oud & nieuw, elkaar afschuwelijk veel mist. Ook ik heb kerst en oud & nieuw zonder Kym moeten vieren. Niet leuk, maar gelukkig heb ik hele lieve vrienden en een geweldige moeder die me er doorheen hebben gesleept. In ieder geval, heel heel veel sterkte met alles en ondanks de moeilijke start, nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Marielle

Nou, gister alles nog ff double double gecheckt ,en volgens mij heb ik alles.
Ben benieuwd de 10e....

Ik rijdt maandag met mijn vader naar Berlijn,en dinsdagochtend om 10 uur heb ik mijn afspraak.
Heb hetzelfde hotel geboekt als waar ik met Marina zat, is om de hoek van de ambassade ,dus wel zo gemakkelijk.

Volgende week komen er wat bedrijven om offertes af te geven om mijn spullen te verschepen...
het begint er op te lijken dat ik ga emigreren  :lol: :lol: :lol: :-D :-D :-D :-( :-o :? :roll: :wink: :|

groetjes Lin

Hoi Lin!!

Wil je alvast nu veel succes wensen voor Berlijn op dinsdag (dan zit ik op mijn vliegtuig richting Aus, yey!). Maak je maar geen zorgen, komt allemaal in orde!  :up:

Good luck en sterkte!

Monique

Hey Lin,

Heel veel succes in Berlijn!!! En zoals Mon ook al zei: "Maak je geen zorgen, het komt allemaal in orde!!!"
We zullen aan je denken en voor je duimen.

Groetjes,
Mel

Dank je wel allemaal.
Net mijn vader gebeld, we rijden morgen om 12 uur aan naar Berlijn.
Krijg nu wel de kriebels, was vanmorgen al zo nerveus dat ik 100.000 vlinders in mijn buik had, en mijn hart ging als een razende tekeer.
Maar gelukkig is John een ontzettende nuchtere laidback aussie, die me weer helemaal gerust gesteld heeft, dus nu ben ik weer zo goed als "normaal"

wordt lachen morgen, 5 uur in de auto met  mij, mijn vader zal wel blij zijn als ie de auto uitkan.
en dan dinsdagochtend 10 uur, HET GESPREK !!!!!!

nou, ik hou julli wel op de hoogte.

groetjes Lin

Het is nog 1 nachtje slapen voor je, nu ik dit schrijf, maar.....

EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN EN????????????????

Hey Lin,

Wij zijn zéér benieuwd :lol:.
Het uur van de waarheid is bijna aangebroken :p.
Spannend, hoor!
We hopen het hier gauw te lezen :).

Groetjes,
Mel

Hoi Lin,

EN HEBBIE HET ???? Hoe is het gegaan?????
Ik kan me zo voorstellen hoe je je voelt..... :w00t:

Laat eht ons snel weten he.... we zijn niet nieuwschierig...... wij bruidjes moeten toch allemaal dat visum krijgen... :lol1:

Groetjes,
Koen

Lin heeft haar visum!  ( ik kreeg een sms,maar zit nu pas voor het eerst achter mijn computer)
[move]YEEHAA  :up: :up:[/move]

Way to go girl :)

Gefeliciteerd en nu kun je ook een vliegdatum gaan plannen!

Het hele verhaal zullen we vast morgen lezen,ze komen vanavond weer naar Nederland,want morgen moet ze geloof ik weer werken.

Groetjes,
Lieke

[move][size=30pt]:cheer: JE HEBT HET  :cheer: :cheer:JE HEBT HET :cheer:[/size][/move]

groetjes Miranda  :)

Back