Lobsters op RSMS 119 visum naar Mandurah WA!

lobsters

Account Inactief (eigen verzoek)
Het wordt eens tijd om een eigen draadje te beginnen aangezien onze plannen gewijzigd zijn en wij een heel ander weg inslaan.
Wij komen in aanmerking voor een Skilled Regional Sponsorship 475 visum van NSW maaaaaarrrr......
mijn man heeft een job offer! ^_^

Sinds afgelopen november zijn wij bezig geweest met het zoeken naar een baan (aircon & refrigeration mechanic) op allerlei websites van australische kranten. Na tientallen sollicitatiebrieven gestuurd te hebben, heeft mijn man in februari gereageerd op een advertentie op www.thewest.com.au. De werkgever was meteen geintereseerd en eind maart heeft hij de baan gekregen. De werkgever is ook bereid om hem te sponsoren :D

Onze contract met M2A is vorige maand beeindigd omdat wij besloten hebben om verder te gaan met een migration agent die bevriend is met de werkgever. Wij hebben onze samenwerking met M2A als heel prettig ervaren en ik zal ze dan ook aan iedereen aanraden die op zoek is naar een migration agent :up:

De werkgever is gevestigd in Mandurah WA, ongeveer 72km onder Perth, en wij gaan voor een Regional Sponsored Migration Scheme (RSMS) 119 visum.
Wij moeten eerst een paar ontbrekende documenten verzamelen waaronder de VOG, die wij morgen gaan aanvragen.

Ik durf het bijna niet te hopen maar als alles meezit hebben wij dit jaar onze visum!!! ;D
 
Lekker hoor! Gefeliciteerd!! Wel helemaal aan de andere kant van oz, maar een geweldig gebied. Succes!
 
Super gefeliciteerd en wat hebben jullie een prachtige omgeving uitgekozen om te solliciteren!
 
Wat super zeg, gefeliciteerd. En Mandurah is heel mooi, wij zouden er ook best willen wonen. De nicht van Christoffel woont er dus zijn we er al een aantal malen geweest, hele fijne omgeving, leuke haven, grachten etc. Voor ons was het te ver onder Perth omdat we verwachten in Perth ons werk te vinden maar het is een super omgeving om te wonen!

Veel succes!
Annemarie
 
Wat super zeg, gefeliciteerd. En Mandurah is heel mooi, wij zouden er ook best willen wonen. De nicht van Christoffel woont er dus zijn we er al een aantal malen geweest, hele fijne omgeving, leuke haven, grachten etc. Voor ons was het te ver onder Perth omdat we verwachten in Perth ons werk te vinden maar het is een super omgeving om te wonen!

Veel succes!
Annemarie
Hoeft niet hoor, Miranda is afgelopen dinsdag begonnen als "property accountant" bij Alcoa in Pinjarra.
Ik denk dat ik ook maar een job ga zoeken in die buurt.
Want in Pinjarra kan je nog 1000M2 kopen voor onder de 2 ton. :lol:

Bart
 
Dat's natuurlijk waar Bart, ik zat me ook te realiseren dat ik op dit moment ook maar in een klein dorp aan het werk ben, dat kan daar natuurlijk ook gebeuren. Alleen hoor je vaak dat 'het' in Perth CBD gebeurt, ik weet het ook niet. Ben heel benieuwd, dat wel!

Groet,
Annemarie
 
Bedankt voor jullie reacties, nu ben ik echt benieuwd hoe het is in Mandurah, :rolleyes: ben zelfs nooit in WA geweest!

We hebben een week geleden de VOG's aangevraagd. Iemand enig idee hoe lang het ongeveer duurt? Op het gemeentehuis hebben ze gezegd 2-4 weken :huh:
 
Wat super zeg, gefeliciteerd. En Mandurah is heel mooi, wij zouden er ook best willen wonen. De nicht van Christoffel woont er dus zijn we er al een aantal malen geweest, hele fijne omgeving, leuke haven, grachten etc. Voor ons was het te ver onder Perth omdat we verwachten in Perth ons werk te vinden maar het is een super omgeving om te wonen!

Veel succes!
Annemarie

Ik heb ergens gelezen dat de treinverbinding Mandurah-Perth erg snel (en betrouwbaar!) is met een reistijd van ongeveer 45 minuten...misschien zouden jullie nog kunnen overwegen om in Mandurah te gaan wonen :grin:
 
Hoeft niet hoor, Miranda is afgelopen dinsdag begonnen als "property accountant" bij Alcoa in Pinjarra.
Ik denk dat ik ook maar een job ga zoeken in die buurt.
Want in Pinjarra kan je nog 1000M2 kopen voor onder de 2 ton. :lol:

Bart

Mmm, Pinjarra klinkt ook goed, het is zeker de moeite waard om daar eens rond te kijken als we zover zijn om een huis, of 1000m2 te kopen! :wink:
 
We hebben een week geleden de VOG's aangevraagd. Iemand enig idee hoe lang het ongeveer duurt? Op het gemeentehuis hebben ze gezegd 2-4 weken :huh:
Bij ons duurde het een kleine 2 weken, heel snel dus. Wel heb ik erachteraan gebeld om een beetje 'in the picture' te blijven.....

Wat betreft treinverbinding met Mandurah: klopt, is 50 minuten dus inderdaad wel goed te doen. Christoffel zal alleen steeds op verschillende plaatsen moeten zijn voor z'n werk dus dan is een auto wel erg praktisch.

Groet,
annemarie
 
Aan de foreshore? nooit gezien daar
Binnenkort Baldivis? da's toevallig! wij zitten in de Settlers Hills estate
 


OFX
Back
Top