Long way down..Almost there..:)

Net 2 mooie en ware dagen gehad in The Grampians. Alle lookouts bekeken en watervallen gezien. Vanochtend leek het wel of het seizoen omgeslagen was van zomer naar herfst(tis ook wel zo natuurlijk) maar ook direct in temperatuur merkbaar. Gisteren gingen wel slapen met buiten nog een temperatuur van 25gr. En vanochtend was het niet warmer dan 12 gr!!!Brrrrr!
Komende dagen word het weer niet veel beter en geven ze rond de 20 gr op...

Aangekomen in Ballarat helaas te laat om nog naar Souverign hill te gaan helaas!! Volgende keer dan maar.

Zo komen we bijna op het einde van onze reis, vanavond slapen we weer in een heerlijk 2 persoons bed bij m'n tante in huis.

Morgen nog 1 dag naar Melbourne cbd en St Kilda.

We hebben echt geen zin om naar NL terug te gaan en als het aan ons lag waren we gebleven!! Maar ja...we weten iig dat het gevoel er nog steeds is en niet veranderd is om hier naartoe te verhuizen!

@ Yvonne, we hebben helaas niet veel tijd meer en vinden het erg jammer dat we niet langs kunnen. Zo hadden we ook bij Mien langs willen gaan..maar komen volgende keer zeker als we meer tijd hebben!

@ Zwerver, vanaf Christies is het rond 4 uur een uurtje rijden. The Hills wat korter.

Christies Beach en de plaatjes daaronder zijn echt geweldig om te wonen. Liever het strand voor de deur en af en toe naar the hills rijden!!

Groeten Steven
 
Bij "The Hills" moet ik denken aan e horrorfilm "The Hills Have Eyes" ghehe.

Anyway leuk om te lezen dat jullie je goed vermaken Steven! Geniet nog maar even de laatste momentjes van de voorpret :D
 
Leuk om te horen dat je het naar je zin hebt gehad en dat je er nog steeds naar toe wil :). Jullie gaan toch ook al in september?

Wat ik me nog af vroeg, je hebt toch je auto in Melbourne gekocht, maar heb je dan wel SA platen? En heb je eigenlijk nog je SA rijbewijs opgehaald?


Groet,


Tommy
 
@ Zwerver, vanaf Christies is het rond 4 uur een uurtje rijden. The Hills wat korter.

Christies Beach en de plaatjes daaronder zijn echt geweldig om te wonen. Liever het strand voor de deur en af en toe naar the hills rijden!!

Ah een uurtje, dat is goed te doen. Thnx voor het meten :)


Tommy_k said:
Wat ik me nog af vroeg, je hebt toch je auto in Melbourne gekocht, maar heb je dan wel SA platen? En heb je eigenlijk nog je SA rijbewijs opgehaald? <br style="color: rgb(88, 96, 112); font-family: tahoma, arial, verdana, tahoma, sans-serif; line-height: 18px; background-color: rgb(253, 254, 255); ">

Dan heb je VIC platen. Je kan de auto gewoon blijven rijden, tenzij je echt gaat wonen in SA, dan is het handiger om ze om te zetten. Dat doen ook al die backpackers ;) Dat SA-RBW heeft hij hopelijk nog niet opgehaald, dat zal wel gebeuren als hij definitief gaat denk ik?
 
Leuk om te horen dat je het naar je zin hebt gehad en dat je er nog steeds naar toe wil :). Jullie gaan toch ook al in september?

Wat ik me nog af vroeg, je hebt toch je auto in Melbourne gekocht, maar heb je dan wel SA platen? En heb je eigenlijk nog je SA rijbewijs opgehaald?


Groet,


Tommy

Het Tommy,

We hebben Vic platen op de auto zitten, we zullen de auto omzetten naar SA als we straks voorgoed vertrekken!
Het rijbewijs hebben we nog niet gehaald, ook dat zullen we later doen..Voor mensen die naar Victoria gaan met een motor rijbewijs ,let
op dat je opnieuw een examen moet doen(praktijk)
In SA hoeft dit trouwens niet, gewoon omzetten van NL naar SA. Ook mag je een trailer inclusief auto tot 4500kilo trekken!!! Heb ik dus voor niks in NL gehaald!!!

Groeten Steven
 
Ik kan me zo voorstellen dat je nog geen zin hebt om terug te gaan :). Maar je weet, volgende keer mag je blijven!
Nog heel veel plezier morgen in Melbourne, en een goede reis terug.
 
Thanks Marie, enneuh ik zie het maar als de heen reis
wink.gif
 
Dat kan ook! Je gaat nu gewoon nog een paar weekjes op vakantie naar Nederland voor je weer naar huis gaat! :grin:
 
We made it back home safe :),,,wat een lange slopende reis!!ff een paar uurtjes tukken..goodnight!o_O
 
Haha..wilde naar bed gaan, maar kregen onverwachts bezoek..en toen ging het zonnetje ook nog eens lekker schijnen (17gr)...ff lekker gewandeld...pizza's besteld...filmpje aan...en vanavond heerlijk in ons eigen 1.80x2.20 bedje snurken:D
 


OFX
Back
Top