Long way down..Almost there..:)

Ik kan het me zo goed voorstellen :) Wij gaan zoals het er nu naar uitziet in oktober valideren... ik zie nu al op tegen de terugweg ;)
 
Hebben toch wel echt last van een jetlag, lopen de hele dag rond met een kater gevoel:confused:
Maar het weer helpt wel;)...
 
Nog niet geboekt, maar het word ergens rond 13 januari.
We zitten op de uitslag van de katten te wachten van de rabies enting, als dat goed is kunnen we gaan plannen.
We willen namelijk niet dat de katten onnodig langer in quarantaine zitten.

Als het goed is horen we snel de uitslag! Spannend!

HAHA grappig, ik zie nu pas dat het mijn eigen draadje is....en is alweer ff geleden.
 
Spannend. Die van ons had maar liefst 7,9 U/ml (minimum is 0,5). Maar goed wij hadden hem ook een dubbele dosis gegeven :D

Met je vlucht ed. moet je trouwens goed opletten. Wij hebben er uiteindelijk voor gekozen om JD naar Perth te laten vliegen en dan later met Jetpets naar Adelaide. (dit ivm onmogelijke aflevertijden op Melbourne...)

Groet,


Tommy
 
Wij hebben ze ook een dubbele dosis gegeven op aanraden van de dierenarts....moet goed komen dus!

Wij zijn met Zoologistics in zee...ze komen 21.10 in de avond aan in Melbourne. We gaan ze gelijk even mailen!
Bedankt voor de tip Tommy! Even kijken hoe dat precies zit!
 
Graag gedaan. We hebben ook zoologistics (voor het stuk tot OZ), maar vlak voordat we zijn gaan boeken is het eea gewijzigd bij Melbourne en mogen ze niet meer na 18:00 aankomen. (misschien inmiddels weer teruggedraaid, maar ja nu gaat ie al naar Perth :)).

We hebben hierover ook contact gehad met Chantal en Angelique van Zoologistics, dus die zullen je inmiddels vast meer kunnen vertellen. Ook over de mogelijkheid van een eventuele comfort stop in KL.
 
Howdy ho!!

Wat vliegt de tijd! Laatse post 8-2012 op mijn Lastavaza!
Veel nieuwe mensen op dit mooie forum. Allemaal met hetzelfde mooie doel..naar Oz!

Wat is er gebeurt en waar zijn wij?

We zitten nog in NL en helaas met zo ontzettend veel pijn in ons hart hebben we het visum moeten laten verlopen. Ik zal niet in details treden maar er was geen andere optie. We konden gewoon niet weg.
Vorig jaar mei verliep ons pr visa en daar waren en zijn we nog steeds stuk van.
Iedereen hier weet wat een bloed zweet en tranen het kost om alles voor elkaar te krijgen zonder buro..

Maar goed, we zijn nu in een positie dat we weg kunnen en liever vandaag dan morgen.
The dream is still on!
We zijn weer volop bezig om te kijken wat onze visa opties zijn. Tot nu denken we aan een 190 visa of een 186 visa. We zullen weer in de papieren moeten duiken en op dit mooie forum om hulp vragen!

Nou dat was het wel weer ff...
Als iemand vragen heeft...shoot!

Gr Steve
 
Wauw! Dat is wel zuur zeg, een risico wat wij ook liepen. Na 4,5 jaar zijn we vertrokken maar kan me niet voorstellen hoe balen het is als je hem moet laten verlopen.

Succes met je nieuwe ronde. Spannend!
 
Hey afterbang,

Een oude bekende! Hoe gaat het met jullie?
Zitten jullie inmiddels in Oz?
Canberra toch?

Ja echt balen..but that's life!
 
Hey afterbang,

Een oude bekende! Hoe gaat het met jullie?
Zitten jullie inmiddels in Oz?
Canberra toch?

Ja echt balen..but that's life!

Ja, denk dat wij van ongeveer hetzelfde jaar zijn ;) Ergens in 2010 aangehaakt geloof ik. In 2011 aanvraag en in 2012 visum. Na jaren vechten tegen de bierkaai (lees slechte huizenmarkt) net op tijd kunnen vertrekken. Nu sinds 4 weken in Canberra. Bevalt goed, we hebben uiteraard nog een lange weg te gaan met nieuwe vrienden maken enz. Maar dat komt vast goed! Heb net de eerste keer de vraag gekregen of ik de eerstvolgende keer met 'de mannen' een weekendje mee wil kamperen. (Daar krijgen we dan wel alle gillende kinderen bij kado. Mannen mogen weg als de vrouwen niet voor de kids hoeven te zorgen) Maar: never say no to an invite! Dus de kinderen kom ik vast ook weer overheen ;)
 
Steve toch. Zonde, maaarrrr.... Op naar nieuwe kansen. Hopelijk lukt het wederom om een mooi visum te bemachtigen. Goed om je weer terug te zien.
 
Hey Fol,

Thanks, gaan weer met volle kracht vooruit!

Het is er niet makkelijker op geworden om op een 190 visa binnen te komen.
Hebben nu wat minder punten ivm leeftijd!
Ben inmiddels ook weer paar jaartje ouder :(
Denk dat we het snelst en makkelijkst op een 186 kunnen binnen komen. Heb alleen een werkgever nodig die mij wil sponseren. Weet alleen niet of je dan verplicht bent om een aantal jaar te blijven werken in die branche etc.....hebben weer genoeg om uit te zoeken!

Hoe gaat het met jullie? Nog steeds in Perth? Blijven jullie voorlopig?
 


OFX
Back
Top