mag ik nu blij zijn??

M

Motociccio

Hallo,

Wij hebben zojuist de volgen de email gehad van George Lombard,mag ik nu blij zijn?? Of toch nog maar niet te hard juichen?

I'm attaching a contract and other documentation required to establish a client relationship. I can't find your CV which must have come from another email address, could you resend it please? We don't believe you'll have any problem being accepted for SIR but please bear in mind you'll need to apply before your 30th birthday, which means we need to have your other documentation prepared and your skills assessed before that date.
Cheers,

George Lombard


Weet er ook iemand hoe groot de kans is om na dit SIR visa een permanent visa te krijgen?Wij gaan tenslotte met 2 kleine kinderen en laten hier een goede job achter,ik zou toch graag willen weten wat de kansen zijn.

Bedankt,

Enrico&Co willen naar Adelaide
 
hallo allemaal,

Na de euforie een paar dagen geleden zitten we nu in een diep zwat gat en is onze droom stuk geslagen.De dag na de email hierboven ontvingen we de volgende email van George Lombard.

I think I may have made a substantial error here.

I thought from your description that you had a university degree
qualification. I now realise that your education was just upper
secondary. If you don't have a university degree there is absolutely no
chance and I'm sorry to have raised your hopes. Your best bet would be
to come to Australia to study for a degree level qualification.

Cheers,

George Lombard

Dit zal dus wel het einde worden van onze Australische droom,studeren daar is niet haalbaar voor ons want ik ben getrouwd en heb 2 kleine kindjes.Wat nu?Indien jullie nog iets weten,alle advies is welkom!!!

Groetjes vanuit het zwarte gat,

Motociccio
 
Ik kan me best voorstellen dat je hierdoor in een zwart gat terrecht komt.

Heb je al gekeken of het misschien mogelijk is om op de Skills van je vrouw naar binnen te komen, uiteraard afhankelijke van haar opleidingsniveau ?

Het hoeft namelijk niet op jou naam te gebeuren !
Wanneer je dit reeds hebt getest blijft er volgens mij verdomd weinig over. Volgens mij alleen een Business Visa.

Succes
 
Back
Top