Ik kan helaas nog niet aanschuiven.
Wij arriveren op 10 maart 2008 in Melbourne.
De volgende keer hoop ik dus ook aan te schuiven.
Waar blijven de reacties van alle andere mannelijke melbourners? :?
Hoe meer zielen hoe meer vreugd lijkt mij.
[quote author=Luuk link=topic=7790.msg106392#msg106392 date=1199206694]
Wel leuk.
Als ik er ben.. gaan we met de 4WD's de bush in, slapen in swag's, kampvuur, vissen, bier. Tenminste, dat lijkt mij top.
[/quote]
Lijkt mij inderdaad ook een mooie actie, kunnen we mooi bespreken tijdens de aftrap met het laatste (het bier dus..)?
Enfin 18e of 19e kan ik allebei. Luuk: ben je er nu wel of niet bij? Ik tel nu (incl mezelf) 4 mannen die kunnen: Jeroen, Jeroen (oh nee niet nog een), Dirk en Luuk. In iedergeval een start toch?
[quote author=Luuk link=topic=7790.msg106438#msg106438 date=1199262180]
Nee, ik zit nu op de 19e etage van een kantoorpand in Delft. Vanmiddag zit ik weer in Schiedam. De 18e helaas niet in Melbourne.
Februari 2009 zal ik aan gaan komen, naar verwachtingen
Sorry
[/quote]
tja dan moet je nog "even" wachten, eens kijken of er tegen die tijd een serieuse mannen-club is
Doen we vrijdag (na het werk) of zatedag? Vrijdag zou me goed uitkomen omdat ik dan toch al in de city ben maar ik sta open voor andere ideeen. De volgende vraag is waar.
Laten we dan gewoon aanstaande vrijdag doen na werktijd, ik heb dan waarschijnlijk ook een afspraak in het centrum dus dat komt wel goed uit. Tot hoe laat werk je Jeroen?
gr Jeroen
naschrift: ben vanaf een uur of of 4 beschikbaar voor een biertje! Misschien handig om nog even een plek af te spreken... iemand een goede suggestie?
Laten we maar gewoon in dat Belgische cafe afspreken, vrijdag rond 17.30. Ik stuur wel even een PM met mijn 06 (oh nee 04) da's misschien wel makkelijk.
Luuk: je kunt toch gewoon een automatische notificatie aan zetten zodat je geïnformeerd wordt als er iemand iets post? Of bedoel je dat niet? Ik ben net wakker en de cafeïne is nog niet aangeslagen...
Maak gratis een account aan om het meeste uit je forumbezoek te halen.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.