Mannen-club

Ik kan helaas nog niet aanschuiven.
Wij arriveren op 10 maart 2008 in Melbourne.
De volgende keer hoop ik dus ook aan te schuiven.
Waar blijven de reacties van alle andere mannelijke melbourners?  :?
Hoe meer zielen hoe meer vreugd lijkt mij.

Groet Gerrit
 
Tja, ik zou graag eerder willen.. :)

Misschien leuk als iedereen zich even voorsteld hier?
 
Weekend is voor mij ook prima hoor, zullen we de 19e afspreken?
Hebben andere mannelijke Melbourne-genoten ook nog de kans aan te sluiten  :up:

Groeten Jeroen

By the way: gelukkig nieuwjaar
 
Wel leuk.

Als ik er ben.. gaan we met de 4WD's de bush in, slapen in swag's, kampvuur, vissen, bier. :) Tenminste, dat lijkt mij top. :)
 
[quote author=Luuk link=topic=7790.msg106392#msg106392 date=1199206694]
Wel leuk.

Als ik er ben.. gaan we met de 4WD's de bush in, slapen in swag's, kampvuur, vissen, bier. :) Tenminste, dat lijkt mij top. :)
[/quote]

Lijkt mij inderdaad ook een mooie actie, kunnen we mooi bespreken tijdens de aftrap met het laatste (het bier dus..)?

Enfin 18e of 19e kan ik allebei. Luuk: ben je er nu wel of niet bij? Ik tel nu (incl mezelf) 4 mannen die kunnen: Jeroen, Jeroen (oh nee niet nog een), Dirk en Luuk. In iedergeval een start toch?

Gr Jeroen
 
Nee, ik zit nu op de 19e etage van een kantoorpand in Delft. Vanmiddag zit ik weer in Schiedam. De 18e helaas niet in Melbourne.

Februari 2009 zal ik aan gaan komen, naar verwachtingen :)

Sorry :)
 
[quote author=Luuk link=topic=7790.msg106438#msg106438 date=1199262180]
Nee, ik zit nu op de 19e etage van een kantoorpand in Delft. Vanmiddag zit ik weer in Schiedam. De 18e helaas niet in Melbourne.

Februari 2009 zal ik aan gaan komen, naar verwachtingen :)

Sorry :)
[/quote]

tja dan moet je nog "even" wachten, eens kijken of er tegen die tijd een serieuse mannen-club is  :cool:
 
Er moeten zat mensen in Melbourne zijn! Maar die komen niet in dit topic. Moet je ze misschien even direct contacten.
 
[quote author=Jeroen_1 link=topic=7790.msg106408#msg106408 date=1199219572]
Biertje drinken lijkt me leuk. 
[/quote]

Is ook leuk!! (als je het niet teveel doet)(of liever- als je vriendje het niet teveel doet...)

wij zijn  in Melbourne, en Art houdt van gezelligheid! (ik ook)

auk
 
Ja! bier drinken! leuk, dat heb ik nog niet eerder gedaan!  :wink: :wink:
Ik zit in Melbourne.....waar gaat het festijn plaatsvinden?

cheers

Arthur
 
Bier drinken kan trouwens in Nederland ook niet steeds goed, merkte ik gisteravond in Delft.. ;)
 
Doen we vrijdag (na het werk) of zatedag? Vrijdag zou me goed uitkomen omdat ik dan toch al in de city ben maar ik sta open voor andere ideeen. De volgende vraag is waar.
 
Heb jij een goed idee jij bent er het langst, geloof ik.
Mij maakt het niet uit vrijdag of zaterdag.

groetjes Dirk
 
Laten we dan gewoon aanstaande vrijdag doen na werktijd, ik heb dan waarschijnlijk ook een afspraak in het centrum dus dat komt wel goed uit. Tot hoe laat werk je Jeroen?

gr Jeroen

naschrift: ben vanaf een uur of of 4 beschikbaar voor een biertje! Misschien handig om nog even een plek af te spreken... iemand een goede suggestie?
 
T'is misschien een beetje afgezaagd maar what about Belgian Beer Cafe Eureka? Ik kan daar tussen 5:30 en 6:00 zijn.
 
Zijn alle e-mail adressen al bekend van de mensen in deze topics? Zodat als iemand even niet op het forum kijkt wel gemailed kan worden?
 
Laten we maar gewoon in dat Belgische cafe afspreken, vrijdag rond 17.30. Ik stuur wel even een PM met mijn 06 (oh nee 04) da's misschien wel makkelijk.

Luuk: je kunt toch gewoon een automatische notificatie aan zetten zodat je geïnformeerd wordt als er iemand iets post? Of bedoel je dat niet? Ik ben net wakker en de cafeïne is nog niet aangeslagen... :up:
 
Ik had net een mailtje gehad van Jeroen en die vroeg of Arjon ook mee wou. Dus hierbij hij komt ook. Veel plezier allemaal.
 
Back
Top