Max and Michelle are very happy in Perth!

Raak soms echt de weg een beetje kwijt... mail/hyves/facebook/xpdite.... Moet jou zwembad binnenkort ook maar eens komen uit proberen, die van Wilsil hebben we al getest en is goed bevonden. Die van Peter en Ellen hebben we ook nog nooit uitgeprobeerd....(durf ik ook niet met mijn zeer luidruchtige kinderen, dan worden ze straks de straat uitgejaagd door de buren... :rolleyes: )

Geloof dat het tijd wordt dat jullie allemaal naar het uitje komen op 21 november, dan kunnen jullie elkaar allemaal zelf zien en dat kan soms best leuk zijn!

Goh joh jij de weg kwijt
wink.gif

Je bent van harte welkom dat weet je.
Zal kijken of we de 21ste langs kunnen komen, laat je dat nog wel weten.
Moet ik dat melden ergens, of niet?
Zie je in ieder geval de 30ste
afro.gif
 
Als jullie kunnen komen, mag je dat geloof ik aan mij melden, geloof dat ik het organiseer.... :|

De meiden komen het zwembad wel een keer testen deze zomer (of heb je er zelf ook al "bommetjes" in gedaan? ), dan kunnen wij lekker verder kletsen. We moeten alleen nog een keer in het weekend afspreken, zodat Dirk jullie Alfresco kan zien!
 
Als jullie kunnen komen, mag je dat geloof ik aan mij melden, geloof dat ik het organiseer.... :|

De meiden komen het zwembad wel een keer testen deze zomer (of heb je er zelf ook al "bommetjes" in gedaan? ), dan kunnen wij lekker verder kletsen. We moeten alleen nog een keer in het weekend afspreken, zodat Dirk jullie Alfresco kan zien!

Okay dan zal ik dat aan jouw melden.
The kids komen het bad maar testen, uiteraard zelf al de test ondernomen
afro.gif

Enne dat kletsen komt wel goed, ha,ha.
smiliesstrandstoel.gif

Zullen we na de 30ste een afspraak maken zodat Dirk de alfresco kan zien, bbq-tje of zo?






 
Hoe is Max zijn eerste week op de nieuwe locatie bevallen? Dirk zijn eerste week was een typische eerste week... Niks is geregeld, niks is zoals het was afgesproken, maar de collega's lijken aardig...
 
Absoluut! En nog mooier: Landsdale Plants kweek grond (zeg maar tegenover waar ze het verkopen) ligt pal achter tegen ons huis aan:)
[/quote]

Dat weet ik dus nu te vinden Landsdale plants dus zal volgende keer als ik er kom eens kijken of ik julie stekkie kan spotten.
wink.gif
 
Hoe is Max zijn eerste week op de nieuwe locatie bevallen? Dirk zijn eerste week was een typische eerste week... Niks is geregeld, niks is zoals het was afgesproken, maar de collega's lijken aardig...

Bevalt Max prima. Hij is nu rond 16.15 thuis en veel minder gestress dan in Osborme Park.
Is nu nog wel zoeken waar alles nu weer is etc en ook collega's lijken aardig.
afro.gif


 
Dat klinkt goed! Heb je net trouwens eindelijk de link gestuurd waar we het laats over hadden... Lekker snel he :grin:

Al helemaal klaar voor volgende week zaterdag?
 
Peter: ik dacht dat die grond achter jullie verkocht zou worden? Blijkbaar is dat nog steeds niet gebeurd.

Sas: je moet nu zo toch langzamerhand wel weten hoe het hier in WA werkt. Wat regelen? Waarom iets regelen? :)
 
Peter: ik dacht dat die grond achter jullie verkocht zou worden? Blijkbaar is dat nog steeds niet gebeurd.

Sas: je moet nu zo toch langzamerhand wel weten hoe het hier in WA werkt. Wat regelen? Waarom iets regelen? :)

Haha, Wilco, jij woont toch lang genoeg in Perth om te weten dat het nooit zo snel gaat als er gedacht wordt?? :) :)
 
Dat klinkt goed! Heb je net trouwens eindelijk de link gestuurd waar we het laats over hadden... Lekker snel he :grin:

Al helemaal klaar voor volgende week zaterdag?


Bedankt voor de link en leuk om de verschillen in tijd te zien.
afro.gif


 
Back
Top