MBO?

lesley

New Member
Hallo,

Ik zou graag willen weten hoe ik me hoogst opgeleide opleiding vertaal, dit voor het aanvragen van me WHV.
MBO ICT niveau 2.

Groeten lesley
 
Misschien verstandig om je vraag te laten staan en eventueel de oplossing te vermelden.
Hier kunnen andere mensen dan weer hun voordeel mee doen.

:up:
 
Hallo,

Ik heb gekozen voor Senior high school degree or certificate.
Omdat high school gelijk staat aan MBO hier en certificate vertaald wordt als MBO diploma.
Ik heb me visum gister verkregen.  :up: dus nu de reis boeken, en de daarbij behorende dingen.

Groeten lesley
 
[quote author=lesley link=topic=3228.msg37434#msg37434 date=1132602121]
Ik heb me visum gister verkregen.  :up: dus nu de reis boeken, en de daarbij behorende dingen.
[/quote]

Gefeliciteerd, Lesley.
En voor de rest. Heb je al een idee wanneer je gaat en waarheen??
Of heb ik dat gemist??

Houd ons op de hoogte??
Rene
 
Van harte gefeliciteerd, Lesley.
Erg goed van je dat je het hebt weten te regelen  :up:
 
Hallo Allemaal,

Ik ga morgen een jaarticket boeken, en ben van plan om 12 feb te vertrekken naar Perth, dit omdat er familie van mij woont dus eerst even die bezoeken, uiteraard nog een hoop te regelen voordat ik ga.
Ik hou jullie op de hoogte!!

Groeten lesley
 
[quote author=lesley link=topic=3228.msg37987#msg37987 date=1132929983]
Hallo Allemaal,

Ik ga morgen een jaarticket boeken, en ben van plan om 12 feb te vertrekken naar Perth, dit omdat er familie van mij woont dus eerst even die bezoeken, uiteraard nog een hoop te regelen voordat ik ga.
Ik hou jullie op de hoogte!!

Groeten lesley
[/quote]

Top dat alles rond is.

Gezellig, neem de vlucht van Cathay, zitten wij ook in!
Alleen dan voor 5 weken, helaas  :-(
 
Hallo Bacchus,

Ik zit op de vlucht van 13:15 eerst opweg naar Hong Kong dan door naar perth. :up:
sorry beetje off topic!

Groeten lesley
 
Lesley,

Weet jij toevallig of een MBO diploma(niveau 4)algemeen geaccepteerd wordt in Australie?
 
Hallo Clair,

Nee dit durf ik niet te zeggen maar er zijn zeker wel mensen op dit forum die het wel weten.
En ik denk dat het ook ligt aan de opleiding die je hebt gedaan kwa sector, neem ik aan.
Succes :up:

Groeten lesley
 
Back
Top