medical examination

Robby

XPdite Sponsor
Hallo allemaal,

Voor mijn medische keuring wil ik naar Dr.van Reedt Dortland in Breda.
Heeft iemand ervaring met deze arts?

groetjes Rob

Ja, zo'n keuring stelt niet zo veel voor. Mijn bloeddruk was wel een beetje aan de hoge kant, maar ja wat wil je met al die stress :p. Mijn longfoto's heb ik bij de GGD laten maken (dr. van Nispen) en de eerste keer viel een gedeelte van mijn longen van de foto, dus die moest ik nog een keer overdoen. Ze controleren de foto gelijk nadat die gemaakt is, dus mijn bezoek duurde gewoon 10 minuten langer. Kortom: niets om je zorgen over te maken.

Ja, zo'n keuring stelt niet zo veel voor. Mijn bloeddruk was wel een beetje aan de hoge kant, maar ja wat wil je met al die stress :p. Mijn longfoto's heb ik bij de GGD laten maken (dr. van Nispen) en de eerste keer viel een gedeelte van mijn longen van de foto, dus die moest ik nog een keer overdoen. Ze controleren de foto gelijk nadat die gemaakt is, dus mijn bezoek duurde gewoon 10 minuten langer. Kortom: niets om je zorgen over te maken.

Ok Lost,
Thanks voor de info :up:
Dimia heeft de medicals enz gevraagt dus morgen snel een afspraak maken.
Ik hou jullie op de hoogte

Rob

Wij zijn ook bij hem geweest. Op zich best een aardige man, maar ik vond het raar dat hij, toen ik antwoorde dat ik niet rook, niet drink en geen drugs gebruik, vroeg of ik wel iets leuks deed.
Alsof je alleen lol kunt hebben als je rookt/drinkt/drugs gebruikt. Nou blijken artsen vaak zelf behoorlijk te roken en/of drinken, dus daar zal dat wel vandaan komen.
nou ja, als hij de keuring maar goed heeft gedaan.
Ik geloof trouwens dat wij voor de foto's niet Van Nispen hadden, maar een ander die ook bevoegd was volgens de GGD.
Isis

[quote author=Isis link=topic=1386.msg11513#msg11513 date=1111317419]
Op zich best een aardige man, maar ik vond het raar dat hij, toen ik antwoorde dat ik niet rook, niet drink en geen drugs gebruik, vroeg of ik wel iets leuks deed.
[/quote]

Ik vind dat wel humor! :-D

[quote author=Lost link=topic=1386.msg11518#msg11518 date=1111317917]

Ik vind dat wel humor! :-D
[/quote]

Jij rookt/drinkt zeker?  :wink:

Nee niet eens :p. Nou ja, een biertje of een wijntje op z'n tijd gaat er wel in.

Dat valt alweer mee dan  :)

Ik zei overigens dat ik een heleboel leuke dingen doe, maar dat het leukste er nog aan komt, en daarvoor was ik bij hem  :wink:
Isis

De medical valt inderdaad alles mee. Ik ben zaterdag geweest, in London omdat ik in Engeland woon.
Met de xray stond ik echt binnen 5 minuten weer buiten en de medical was grondig maar de arts was erg tevreden dus dat is geen problem. Kan me niet voorstellen dat er met mijn bloed iets is, want ik ben bloeddonor, dus dan wordt het toch ook al gecontroleerd. De xray werd niet gelijk bekeken, omdat de arts niet werkt op een zaterdag, dus ze bellen me woensdag op. Ik ben benieuwd.

Dan gaat het pakketje naar Australia House in London en dan kan ik de rest bij elkaar gaan verzamelen en alles insturen. Helaas mag ik niet naar Berlijn en moet het dus per post. Door al dat wachten zal mijn bloeddruk wel omhoog schieten!!!!

Volgede week woensdag moet ik voor de keuring en de xray in Breda.
VOG is vandaag aangevraagt.
Ik ben benieuwd

grt Rob

Hopelijk hoef je niet zo lang op je VOG te wachten als ik. Ik wacht al een maand. Heb vorige week ge-emailed, maar heb nog niks gehoord.  :cry: Succes met je medical!

Het enige waar ik een beetje tegen op zie bij de medical is de weegschaal....  :| Ik weet zelf ook echt wel dat ik teveel weeg en weet zeker dat de arts daar een opmerking over zal maken. Ben al bezig met lijnen en er is al wel wat vanaf, maar toch. Heb altijd een hekel gehad aan weegschalen.....  :-(

Hoi Annemiek,

Nou meid, WIE NIET!! Ik denk dat er genoeg dames en heren zijn die hierdoor wat geplaagd worden. En denk erom, erger je niet aan het voorspelbare, als je al weet dat er iets over gezegd gaat worden, gewoon reageren met weet ik en wordt aan gewerkt èn dat doe je ook. It's a lifelong sentence!  Succes ermee en succes met je medical.

Groetjes Miranda

Daar keek ik ook het meest tegenop. Zal toch wat zijn dat je niet toegelaten wordt omdat je te zwaar bent.
Maar de dokter zei er niks van, en ik ben zeker 15-20 kg te zwaar voor mijn lengte. Dus maak je niet druk  :up:

[quote author=shelley link=topic=1386.msg11583#msg11583 date=1111416919]
en ik ben zeker 15-20 kg te zwaar voor mijn lengte. Dus maak je niet druk  :up:
[/quote]

Huh?? je kunt toch niet te zwaar zijn voor je lengte???

Je kunt hooguit wat te kort zijn voor je gewicht  :lol: :lol: :-D :-D :lol: :lol:

Ik zit zo eventjes alles door te lezen... Maar is er nog een manier waarop je kan voor bereiden voor de medical test en is het echt een probleem als je rookt.  :oops:

Ik ben maar 110 kilo zwaar , ik rook en  ik  :drinking:
Ga maar een paar dagen flink  :bike: en  :tennis:

Back