Afspraak medical is gemaakt. heb even 2 artsen gebeld om te kijken waar ik het vroegst terrecht kan. Ik ga naar Grunen. Rare is wel dat de ene arts zegt dat ik een bloedtest moet doen en de ander niet. Volgens mij moet het als je een permanent visum wil, maar voor een tijdelijk visum als studentenvisum hoeft het niet. Alleen als er een aanleiding voor is...
Ach, dat bloed prikken heb ik al eens gedaan, dat word geen probleem. Ben al eens een keertje een middag lang afgetapt door zusters. En het waren nog lelijkerds ook. tsjonge wat een pech :-D
Alleen nu vind ik t wel anders, met dat hiv testen enzo.... Inderdaad een raar idee. Ik kan me niet voorstellen dat er iets is, maar ja... niets is zeker in het leven behalve de dood. :-o
Als je zoiets hebt, dan kan je er niks meer aan doen. Simpel zat. Vraag is dan: wil je t weten? Uit voorzorg voor anderen natuurlijk wel nodig, maar voor jezelf....
anyway, ik krijg de bibbers, dus ik ga maar ff verder rondneuzen op het forum naar gezellige verhalen.