Medicals is een B erg?

Hoe erg is het als ik (als partner) een b zou krijgen op de medical voor twee dingen?
Als dan meteen de kans verkeken is hoeven we niet aan het hele traject te beginnen.
 
een b? Hoe bedoel je dat? Ik weet dat er röntgenfotos worden genomen, verder niet, want wij hebben het niet nodig gehad.
 
Nooit van a/b gehoord in Medicals. Ze kijken naar je BMI. Is dat overgewicht, obesitas of morbide obesitas? Overgewicht is geen probleem.
 
wanneer het een kostenplaatje wordt in de zorgvoorziening hier
Jep inderdaad.
Ik zou denken dat er bij obesitas al zeker wel wat alarm belletjes gaan rinkelen. Dan hangt het misschien samen met andere uitslagen zoals bloeddruk enzo?
 
Ik ken zelf iemand die een visum heeft gekregen terwijl die een hart patient is. :rolleyes:
Over gewicht is of was iig geen groot probleem, mits het zo extreem is en je als gevolg daarvan diabetici bent geworden en andere medische klachten hebt ontwikkeld.
Zou me niet zo druk maken als ik jouw was met betrekking tot je overgewicht:up:
 
Ik heb op het forum ook al eens gelezen van iemand met veel overgewicht bij wie dat geen problemen had geven mbt het visum. Ik weet alleen niet meer wie, wanneer of in welk draadje dat was.
 
Last edited:
Ik zou me niet te druk maken voor de medicals. Dat kan er na altijd nog ;)

Bij moesten de longfoto's overnieuw. Maar niemand zegt waarom... (dus jouw gedachten gaan: Oh, oh, vlekje, dood, verderf :eek: it runs in the family enz. enz. ) Uiteraard niets aan de hand maar dat was een zwaar uurtje :confused:

Maar back on topic. Als je niet nu al een medische aandoening hebt die de OZ staat veel geld gaat kosten loopt het wel los naar mijn weten
 
Back
Top