Meest recente updates NL pop-upconsulaten voor NL paspoortvernieuwing

@afterbang: antwoorden ingevuld in jouw quotes hieronder:

Extra aanleveren voor Nataschja (de partner van @afterbang) zodra ze AU citizen is geworden en haar NL-schap wil behouden door aanvraag NL paspoort:

- bewijs dat @afterbang Australier was op het moment dat Nataschja Australier werd (@afterbang's geldig AU paspoort en citizenship certificate)

- bewijs dat @afterbang en Nataschja in een officieel in NL erkende relatie waren op het moment dat Nataschja Australier werd (AU huwelijksakte)

- bewijs dat @afterbang en Nataschja niet gescheiden waren op het moment dat Nataschja Australier werd (ZIE POST HIERBOVEN)

- bewijs dat Nataschja Australier is geworden (Nataschja's AU citizenship certificate)

- bewijs dat Nataschja OP HET MOMENT VAN NL PASPOORTAANVRAAG Australier is (d.m.v. een GELDIG AU paspoort e/o AU rijbewijs)

Last edited:
Hmmm, die speciale Schiphol balie is wellicht een idee aangezien Miss Bang nog naar NL vliegt dit jaar. Is even in verdiepen.

Edit: Linkje https://www.nederlandwereldwijd.nl/paspoort-id-kaart/aanvragen-schiphol

Last edited:
Ik hoor de PVV en BBB stemmers al afgaan. Waarom geld investeren om ‘buitenlanders’ makkelijker aan een paspoort te laten komen. Het aantal keren dat ik nu al in mijn omgeving hoor dat het idioot is dat mijn kinderen een dubbele nationaliteit hebben…

Back