Megaspinnen trekken dorp in

Ik durf mijn stofzuiger zak bijna niet te legen. Vaak zuig ik de ene dag 1 op en de dag erna komt zijn/haar vriend(in) voorbij wandelen. Hopelijk is zijn  maatje dan al dood in die zak want anders...  :loudcry: de kleintjes laat ik wel zitten.. maar die grote he..
 
Das dan ook precies de reden waarom ik ze niet opzuig...volgens mij vreten ze de slang nog van binnen op haha.. Nee de kleinste mogen blijven maar die grote joekels help ik naar de spinnenhemel!
 
[quote author=Senseo link=topic=10009.msg139111#msg139111 date=1243195960]
[quote author=Anneke79 link=topic=10009.msg138283#msg138283 date=1241960913]
Een Huntsman, jak! Ik hoop maar dat ik niet te veel van die grote spinnen tegenkom dan.
Ik sla al doodsangsten uit bij 'grote' spinnen hier in België. :lol:

[/quote]

Moet zeggen dat ik hier in NL ook belachelijk grote spinnen aantref in mijn huis de laatste 2 maanden!
Van die hele dikkerds, 4 cm minstens met poten erbij... Heb er al 5 uitgeroeid!
[/quote]

Ik heb enkele jaren geleden ook zo van die kanjers gevonden in mijn appartement. Er zaten er zo'n 4 in mijn kleine bergruimte. Toen ik de eerste zag, stond ik daar al stokstijf van de schrik tot ik een schurend geluid hoorde achter me. Ik dacht: Oh oh, daar zit nog zo één. En inderdaad, zat er nog zo eentje met haar poot over de muur te wrijven. Je moet niet vragen wat een kanjer dat dat was. Jak, ik krijg er nog rillingen van als ik er aan denk.  :lol: Heb er zo dus 4 gevonden diezelfde dag en heb ze allemaal opgezogen met de stofzuiger. Durfde ze niet te laten leven en ook niet doodslaan dus dat was de enige optie. Haha! Uit angst dat ze er terug zouden uitkruipen, had ik de buis van de stofzuiger dicht gemaakt met papier en tape. :grin: Wat een fobie toch niet kan doen met een mens, he.
Ik moet wel zeggen dat het wel bij die ene keer gebleven is dat ik zulke grote spinnen ben tegengekomen. Hout vasthouden...  :lol:
 
Ajakkes zeg ik heb er echt de rillingen van gekregen!
Heb het ijskoud nu.

Ben blij dat ik ze tot nu toe nog niet veel ben tegengekomen. (nou ja bijna niet)
Maar ik weet dat ze er wel zitten.

Ik had er een vieze grote bruine onder het kunststof schermpje bij mijn raam in de auto, gelukkig wel de buitenkant en die ging maar niet weg.
Moeilijk uitstappen, ben aan de passagierskant uit gekropen.
 
[quote author=alieNL link=topic=10009.msg139114#msg139114 date=1243196305]
Ik durf mijn stofzuiger zak bijna niet te legen. Vaak zuig ik de ene dag 1 op en de dag erna komt zijn/haar vriend(in) voorbij wandelen. Hopelijk is zijn  maatje dan al dood in die zak want anders...  :loudcry: de kleintjes laat ik wel zitten.. maar die grote he..
[/quote]

Laat die kleintjes nu niet te lang zitten want voor je het weet zijn ze ook zo groot.  :evil:
 
Ik zit hier achter mijn bureautje en krijg spontaan de kriebels. Al moet ik wel zeggen dat in die 2 jaar dat ik in Australie was, een paar spinnen gezien heb. Een huntsmen en een red-back, dat was het wel zo'n beetje. En als t puntje bij het paaltje komt zijn ze lang niet zo erg dan dat ze in gedachte zijn. Tenminste dat was mijn ervaring.
 
Back
Top