Meidenavond Perth, 7 december 2007

Het lijkt mij ook leuk om te komen! Zowizo om wat mensen hier in de buurt te ontmoeten.

Ik ben sinds iets meer als een week in Perth. Momenteel logeer ik bij mn oom die al 10 jr in Oz woont, in North Perth.

Ik ben alleen nog even aan het kijken tot hoelaat de bussen rijden 's avonds?

Ja en dan zeggen dat jullie gisteravond ook geweest waren en de andere 14 een voedselvergifteging hebben op gelopen :grin: :lol:

Veel plezier met z'n allen :up:

Hoi Erna

Ik kan je altijd komen ophalen, als je mee wilt.
Gaan we niet al te laat weer weg.
Ben je het weekend nog thuis, de kids willen graag nog een keer zwemmen

Ingrid

Ingrid bedankt voor je aanbod, maar we zijn aan de oost kust :up:

Dit weekend red ik niet voor zwemparty, na onze vakantie zijn jullie van harte welkom om te badderen :smile:

[quote author=Jan and Erna link=topic=7887.msg103914#msg103914 date=1196455464]
....maar we zijn aan de oost kust
[/quote]

Veel plezier! Waar gaan jullie precies heen? (sorry voor mijn nieuwsgierigheid... :roll:)

Dusseh, vrijdag 19.00? Blonde vraag... Hoe herken ik jullie?! Ookal is Marie en evt 1 of 2 anderen er al eerder om een tafel te reserveren... Maar; hoe herken je dan een paar Nederlanders? Heel hard roepen?? Bovendien heb ik mn Blauw witte ( delfsts blauwe  :grin: ) rok in de container zitten  :roll:

Marie, trek jij de klompen van Menno aan? Ik die van mij en dan heb ik nog 2 paar maar 42 liggen (een hout en een paar sloffen) voor de liefhebber...herkenbaar genoeg?? :grin:

Hey Suusjeuh!

Ik zal mijn klompen maar thuislaten haha :grin: loopt niet echt lekker, vraag anders naar de tafel met de dutchie girls en als je er eerder bent zitten we waarschijnlijk aan de bar. Kan niet missen, we spreken Nederlands en we drinken vast een lekker Belgisch biertje !!

Groetjes Marie

Haha goede vraag! ik ken ook nog niemand!
Gewoon lekker hard nederlands kletsen!!!!
Goooooooooooooooooooooooooooedenavond  :grin:

Gezellig! We zijn nu zeker met 12 of raak ik nu de tel kwijt??? Misschien halen we de 25 nog?? Kan ik de tafel reserveren  :wink:

Je ziet wel, de volgende keer gewoon MET partner doen  :x , dan heb je kans dat je wel aan de 25 komt ...  :up:

Enne Peter, als de meiden nu gaan mogen wij mannen ook alleen op stap....
Altijd positief inzien.
Geef ze iets, dan krijg je ook wat terug. Zo zie ik het.
En als de dames samen gaan, is het toch anders dan dat de partners erbij zijn.
Laat ze lekker alleen gaan, hebben ze ook een hel egezellige avond.  :gossip:
Mijn mening is dat als je echt alles samen doet, dat je dan heel snel klaar bent. Dan heb je helemaal niets zelf. Je hebt elkaar niets meer te verteleen, want de ander weet het toch al want die was er ook bij.

@Wilsil: zo dacht mijn hubby er ook over!
Buiten dat deel van de mannen samen iets doen, dan. Want hij spreekt geen NL.

@Perthpete: als Ellen een lift wil, kan ik haar wel mee terug nemen. Ik ga direct van mijn werk, nl.

Ben benieuwd met hoeveel we zullen zijn, uiteindelijk.
Ik kom samen met twee anderen, dus makkelijk te herkennen: wij praten Dutch!
Looking forward to it! (nog steeds)

Inacar

Buiten dat deel van de mannen samen iets doen, dan. Want hij spreekt geen NL.

Nou en?
Het is de bedoeling dat wij (de mannen van Marie en Silvia dus, daarmee bedoel ik dus uiteraard de man van Marie en de man van Silvia. Niet dat jullie denken dat ze twee mannen hebeen of zoiets  :p) samen met 1 Kiwi en 2 andere 1/2 Ozzie's weg gaan. En dan praten we gewoon engelands.  :lol:(combi van je raadt het al: engels en nederlands)

Okee, klompen aan, en de nederlandse vlag uithangen, dat moet lukken  :grin:

Mn oom, bij wie ik momenteel woon, vroeg of hij ook mee mocht... Maar hij zag het niet zitten om zich te verkleden ( als vrouw ;) )

Wie weet toch nog eens een mannen-bier-drink avondje in de toekomst, dan kan ik hem op gaan halen bij het bier cafe, in plaats van andersom!

Back