Melbourne etentje 27/8

Je zit natuurlijk niet op afmeldingen te wachten maar ik vind het wel jammer, want de 27e ... dan zitten wij nog in Melbourne, laatste dag....  :lol:

Ik zal aan jullie denken tijdens het eten  :wink:

Ik kijk weer uit naar de volgende bijeenkomst hoor!
 
Hai Yvonne,

Wij gaan ook naar Melbourne naar Bentleigh waar mijn broer woont , we hopen zo snel mogelijk iets van DIMIA te horen... We hopen zo snel mogelijk te gaan. Het is misschien een leuk idee om een keer met z'n allen af te spreken voor moral support of zoiets met bbq en een drankje.

groetjes and see you in Melbourne :up:
 
Hi Brigit en Henk.


Wat leuk dat jullie naar bentleigh gaan, ik woon als ik weer in Oz ben
in Hugesdale dat is naast Bentleigh. Heel leuke buurt.
En ook niet ver van Melb-city.
Het zal leuk zijn om jullie bij de volgende bijeenkomst te ontmoeten.



Gr Ineke. Your neighbor.   :)
 
Hai Ineke ,

leuk hoor buren op redelijke afstand, altijd fijn als je eens wil kletsen. Wordt lekker druk in Melbourne met al die Nederlanders. Ik hem Yvonne al laten weten dat Henk en ik wel mee willen op 27 aug met dat etentje als alles goed gaat met mijn rug(hernia) en ik hoop dat ik dan al langer achter elkaar op een stoel kan zitten.

Groetjes Brigit :-D
 
[quote author=brigit en henk link=topic=1557.msg23470#msg23470 date=1123596733]
Hai Ineke ,
Ik hem Yvonne al laten weten dat Henk en ik wel mee willen op 27 aug met dat etentje als alles goed gaat met mijn rug(hernia) en ik hoop dat ik dan al langer achter elkaar op een stoel kan zitten.
[/quote]

Ach ja, al komen jullie maar effetjes, het bakkie koffie na het eten?



(Trouwens, patrick hoeft zijn laatste werkdag niet meer te werken en is dus de 27e helemaal vrij! En kunnen we er dus ook op tijd zijn.
Over een weekje spreken we nog ff 'exact' af en reserveer ik.

groeten
 
Hai Yvonne,

Henk en ik hebben besloten om toch mee te gaan naar Coco outback op de 27e aug. Om 1930 staan we er, lijkt me geweldig om kennis te maken met iedereen.

Brigit en Henk  :drinking:
 
Beginnen om +/- 17.00  17.30 is nog een optie voor diegene die
met openbaar vervoer moeten ?  :oops:

Liefhebbers?  :-o
 
[quote author=Ton en Ineke link=topic=1557.msg23707#msg23707 date=1123786005]
Beginnen om +/- 17.00  17.30 is nog een optie voor diegene die
met openbaar vervoer moeten ?  :oops:

Liefhebbers?   :-o
[/quote]

Yep, van mij ook graag vroeg.
:)
 
Don Ton

Even een vraagje, zijn Brisbane gangers ook welkom, je weet het wij lusten ook wel :drink: en houden ook wel van een  :blahblah:

Groetjes Sander en Linda :up:
 
Het Voordeel van die mensen uit VIC,
ZE ZIJN ZOOOOOO MAKKELIJK, ze kunnen met iedereen
opschieten.
Ook met mensen uit andere kleine staatjes  :lol1:
 
Wij hadden ook wel gewild, maar we kunnen niet i.v.m. een bruiloft die we in Engeland hebben (ook heel erg vervelend :p )

Veel plezier voor diegenen die wel gaan
 
Ik moet mij helaas afmelden omdat ik dan in Australie ben om mijn Visa te valideren. Mijn excuses.
Veel plezier in iedergeval.
 
Wij moeten ons ook helaas afmelden, we kunnen geen oppas voor de kids regelen :cry:
Maar jullie iig heel veel plezier :up:

Groetjes Sander
 
[quote author=M5 link=topic=1557.msg24233#msg24233 date=1124311140]

Wij moeten ons ook helaas afmelden, we kunnen geen oppas voor de kids regelen :cry:
Maar jullie iig heel veel plezier :up:

[/quote]


betekend dus dat ik jullie waarscheinlijk niet meer in persona te zien krijg.
:cry: :cry: 


:)
Annemarie
 
Jammer dat een paar mensen niet kunnen; maar om dan in Australie te zitten is ook niet onaardig  :-D Ivo, en Sander, jullie kunnen je nu toch ook niet meer in 't openbaar vertonen als BN'ers!

Maar goed; het gezelschap ziet er nu als volgt uit:
Annemarie
Marco en Angela
Ton en Ineke
Robi en Jacqeline
Brigit en Henk
Patrick en Yvonne.

Ondergetekenden zijn er zeker vanaf 17:00, hebben er zin en en zou zeggen: TOT DAN!
 
Back
Top