Meld je aan voor het uitstapje op 18 juni te Nijmegen!

Jeroen

XPdite Hero
xp-18juni.gif

Gemaakt door: Brainysmurf




Het stemmen is gedaan en het wordt dus 18 juni te Nijmegen.

Een ieder die 18 juni wil komen is welkom  :hi:

Meld je via deze link aan: http://www.webbezoek.nl/index.php?option=com_mosforms&mosform=1&Itemid=90
 
Het wordt een hele club bij elkaar; 28 man (tot nu toe) :up:

Ik zal even een lijstje weergeven van de personen die zich aangemeld hebben voor 18 juni te Nijmegen:

Ton en Ineke - 2 personen - middag + avond
Rob & Regina - 2 personen - middag + avond
Sabien - 1 persoon - middag & avond (je krijgt nog bericht, komt goed)
M5 & Lin - 2 personen - middag & avond
Bear - 2 personen - middag & avond
Wilbert67 - 2 personen - avond
Lost (aanname) - 1 persoon - ?
Jeroen - 2 personen - ?
Sabi - 2 personen - avond
BrainySmurf - 1 persoon - avond
Cajendra - 2 personen - avond + middag
Blijpoppetje - 2 personen - maakt niet uit
Wally 78 - 1 persoon - middag + avond
Frank van Regteren - 1 persoon - avond

Eric & Eva - 2 personen - maakt niet uit

Veer & Martijn - 2 personen - avond (vegetarische gerechten worden we over geinformeerd)
Citavm - 1 persoon - middag & avond
Jassian - 1 persoon - middag & avond

Naar mijn best weten heb ik iedereen die zich aangemeld heeft voor 18 juni te  Nijmegen op deze lijst staan. Degene die nog deelnemen kunnen zich nog aanmelden.
 
Even een klein detail:

Menukaart of buffet met van alles erop en eraan. Buffet heeft het voordeel dat je van alles kan proeven en eten. Buffet is een van te voren afgesproken bedrag. Mijn voorstel is om (als het een buffet wordt)  € 17,50 - € 20,= per persoon te doen en dat is exclusief drankjes.

Zojuist de telefoon neergelegd en bevestigd gekregen dat we vanaf 18:00 uur terecht kunnen bij de Billabong.

Nadere details volgen nog!
 
Prima,een buffet lijkt ons oke .Wat ons betreft is 20 euro denk ik een mooi en betaalbaar bedrag. Misschien is het ook een idee om van te voren meteen duidelijk af te spreken of we gewoon de totaal rekening splitten of dat iedereen apart zijn rekening moet betalen. Het maakt mij verder niets uit maar bij de vorige meeting wilden een aantal mensen per se alleen hun eigen rekening betalen (dat is ieder hun goed recht) terwijl dit van te voren niet was aan gegeven zodat we op de eind van de avond eindeloos lang de bonnen konden gaan uitpluizen,en alles konden gaan uitrekenen.

Groetjes Sander
 
Aangezien wij vegetarisch eten gaat onze voorkeur uit naar een menu. Buffet is altijd een beetje lastig als je geen vlees vis en kip eet....

Wij betalen graag onze eigen rekening.

We hebben er zin in!!

gr veer en Martijn
 
Hallo
Buffet is geen bezwaar.
We konden het niet beter treffen, net geprobeerd een hotel te boeken,
Blijkt alles al een half jaar van tevoren voor dat weekend volgeboekt. :lookatit: :nana:
Geen Hotel te krijgen, het is feest ik weet alleen nog niet wat.
We verzinnen nog wel wat, maar het zal wel druk zijn :dishes:
 
Volgens mij is er in dat weekend een popfestival vanwege het 2000 jarig bestaan van Nijmegen. Maar zeker weten doe ik dit niet maar deze evenementen zijn in ieder geval het gehele jaar door hoor dus niet alleen dat bewuste weekend!
 
Wij vinden alles goed.

Blijkt alles al een half jaar van tevoren voor dat weekend volgeboekt. Geen Hotel te krijgen, het is feest ik weet alleen nog niet wat.

Nou Ton dan gaan wij maar lekker mee feesten en daarna ergens in een park slapen :-D.
 
Even buiten Nijmegen evt leuke mogelijkheden in bv Groesbeek(moet je dan s,avond wel even 15 min rijden)
 
Is inderdaad 2000 jaar Nijmegen....Grolsch heeft er zelfs een speciaalbiertje voor gemaakt....en die verpakking daar weer van is op het bureau waar ik werk gemaakt....Drink er een op :-D
 
[quote author=Robby link=topic=1701.msg17039#msg17039 date=1117662239]
Wij vinden alles goed.


Nou Ton dan gaan wij maar lekker mee feesten en daarna ergens in een park slapen :-D.





[/quote]
Niet vergeten BBQ meenemen, er gaat niets boven een luchtig ontbijt :Cooking:
 
[quote author=Jeroen link=topic=1701.msg16965#msg16965 date=1117638542]
Even een klein detail:

Zojuist de telefoon neergelegd en bevestigd gekregen dat we vanaf 18:00 uur terecht kunnen bij de Billabong.

Nadere details volgen nog!
[/quote]
 
[quote author=Jeroen link=topic=1701.msg16965#msg16965 date=1117638542]
Even een klein detail:

Zojuist de telefoon neergelegd en bevestigd gekregen dat we vanaf 18:00 uur terecht kunnen bij de Billabong.

Nadere details volgen nog!
[/quote]
Hallo Jeroen,
Wat is het verschil als je kiest voor "middag of avond"? :?
 
[quote author=Ton en Ineke link=topic=1701.msg17069#msg17069 date=1117694570]
Hallo Jeroen,
Wat is het verschil als je kiest voor "middag of avond"? :?
[/quote]

Ja, dat wilde ik ook vragen.
Heb in feite de hele dag tijd.

:)
 
[quote author=Ton en Ineke link=topic=1701.msg17027#msg17027 date=1117660039]
We konden het niet beter treffen, net geprobeerd een hotel te boeken,
Blijkt alles al een half jaar van tevoren voor dat weekend volgeboekt.
Geen Hotel te krijgen, het is feest ik weet alleen nog niet wat.
We verzinnen nog wel wat, maar het zal wel druk zijn
[/quote]

Ja het is echt helemaal vol!! Zelfs de omliggende dorpen zijn vol of véél te duur!! De dichtsbijzijnde voor ons dan was richting den bosch.... Dus dat word waarschijnlijk gewoon terug rijden die nacht  :coffee: :yawn:

[quote author=Ton en Ineke link=topic=1701.msg17069#msg17069 date=1117694570]
Hallo Jeroen,
Wat is het verschil als je kiest voor "middag of avond"? :?
[/quote]

Ja idd, wat gaan we dan 's middags doen?? :)

Grtz Tanne
 
[quote author=Cajendra link=topic=1701.msg17096#msg17096 date=1117702103]

Ja idd, wat gaan we dan 's middags doen?? :)

[/quote]

:evil: Star Wars kijken?
 
Back
Top