Meld je aan voor het uitstapje op 18 juni te Nijmegen!

[quote author=Wilbert67 link=topic=1701.msg17042#msg17042 date=1117662524]
Even buiten Nijmegen evt leuke mogelijkheden in bv Groesbeek(moet je dan s,avond wel even 15 min rijden)
[/quote]
Bedankt, Groesbeek is gelukt :up:
 
Er is een Heavy Metal concert (Herrie) :-D

Op de site van Billabong staat dat ze open zijn Zaterdags van 16.00 tot 04.00 uur
http://www.billabong.nl/

Gr. Ton en Ineke
 
[quote author=Ton en Ineke link=topic=1701.msg17027#msg17027 date=1117660039]

We konden het niet beter treffen, net geprobeerd een hotel te boeken,
Blijkt alles al een half jaar van tevoren voor dat weekend volgeboekt. :lookatit: :nana:
Geen Hotel te krijgen, het is feest ik weet alleen nog niet wat.
We verzinnen nog wel wat, maar het zal wel druk zijn :dishes:
[/quote]

Misschien nog een tip voor jullie:

Apollo Hotel (sorry weet niet de straat naam, is in het centrum..)

Pension (weet niet de naam, maar is op de St. Annastraat in Nijmegen)

Mocht je nog hulp nodig hebben laat het me dan even weten...!

Gr. Sab
 
Even op de reactie wat we s'middags gaan doen. Volgens mij is het idee ontstaan voor diegene die daar zin in hebben om die middag eerst te gaan borrelen, omdat de groep zo groot was en dan hebben we meer tijd om bij te kletsen (voor het geval al het eten dan koud wordt)

Ken wel een paar leuke cafe's waar we s'middags terecht zouden kunnen, en als het mooi weer is zouden we ook een terrasje kunnen pakken.......

Jeroen laat het ons nog even weten hoe wat waar.

Heb er zin in ! Zie jullie de 18e!!!!! :)

Gr. SAb
 
Nou vraag ik me toch af. Die parkeerplaats daar bij het restaurant is dat betaald parkeren?
 
Het restaurant ligt midden in het centrum, dus de kans dat je daar een parkeerplaatst krijgt is niet zo groot. Bovendien 2 euro per uur (tot 18.00 betalen).

Je zou kunnen parkeren bij de schouwburg, deze ligt aan de rotonde van het keizer karelplein, die zie je als je op de rotonde rijdt (achter een friettentje aan het plein). Als je na 18.00 parkeert gratis, overig tarief 1.5 euro per uur, dagkaart 6 euro.

Ander alternatief is, weer vanaf het Keizer Karelplein, parkeren op de ventweg voor HESTIA. Nogmaals, deze zie je ook liggen vanaf het plein. Daar vind ik altijd wel een plekje, ook 1.5 euro per uur tot 18.00.

En als je het niet meteen ziet, rij je toch gewoon een paar extra rondjes :wink: Je ziet het vanzelf....

Als je vanaf het keizer karel het centrum inloopt (links de ABN, rechts de RABO bank), neem je de eerste straat rechts (voor de MacDonalds), dit is de Van Welderenstraat. Dan is het na ongeveer 25 meter aan je linkerkant, kan niet missen!

Mocht je hier boven geen parkeerplaats vinden, ga dan niet de 1e maar de 2e straat rechts vanaf de rabo (2e walstraat), na ongeveer 200 meter kun je linksaf een parkeerdek op (Molenpoort)

Gr.
 
[quote author=Jeroen link=topic=1701.msg16682#msg16682 date=1117527481]
Lost (aanname) - 1 persoon - ?
[/quote]

Ik kom inderdaad ook! :up:
Is langs deze weg goed, of moet ik nog even het formuliertje invullen?
 
[quote author=Sabien link=topic=1701.msg17122#msg17122 date=1117720975]
Misschien nog een tip voor jullie:

Apollo Hotel (sorry weet niet de straat naam, is in het centrum..)

Pension (weet niet de naam, maar is op de St. Annastraat in Nijmegen)

Mocht je nog hulp nodig hebben laat het me dan even weten...!

Gr. Sab
[/quote]

Apollo is om de hoek bij Billabong, daar ben ik begonnen.
Verder alle Hotels , pensions en Bed en Breakfast gehad, ....NIETS NADA  :cry:
Zoals je kon lezen hebben we nu geboekt in Groesbeek, is niet ver, met de bus
naar Nijmegen (geen parkeergeld) en een Taxi terug.
Moet lukken. In ieder geval bedankt :up:
 
Ton en Ineke,
Wij rijden zowiezo terug, het zou op zich geen bezwaar zijn jullie even in Groebeek af te zetten!(Scheelt weer taxikosten)
 
[quote author=Wilbert67 link=topic=1701.msg17175#msg17175 date=1117745636]
Ton en Ineke,
Wij rijden zowiezo terug, het zou op zich geen bezwaar zijn jullie even in Groebeek af te zetten!(Scheelt weer taxikosten)
[/quote]
En zo komt Jan Splinter door de Winter :-D
Alvast hartelijk bedankt :up:
 
Hey Lui!!

Ik heb aangemeld voor alleen de avond, nu wil ik s'middags ook komen moet ik nou opnieuw aanmelden of kan ik 't ook zo zeggen?
 
Mijn God, in Nijmegen. Bijna aan de andere kant van het Land voor mij. Nou ja, voor Australische begrippen is het niet zo ver maar daar is de benzine 1/3 van de prijs hier en ook 1/100 minder druk, weinig tot geen files.
Okee, ik zou het erg leuk vinden om jullie beter te leren kennen zoals bijv. tijdens een eten, maar ik hou me van harte aanbevolen als het ergens dichterbij kan (In het midden van het land (Utrecht bijv.)). Uiteraard begrijp ik dat je niet overal en met iedereen rekening kan houden.

Koen
(Zaandam)
 
Back
Top