Meld je aan voor het uitstapje op 18 juni te Nijmegen!

Hey Hawk!

Tja, plek ligt helaas al vast....maar wat zijn nou die paar km....lekker in de trein en op zaterdag heb ik nog nooit file gehad naar de andere kant van het land (tja je zult zien eens moet de eerste keer zijn :-D)

Volgens mij komen er veel van ver, sommigen maken er een leuk weekend van (he Ton en Ien...?)! Up to you?

Gr. SAb
 
[quote author=hawk link=topic=1701.msg17667#msg17667 date=1118343206]
Mijn God, in Nijmegen. Bijna aan de andere kant van het Land voor mij. Nou ja, voor Australische begrippen is het niet zo ver maar daar is de benzine 1/3 van de prijs hier en ook 1/100 minder druk, weinig tot geen files.
Okee, ik zou het erg leuk vinden om jullie beter te leren kennen zoals bijv. tijdens een eten, maar ik hou me van harte aanbevolen als het ergens dichterbij kan (In het midden van het land (Utrecht bijv.)). Uiteraard begrijp ik dat je niet overal en met iedereen rekening kan houden.

Koen
(Zaandam)
[/quote]

Tja, er zijn mensen die nog van verder af moeten komen dan jou :) zoals wij dus :) Maar ik heb het er wel voorover.. heb er echt heel veel zin in!!!!!!!!!!!

Grtz Tanne
 
Ik ook!!!!!!!

Maar ik heb natuurlijk wel het geluk dat ik in nijmegen woon en dat heeeeeel toevallig het uitstapje ook in nijmegen is.....heb dus makkelijk kletsen....... :roll:

Maar als het in Amsterdam was geweest was ik ook gekomen hoor!

Gr.
 
[quote author=hawk link=topic=1701.msg17667#msg17667 date=1118343206]
Mijn God, in Nijmegen. Bijna aan de andere kant van het Land voor mij.

[/quote] Zaandam - Nijmegen  130 Km,
Heb je in Oz nodig voor de bakker  :bike:  :-D
 
[quote author=hawk link=topic=1701.msg17667#msg17667 date=1118343206]
Koen
(Zaandam)
[/quote]Ha,leuk nog meer Zaankanters op het forum! Wij zelf zijn nu 2 jaar woonachtig in Hoorn maar zijn toch echte Zaandammers :-D. en Simone (moderator) van het forum(woont nu in Ozzie) is ook een Zaankanter.
 
[quote author=M5 link=topic=1701.msg17707#msg17707 date=1118382995]
[quote author=hawk link=topic=1701.msg17667#msg17667 date=1118343206]
Koen
(Zaandam)
[/quote]Ha,leuk nog meer Zaankanters op het forum! Wij zelf zijn nu 2 jaar woonachtig in Hoorn maar zijn toch echte Zaandammers :-D. en Simone (moderator) van het forum(woont nu in Ozzie) is ook een Zaankanter.
[/quote]

Koen, ik weet niet wanneer de emigratie gepland staat, maar misschien kunnen we in het najaar een etentje organiseren bij het Australische Restaurant in Alkmaar ;-)
 
Hallooww ik kijk er echt naar uit zaterdag! volgens mij heb ik iets gemist, waar treffen we elkaar zaterdag, is dat bij de billabong? hoe laat en waar staat die tent? :oops: ik werk wel in nijmegen maar ben er niet echt bekend :|
 
Wij komen (helaas) alleen naar het avondprogram. Hoe laat worden we ongeveer verwacht bij "de billabong"?
Hoewel ik niet van de tafelsetting ben, ben ik uiteraard benieuwd naar lotgenoten voor Adelaide. Zijn die er zaterdag ook bij?

Tot zaterdag!! :up:
 
[quote author=Wally78 link=topic=1701.msg17984#msg17984 date=1118686367]
Hallooww ik kijk er echt naar uit zaterdag! volgens mij heb ik iets gemist, waar treffen we elkaar zaterdag, is dat bij de billabong? hoe laat en waar staat die tent? :oops: ik werk wel in nijmegen maar ben er niet echt bekend :|
[/quote]

zie ook mijn eerdere routebeschrijving in deze topic.......

en voor de organisatoren: wanneer laten jullie weten hoe wat waar hoe laat voor de mensen die s;middags al willen komen en voor de mensen die alleen mee gaan eten?

Gr. Sab
 
[quote author=sabi link=topic=1701.msg17999#msg17999 date=1118691986]
Wij komen (helaas) alleen naar het avondprogram. Hoe laat worden we ongeveer verwacht bij "de billabong"?
Hoewel ik niet van de tafelsetting ben, ben ik uiteraard benieuwd naar lotgenoten voor Adelaide. Zijn die er zaterdag ook bij?
Tot zaterdag!! :up:
[/quote]

Yep, wij willen ook naar Adelaide.  :up:
 
[quote author=Sabien link=topic=1701.msg18004#msg18004 date=1118693851]
en voor de organisatoren: wanneer laten jullie weten hoe wat waar hoe laat voor de mensen die s;middags al willen komen en voor de mensen die alleen mee gaan eten?
[/quote]

Er moet nog een paar dingen geregeld worden, we houden het nog even een verrassing totdat alles zeker is.
De verwachting is dat we om 13:00 uur kunnen verzamelen. Later komen is geen bezwaar. Details volgen!

Inzake het eten 's avond heeft Jeroen eerder een tijdstip geroepen.

[quote author=Jeroen link=topic=1701.msg16965#msg16965 date=1117638542]
Zojuist de telefoon neergelegd en bevestigd gekregen dat we vanaf 18:00 uur terecht kunnen bij de Billabong.
[/quote]


Marco
 
[quote author=brainysmurf link=topic=1701.msg18101#msg18101 date=1118752498]
Er moet nog een paar dingen geregeld worden, we houden het nog even een verrassing totdat alles zeker is.
[/quote]

Nou, die dingen zijn dus geregeld. Om goed te kunnen integreren leek het ons een leuk idee om in de middag een ontspannen  :beach: activiteit te plannen, die iets met Australie te maken heeft. We hebben die gevonden. Cricket is een belangrijke sport in Australie en de dames van Quick Nijmegen spelen zaterdag een thuiswedstrijd (hoofdklasse). We zijn van harte welkom bij Quick om deze wedstrijd mee te maken. Het begint om 13:00 uur. De duur van een wedstrijd wordt niet bepaald door tijd, maar door het verloop van de wedstrijd, maar zo'n 1.5 a 2 uur zouden we wel zoet moeten zijn, als dus iemand van Quick.

Tussen het einde van de wedstrijd en het begin van het eten is tijd over. Deze kunnen we besteden in de kantine van Quick of we maken gebruik van de lokake kennis van o.a. Sabien :-D.

Rond 18:00 uur zullen we ons verzamelen in het restuarant.


Agenda:

12:45 uur    Verzamelen bij Quick Nijmegen

Adresgegevens:
Sportpark De Dennen
Dennenstraat 25
Nijmegen
Kantine: 024 - 3770219
Route beschijving zie website Quick Nijmegen

13:00 uur    Wedstrijd Quick Nijmegen Dames 1 - ACC Amsterdam Dames 1

Na afloop    Gezellig nababelen (improvisatie)

18:00 uur    Verzamelen Restaurant ""de billabong"

Adresgegevens:
van Welderenstraat 126
6511 MV Nijmegen
tel.: 024-3482848
Route beschrijving zie website restaurant

Personen die zich hebben aangemeld, krijgen woensdag via PM onze mobiele nummers om met ons in noodgevallen op zaterdag contact te zoeken.

Marco & Jeroen
 
Hoi marco en jeroen..dank je voor het organiseren..ik had oorspronkelijk ook een o'tje achter mn naam maar ben toen even uit de lucht geweest..hoop dat jullie mijn geestelijke steun wel hebben gevoeld  :lol:
wij zijn erbij zaterdag maar niet meteen om 13.00 uur..ik bel wel even om te vragen of enzo ja waar jullie op een terras zijn gecrasht en dan joinen we jullie daar!
tot zaterdag allemaal!

Mir  :)
 
Sorry mensen :|
Maar middag gaat toch moeilijk worden.
Je ziet ons pas om 18:00 bij  "De Billabong".
Groetjes en tot zaterdag :up:
 
[quote author="Cajendra"]
Kost dat nog wat die wedstrijd? Dan kunnen we daar rekening mee houden :)

Grtz Tanne
[/quote]

Oeps, dat heb ik niet nagevraagd.  :wall: Zelf ben ik een grote honkbalfan. Hoofdklassewedstrijden in die sport kosten ongeveer € 4 -  € 5. Ik verwacht dat een cricket wedstrijd rond die prijs zal liggen. Daarnaast zei de man van Quick dat er niet veel toeschouwers zouden zijn (laatkomers  :yellowcard: hebben dus geen probleem ons te vinden), dus denk ik zelf dat de wedstrijd wel eens gratis zou kunnen zijn.

O ja, voor personen die in de namiddag komen, zullen we een vossenjacht  :drive: organiseren naar het na-borrel. :cheers:

Marco
 
[quote author=Bear link=topic=1701.msg18011#msg18011 date=1118695160]
[quote author=sabi link=topic=1701.msg17999#msg17999 date=1118691986]
Wij komen (helaas) alleen naar het avondprogram. Hoe laat worden we ongeveer verwacht bij "de billabong"?
Hoewel ik niet van de tafelsetting ben, ben ik uiteraard benieuwd naar lotgenoten voor Adelaide. Zijn die er zaterdag ook bij?
Tot zaterdag!! :up:
[/quote]

Yep, wij willen ook naar Adelaide.  :up:
[/quote]

Wij ook
Citavm
 
toy_camera_smile.jpg


[glow=red,2,300]Fotograaf gezocht.[/glow]

Aangezien onze fotograaf van ons vorige uitje niet aanwezig :cry: is, wie wil de gezelligheid op digitale foto vastleggen :dunno:.
 
We komen ook s'middags,maar 13:00 uur gaan we echt niet redden. Tot Zaterdag we hebben er zin in.

Groetjes Sander en Linda
 
Back
Top