mensen leren kennen

Jeetje, schiet niet erg op he :unsure: jammer want het is altijd leuk om eens iets af te spreken met nederlanders die in de buurt wonen.
 
Hoi, spijtig dat het niet opschiet. Misschien moeten we een nieuw topic starten. Wij zijn ondertussen ook al een tijdje hier en zouden wel graag nederlanders of belgen leren kennen. Altijd fijn om eens nederlands te kunnen praten.
 
Denk ook wel dat het leuk is om af en toe eens lekker te beppen, maar hier in de Mid North Coast zitten al die nederlanders verstopt. De Nederlanders die we hier tegen zijn gekomen zijn hier geboren en zijn dus Australiers met Nederlandse ouders.
Ik heb nu een advertentie gelezen dat er hier in de buurt koninginnendag gevierd wordt op 30 april en wij denken eraan om toch maar eens een kijkje te nemen. En dat is niet omdat ik Nederlanders mis maar ervaringen delen kan je het beste doen met landgenoten. Je begrijpt elkaar meteen :p .

Moon
 
Ja, ik vind het ook heerlijk om lekker nederlands te kunnen kletsen.
Die australiers hier zijn echt heel aardig, daar ligt het niet aan.
Toch trekken we heel veel met nederlanders op, hebben ook geluk dat het heel gezellig is.
Ik weet zeker dat (er zijn uitzonderingen) best veel mensen het leuk zouden vinden om via dit forum nieuwe nederlandse of belgische vrienden te leren kennen.
Dat is juist zo leuk van dit forum! :up:

Ook voor mensen die nog gaan komen is het leuk om iemand te kennen die er al woont en die ze wat op weg kunnen helpen in het begin.
En wat Moon zegt, ervaringen delen, dat is gewoon even lekker en gezellig als je geluk hebt!

Niet iedereen heeft daar natuurlijk behoefte aan maar ik had dat wel leuk gevonden hoor!
 
Leuk dat je hebt gereageerd!

Wij wonen ook in de Shire, ik stuur je even een PM, misschien woon je wel in de buurt.

Mijn zoon en schoondochter wonen bij ons in en hebben ook net een baby, zo leuk!!

Ik hoop dat via dit forum mensen in contact zullen komen met elkaar, daar is zo een forum toch ook voor?

Dag!!
 
Ik wou dat ik wat dichter bij jullie woonde. Ik heb ook net een baby en zou een nederlandstalige familie in de buurt ook wel fijn vinden!
 
Hoi!

Nou, wie weet dat er iemand reageert die bij jou in de buurt woont, ik hoop het echt voor je!
Wij hebben ook Nederlanders leren kennen dankzij dit forum en we hebben het zo gezellig met elkaar!
Verjaardagen, feestdagen, weekendje weg of zomaar een gezellige avond, we doen van alles samen.
Het is net of ik hier in Australie een nieuwe zus heb gekregen :grin:

Dan zijn er nog twee Nederlandse families die we niet zoveel zien maar wel met verjaardagen en feestdagen en dat is ook echt heel gezellig!


Ik ga voor je duimen!

Dag!!
 
Back
Top