Mental nurse

Marcnardia

New Member
Hallo allemaal,

Ik ben psychiatrisch verpleekundige.
Wat zijn mijn kansen. Alle info is welkom


groeten Marc :|



Bacchus: Ik heb de Poll verwijderd, deze paste niet bij het draadje
 
Er schijnt wel aardig wat vraag te zijn naar medisch personeel in het algemeen, dus ik denk redelijk goed.

vage poll trouwens :p

Nurse - Registered Mental Health Nurse [Psychiatric Nurse] 60 punten
 
"redelijk goed" is echt een understatement.
2325-11 (Registered Mental Health Nurse) geeft niet alleen 60 punten, maar staat ook op de MODL, dus dat zijn weer 15 extra punten (en met een job offer komt daar nog 5 punten bij).

Dus ................. geen enkel probleem !

Groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
 
Doet me goed om te horen. had wel gelezen dat je veel punten kon scoren maar altijd lekker om van iemand te horen.
Ik heb vernomen dat je geen punten systeem nodig hebt als je voor je aanvraag van een visa al een baan hebt klopt dit????

groeten Marc


ps vage poll voldoet dit niet aan jou eisen Singa
 
Je kunt inderdaad buiten het punten systeem om (Skilled visa) ook een visum krijgen als je al een baan hebt, maar dan ben je voorlopig wel aan die werkgever gebonden en het is niet eenvoudig om dan meteen een permanent visum te krijgen. Gisteren is de wetgeving op dat gebied gewijzigd, waardoor het nog moeilijker wordt om via een werkgever meteen een permanent visum te krijgen. 

Daarom biedt een Skilled Independent visum de beste mogelijkheden. Het is een permanent visum en je hebt alle vrijheid te gaan en staan waar je wilt.

Groeten,

Rob Breumelhof
Adelaide
 
Hoi Rob,

Mag ik vragen wat er gisteren veranderd is op het gebied van een visa krijgen via een employer ?  :?

Groetjes Nora