Mental nurse

Ja Annelies het verbaasd mij elke keer weer hoeveel verschillende soorten functie's hier zijn.
Jan moest ook vaak waarnemen en elke keer moest ik vragen wat was je vandaag , al die af kortingen.
Sinds 2 weken is hij geen RN meer maar ACN voor ik dit heb kunnen onthouden. Valt mij wel op dat door al die soorten functies men heel gemakkelijk van de ene naar de andere baan of functie hopt. Of misschien komt het door het chronisch te kort waardoor je makkelijk kan veranderen.
Annelies hoelang moet je nog werken??? :smile:
 
Hi Erna

Gefeliciteerd met Jan's promotie!!!!!!!!!!!

Inderdaad is het tekort hier ook heel groot en is het wel te doen om jezelf omhoog te solliciteren. Ikzelf zit vast aan het twee-jarig contract van level 1, fulltimer maar dat loopt 1 november 2008 af.

Hopenlijk hebben dan ons stukje grond naar tevredenheid bebouwd en kunnen we vertrekken.
het kan zijn dat ik nog iets langer blijf werken om wat extra dingen te kunnen kopen voor het land"goed", zoals een omheining of zoiets dergelijks.
De prijzen schieten hier zo snel omhoog dat ik er serieus over na begin te denken om er nog maar een paar maandjes aan vast te knopen. Dan laat ik wel de Salary Sacrifice van 100% vallen anders schiet het niet zoveel op.

Jan en ik leven nu van mijn salaris dat al aardig aan het opbouwen was op de bank, totdat we een deposit moesten betalen voor het land en daarna binnen 30 dagen STAMP DUTY, terwijl de settlement van het land niet eerder is dan 14 februari.
Typische Queensland zegt iedereen.

Afijn, de stormen en flooding van Kerst hebben we weer overleefd en we zien nu uit naar de komst van onze dochter, die met haar vriend op de 23e januari zullen arriveren voor een verblijf van 21 dagen.

groet

Annelies
 
Hoi Annelies

dank je wel! Tegen Jan hadden ze trouwens ook gezegd dat hij het eerste jaar geen promotie mocht maken. Blijkbaar houden ze zich hier niet zo aan de regels . Na 4 maanden begonnen ze hem al te vragen of hij deze funktie wilden, toen vond hij zelf dat hij er nog niet aan toe was.

Balen dat die prijzen zo omhoog gaan en jij nog wat langer moet door werken voor jullie kunnen gaan reizen. Maar goed waarschijnlijk heb je dan wel je droomhuis. Is alles droog gebleven bij jullie?
 
Hi Erna

Ja tot nu toe wel maar de camping is veranderd in een modderpoel en op dit moment regent het al weer 3 dagen onafgebroken. Dus maar weer afwachten wanneer we nu eindelijk eens uit het lage druk gebied komen. We hebben echter niet te klagen als je kijkt naar de overstromingen in NSW en alle branden die woeden in SA en VIC.


groet

Annelies
 
Back
Top